hyi hitto hävetkää!

ihmettelen suuresti

Mua ällöttää tää kielenkäyttö täällä palstalla! Siis kuka idiootti kehtaa täällä sanoa, että "Madonna on vanha huora" tai "Madonna paskoo housuun" ymsyms.

Siis herranjumala, eikö teillä ole minkäänlaisia käytöstapoja. Olen viimeksi kuullut tuollaista kielenkäyttöä teinivuosinani Myyrmäen asemalla perjantai-iltaisin.. Huhhuh.

En ole Madonna-fani, toki on hänen kappaleittensa tahdissa tullut paljon jorailtua baarissa ja bileissä. Silti halusin hänen keikalleen mennä. Minusta on upeaa, että suuren luokan artistit jaksavat vierailla täällä Suomessa ja vielä kaiken lisäksi viihtyvät täällä. Michael Jackson jäi minulta näkemättä, joten kyllähän popin kuningatar täytyi kerran elämässään nähdä.

En käy paljon mega-spektaakkeli-keikoilla, mutta kyllä olen aikanaan käynyt katsomassa Spice Girlsin, Robbie Williamsin ja Neil Youngin.. :D Madonna on hieno lisä tähän listaani. Ja keikkahan oli mitä hienoin!

Harva artisti saa kasattua yhteen paikkaan noin monen ikäisiä faneja. Madonnan keikalla ikähaarukka oli varmasti 10-80 vuotta. Itse olin katsomassa Madonnaa äitini kanssa. Ja äitihän tykkäsi!

Äidiltä olen kyllä oppinut myös käytöstapoja ja mitä tarkoittaa toisten ihmisten kunnioittaminen. Minulle ei tulisi edes mieleeni lähteä keskustelupalstalla haukkumaan ketään huoraksi!! Hyi hitto.. Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa..

Sitäpaitsi turha täällä maailmassa on ketään haukkua vanhaksi, sillä jokainenhan täällä on huomenna jo päivän lähempänä kuolemaa.. Mutta ehkä nämä henkilöt, jotka kehtaavat vedota Madonnan ikään ovatkin niitä, jotka päätyvät itse ennenaikaiseen hautaan kolmekymppisenä autokolarissa tai oman käden kautta..

Enkä ole mikään uskovainen tai hihhuli, eikä pipo ole ollenkaan kireällä..

5

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -totuus-

      Kun Bringsteen, Motörheadin Lemmy yms. esiintyy niin miehet ihailee miten kovia jätkiä ne on vetään yhä vaikka on ikää. Mutta naisartisteilla ei ole samaa oikeutta.

      • totuuden torvi

        Eikö tuo konsertti osoita päinvastaista? Mielipiteesi on äärifeministinen. Ei artisti, joka jaksaa esiintymislavoilla heilua, ole tyhmä, vaan se, joka häntä jumalolentona palvoo. Totta kai artistit jatkavat niin kauan, kuin idioottimaiset henkilöpalvojat siitä maksaa.


      • ihmettelen suuresti

        Mielestäni Madonna juuri nimenomaan EI ole vanhentunut/vanha.. Siis hänhän on varmasti paremmassa kunnossa kuin tän palstan kirjoittelijat yhteensä!

        Mielestäni "vanha kurppa"-kommentit olisivat oikeutettuja silloin, jos Madonna olisi OIKEASTI rupsahtanut ja kulahtanut ja värisevällä äänellä laulaisi vanhoja kasarihittejään löysä nahka ja läski rotkottaen.. Mutta kun asia ei ole niin. Hänhän on uudistanut itseään ja elää ajan hermoilla ja kantaa itsensä rohkeasti ja hyvällä itsetunnolla.. Ihailen suuresti ihmistä, joka haluaa pitää itseään kunnossa ilman leikkauksia ja vipstaakkeja.. Madonna urheilee samalla kun nuoremmat kollegansa leikkelee itseään..

        Kateelliset täällä määkii selkeästi..


      • -totuus-
        totuuden torvi kirjoitti:

        Eikö tuo konsertti osoita päinvastaista? Mielipiteesi on äärifeministinen. Ei artisti, joka jaksaa esiintymislavoilla heilua, ole tyhmä, vaan se, joka häntä jumalolentona palvoo. Totta kai artistit jatkavat niin kauan, kuin idioottimaiset henkilöpalvojat siitä maksaa.

        ....vaan sarkastinen!


      • joillakin
        ihmettelen suuresti kirjoitti:

        Mielestäni Madonna juuri nimenomaan EI ole vanhentunut/vanha.. Siis hänhän on varmasti paremmassa kunnossa kuin tän palstan kirjoittelijat yhteensä!

        Mielestäni "vanha kurppa"-kommentit olisivat oikeutettuja silloin, jos Madonna olisi OIKEASTI rupsahtanut ja kulahtanut ja värisevällä äänellä laulaisi vanhoja kasarihittejään löysä nahka ja läski rotkottaen.. Mutta kun asia ei ole niin. Hänhän on uudistanut itseään ja elää ajan hermoilla ja kantaa itsensä rohkeasti ja hyvällä itsetunnolla.. Ihailen suuresti ihmistä, joka haluaa pitää itseään kunnossa ilman leikkauksia ja vipstaakkeja.. Madonna urheilee samalla kun nuoremmat kollegansa leikkelee itseään..

        Kateelliset täällä määkii selkeästi..

        Samaa olen ihmetellyt, keitä nämä törkyturvat oikein mahtavat olla? Millainen ihminen päästää suustaan tällaisia? Miten tuollainen ihminen käyttäytyy muiden seurassa? Miksi tämmöinen kohdistuu juuri Madonnan kaltaiseen supertähteen, jonka asema on ollut 80-luvulta lähtien täysin kiistaton ja suvereeni, ja jota muut jäljittelevät.

        Luulisin, että yksi ja sama kirjoittaja on näiden kaikkien takana. Mitään hauskaa noissa ei ole, vaan kirjoittaja kertoo oman päänsä sisällä olevasta liasta.

        Naisia eivät tuollaisen kirjoittelija taatusti ole, joten veikkaan jotain viisikymppistä katkeraa puutteessa tuskailevaa kirjoitustaidotonta kakkaleikeissä viihtyvää peräkammarinpoikaa, joka projisoi oman elämän katkeruutensa naisvihana. Toiseksi veikkaan teiniä, joka kamppailee irtaantuakseen äidistään.

        Teinipoikia voi ahdistaa äidin ikäisen naisen hurja menestys ja elämä. Pojan on vaikea kestää, että äidin ikäinen voi olla seksuaaliolento, joten sitä pitää jotenkin halventaa - jotta äidin kuva pysyisi "puhtaana". Malli on saatu myös ehkä isältä, joka puhuu naisista törkyiseen sävyyn kun tuntee alemmuutta naisiin nähden. Jotain vakavaa häiriintyneisyyttä ja tunnevammaa tuollaisessa on kuitenkin.

        Harva kyseenalaistaa esim. Michael Jacksonin (yli 50) tai Mick Jaggerin (yli 60v) niin, että alkaa puhua heistä samaan tyyliin. Madonna on täyttä rautaa, eikä ikä näytä painavan naista. Monellako samanikäisellä miehellä on tuollainen kunto ja upea ulkoinen habitus?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe