raha ratkaisee

Pirjo55

Kyllä niin on että raha ratkaisee tehdäänkö avioehtoa vai ei. Itse olen eronnut jo 5 kertaa ja en ole näissä eroissa jäänyt koskaan tappiolle koska olen ollut jo neljän rikkaan miehen kanssa aviossa ja ex-mieheni oli miljonääri jonka omaisuudesta lohkaisin puolet ja minulle jäi siis ex-mieheni n. 2,3 miljoonan euron omaisuudesta yli miljoona euroa tassuun.

Eli ei koskaan hyvät naiset sitä avioehtoa kannata tehdä.

8

1044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet onnistunut

      Hyvin olet saanut rahaa poltettua, kun noin monen rikkaan miehen ja eron jälkeen edelleen sait viimeisimmältäkin puolet, ja sehän onnistuu vain, jos olet itse tyhjätasku.

      Hassu provo.

      • mee noin

        lyhyt avioliitto ei anna puolta omaisuudesta.
        Edes yhteiset lapset eivät sitä takaa.

        Tuo on jonkun katkeran miehen kirjoitus.
        Sitä on saatu kenkää hotelli helpotuksesta.
        Nainen ei ollutkaan nöyrä orja, vaan nosti ulkoruokintaan.


      • 456789101112
        mee noin kirjoitti:

        lyhyt avioliitto ei anna puolta omaisuudesta.
        Edes yhteiset lapset eivät sitä takaa.

        Tuo on jonkun katkeran miehen kirjoitus.
        Sitä on saatu kenkää hotelli helpotuksesta.
        Nainen ei ollutkaan nöyrä orja, vaan nosti ulkoruokintaan.

        Juu, rikkaat ja elämässään kaikin tavoin menestyneet miehet etsivät monta kertaa eronneita varattomia naisia ja jättävät rakkaudesta avioehdon tekemättä. Uskoo ken haluaa...


    • 3gmm,lå

      tämän viestin kirjoittaja voisit vetää ihtes jojoon....toivon sinulle kaikkea pahaa, et ansaitse elää!!!

    • Iita105

      Sun pitää ottaa aina vain varakkaampi mies, jotta saisit puolet miehen omaisuudesta. Jos nimittäin itse olet se varakkaampi, niin mies voi saada sulta rahaa. Ja luulisi sun jo olevan aika varakas? Tai sitten tosiaan oot tuhlannut rahat.

      Luulenpa vaan, että kirjoitat ihan skeidaa. Etkä ole eronnut viittä kertaa ja varsinkaan saanut yli miljoonaa...

      "Eli ei koskaan hyvät naiset sitä avioehtoa kannata tehdä."

      Niin tarkoitat varmaan, että silloin kun nainen on vähempivarainen? Sekin voi muuttua. Avioon mennessä voi olla tyhjätasku, mutta sitten perskele erehtyy lottomaan ja saa 3 miljoonaa...

    • maake60

      Tyhmiä on sun miehesi olleet ja on panot tulleet heille kalliiksi. Kyllä avioehto kannattaa tehdä jos toisella on paljon enemmän omaisuutta. Nyt kun sinulla on amaisuutta ne sekin menee jakoon kun seuraavan kerran menet naimisiin. Kyllä se naisenkin omaisuus menee jakoon. Tämähän on se sivistyneen prostituution tapa tehdä rahaa että nai rikkaan puolison ja sitten kun et hyvita enää niin erotaan ja vaaditaan puolet oamausuusdesta vaikka ei itse ole laittnut sen kartuttamiseen tikkua ristiin.

    • paitsi...

      niin siis....ellet itse satu olemaan se miljonääri, joka menossa naimisiin luuserin kanssa.

      • Sen takia puolisoilla pitää olla omat tilit ja omat rahat ja olen avoliitossa jo 20 vuotta ja yksi lapsi niin ei tartte miettia mikä menee jakoon kun on aviliitossa niin omaisuus on sen kenen nimissä se on. Ja jos toinen puoliso on yrittäjä ja yritys kasvaa vaikka 100 henkeä työllistäväksi yritykseksi ja toinen puoliso on muualla töissä eikä pariskunta ole tehnyt avioehtoa niin kyllä ottaa päähän kun yritys menee jakoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1575
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1253
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1017
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      920
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      851
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      848
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      764
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe