Valmet Terri 30

ja Lynx

Nyt ei minulta pitäisi maastokulkijat heti loppuman.

Ensin ostin 70 - lukuisen Terrin Kohlerin koneella, siitä vaan paukahti telan kiristyspultti ekana päivänä.

Sittenpä hain eräältä Sähköfirmalta sopivaan hintaan koko Terrikaluston joka siellä oli jäänyt tarpeettomaksi kun linjat nykyään kulkee tien varsilla.

Vielä 2003 ajoin ja olin kyydissä Tuossa Terrissä. Neljä miestä ja mittauskalusto kulkee talvella kuin tyhjää vain, ei mitään jakoa tämän päivän lelumönkijöillä (kokemusta niistäkin).

Mutta kuka tietää Terriin myöhemmin asennetusta Lynx moottoristä?

Sen pitäisi olla aika yleinen. Tuossä minun vehkeessä ei ole edes starttia, sanoi että on otettu pois, kun käynnistyy narullakin ihan hyvin.

Sitten pitäisi saada ulosotto hydrauliikalle, variaattorin päästä ehkä saisi, mutta entä virtapuolen pää?

Ottakaapa kantaa vieläkö Terri on peli vai mikä on paras menijä kun pitää mennä sinne missä on työkohde, eikä sinne mihin ajamalla pääsee?

Toki mönkijäkin menee moneen paikkaan kun saa valita reitin mieleisekseen.

Terriin pitää kyllä kehitellä kesäksi teloihin parannuksia, mutta minä olen telojen kannattaja. Tela vie perille. Jos vaan kestää, ja talvella ne pääsevät helpolla, lumeen jää vain pieni painauma kun on miltei kaksi neliömetriä telapintaa n. 600 kiloisella koneella.

4

1708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaan Rotax

Tulipa unenpöpperössä pieni moka.

Siis se uudempi moottorivaihtoehto on tietenkin Rotax, kaksisylinterinen kaksitahtinen äänekäs peli.

Mutta niitä kuulemma jotkut vielä kunnostelevat ja myyvät korjattunana, eli osia saa.

Tiedä vaikka tulisi päivä että minulta jostain neljästä (tai kolme ja puoli) Terristäni löytyy Diesel ja vaikkapa hydrauliveto, sen verran alustan osia taitaa olla, että eivät heti lopu.
      Ja montaa osaa voi soveltaa kun ottaa vaikka pienet kännit ja krapulassa sitten aivorasiaan ilmestyy ratkaisu.

• 60artturi

mulla on myös terri,kohlerin koneella, työn alla ja se kaipais variaattoria siihen vaihteiston kylkeen.oesko myytävänä?elikkä ensimmäinen,moottorilta tulevalle hihnalle.alkuperäinen värinumero olis kans hakusessa.tekemistä siinä on mutta on se entisöimisen arvoinen peli.

• o

rotax 503 tupla kaasareilla tai yhdellä, jos tuplat täytyy ohjauksen pystyakseliin tehdä pikku mutka. netissä oli kuva terristä jossa hydraulipumppu oli asennettu suoraan variaattorin päähän. tarkemmin en kuvasta nähnyt.

• Polarismies

Miten olis Polaris 6x6 Magnum teloilla. Sanovat että loppuu kuskilta kantti. Ennenkun Polarikselta meno. Muuten olis joutilas tollanen peli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5390
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1332
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      103
      905
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      821
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      793
    6. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      777
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      49
      776
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      764
    9. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      763
    10. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      759
    Aihe