teini-ikä

...teini-ikäinen...

Ensi kesänä olen 16 vuotias ja mun pitäisi pitää hauskaa ja elää täysillä.
Eikö 16 vuotiaiden kuulu elää hauskaa elämää ja tehdä kaikkea klassista mitä elokuvissakin tehdään? (mennä retkeilemään ja karata kotoa, käydä kotibileissä, seurustella jne.)
En vaan osaa pitää hauskaa koska pelkään aina seurauksia enkä ymmärrä miten muut voi rentoutua ja pitää hauskaa melkein käskystä. Itse en osaa ollenkaan relata. Pelkään että tuotan pettymyksen vanhemmille.
En halua olla sellasen kiltti koulutyttö niinkun ne luulee että olen. Haluan kerrankin tehdä jotain oman mieleni mukaan ja päättää itse ja olla oma itseni.
Kumpa joku kiva ihminen tarjoutuis pitämään hauskaa mun kanssa.

8

759

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eddie the head

viinaa naamariin ja menoksi.Menoksi minne?No sinne minne viina kuljettaa

• mulle.-

... mitä haluaisit tehdä? Itellä tyyliin sama juttu: en ikinä käy missään ulkona esim. baareissa jne. (ikää 16), tai edes leffoissa kavereiden kanssa, kun ei kavereita ole. Tuttavia kylläkin. Aika menee päivittäin kioskilla työskennellessä ja kotona dataamassa :S. Haluisin edes joskus kokea sen miltä tuntuu kun on vapaa ja voi bilettää niin paljon kuin jaksaa, juoda kaikkea, tutustua uusiin ihmisiin, elää elämää. ;(

• ...

16 vuotiaiden bilettömien yhdistynyt
      kanssakokous?:D sama täällä nimittäin...tosin pääsen tästä arvonimestä 16.päivä,koska olen silloin 17..karmeeta..kaikki vähät kaverit mitä on,on just samanlaisia:ei viina,ei tupakkaa ei bileitä yms.ja totta puhuen:ei ees kiinnosta.nykyään vaan tuntuu ettei mitään voi tehä ellei siihen liity dokaamista.miksi kukaan ei halua osallistua mun kanssa kirjakursseille??:D

• vasta kuukauden ollu 17 mutten tehnyt kyllä 16 vuotiaana mitään kovin hurjaa. Eipä kiinnostanukkaan biletys ja eläminen kuten leffoissa. Voisin ilomielin lähteä kirjakursseille jos täällä sellaisia olis XD.
        Minun elämässä vuodet seuraa toisiaan eikä mitään sen hurjempaa kuin ehkä koulunvaihto tapahdu, tosin 16 sain ensimmäisen työpaikan (jos kesätyötä ei lasketa) :D.

• NeitiTalvi

Ei tarvitse tehdä, ellei halua. Itse ensi talvena se 16 täyteen, enkä tee oikeastaan koskaa mitään "hurjaa". Tai no, jos lärvien vetäminen lasketaan oh-my-god-so-cool-and-rock 'n' roll - sarjaan niin sitten. Joskus tekee mieli kokeilla jotain sellaista, mitä ei saisi tehdä.

Mutta ei kai se nyt mikään velvoite ole. En ole mikään kiltti tyttö, vaikka koulussa kai pärjään ihan hyvin ja näin. Pelkään pettymyksen tuottamista ja kaikki tuottaa pettymyksen joskus - ikävä kyllä.

• Jonttu1991

Ystäväni sanoi kerran todella viisaasti; Anna elämänvirran kuljettaa

• Diosoi

Ei kannata, alkoholi vaan pilaa elämän ja on muutenkin sietämätöntä litkua ja ku vetää kunnon lärvit niin on vielä sen lisäksi krapula. Itse olen 18 enkä juo ikinä paitsi jos on aihetta esim. Juhannus(silloinkin vähän)

• FrozenCorpse

Miks kaikkien pitäis olla tyypillisiä idioottiteinejä, joilla ei oo omaa järkee tai miks kaikkien pitäis ihannoida päätöntä juomista? Ehkä sun kokeiluikäs ei oo nyt, vaan myöhemmin, sul on aikaa vuosia tehdä mitä vaan jos siltä tuntuu, ei sun tarvii josset halua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe