Terve taas

hai

Huomenta..tässä kokeilen uutta läppäriä..:) Muutoin hyvä vaan tuo nettitikku aika jännä vaatii näköjään tottumusta...
aika hiljaista täällä...uudistusko tekee vai ollaanko vain väsyneitä kirjoitteluun......ei tässä nyt muuta...
terveiset kaikille joiden kanssa on tullut kirjailtua...
Ai niin..mikähän tuossa tikussa kun ei päästä sättisivuille
teitääkö joku mikä vika.......palomuuri ????

17

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putkivalo

      Vai tikusta asiaa :)) sori, en osaa kyllä auttaa, viisastella vaan. Joten päivän visainen (tikkuinen) kysymys: onko jo vanha jos ei osaa mukautua uudistuksiin :)

      Pitää mennä pihalle töihin, lapset kävi Porvoossa ja Brunbergin suklaavarasto on vallannut meidän huushollin :/ Jos olen 10 minuuttia paikallani, ne suklaat hyökkää mun kimppuun.

      Mukavaa nähdä :))

      • vaikka tiedät mut.......pelkkää pölkkyä...:)))) no niin....
        VANHA mekö...höh sun kanssa.......ei kaikki uusi ole aina kivaa....
        varo nyt ..syö ne..syö...
        tosi kiva nähdä ja kuulla....hairuttaus..:)


    • Sinäkin uit tänne kun vedet on lämpösiä mukavaa
      täällä on sun polskutella eikö?
      Sun nettitikussa on varmaa samaa vikaa kun mun tyttären ,
      se yhteys liian hidas ei jaksa pyörittää chattia...
      Enemmän euroja likoon johan pelittää...
      Tai IE;n selain on vanha päivitä se uudempaa versioon ...
      Kerro oliko neuvoista apua ...
      Hymy päivääsi sanoo Krisse kotinörtti =)

    • jussi hates jazz

      huomenta HAI,

      tiekkö mitä yhteistä on naisella ja tietokoneella?

      jos osaat painaa oikeaa nappia, niin saat mitä haluat ;)

      ja toisaalta tikku ilmoittaa miehelle, anna salasana:

      penis, kirjoittaa mies virnistäen

      no läppäri miettii hetken ja ilmoittaa: salasanasi ei ole tarpeeksi pitkä ;)

      josta taas tuli mieleen, että oisko sulla palomuuri menny liiallisuuksiin?

      http://hiki.pedia.ws/wiki/Kuva:Confirewall.jpg

      • ...Panik sä mua halvalla...
        No menköön tän kerran kun on niin lämmintäkin .
        Mää syön hernekeittoo päästään sinne poreammeeseen .

        Kiittää nauruista =)


      • jussi hates jazz
        KrisseLinnanneito kirjoitti:

        ...Panik sä mua halvalla...
        No menköön tän kerran kun on niin lämmintäkin .
        Mää syön hernekeittoo päästään sinne poreammeeseen .

        Kiittää nauruista =)

        sua ol pannu....edes halvalla, kuumana...kesäpäivänä ;)

        terve

        kävin jokunen viikko takasin päin siel teil päin mutt, kauhukseni huomasin, et eihä siel linnas mittään neitoi ollu, kamarineitoi vai mitä ne ovatten, köyhäks ol männy linnan tarjoilut.

        tosin siin aulangon kahvituvas ol halvat ja hyvät päiväkahvit ja tortutkii nii, sain santsata samaan rahaan, et tul hyvä miel ;)

        mihinkä on kadonnu se teijän rantalaivakapakkaväenpaljous ja se laiva niin?

        vai herneruokaa ammeessa, no ilman sitä tukehtuisimme nauruun ilman toisi-amme ;)


      • jussi hates jazz kirjoitti:

        sua ol pannu....edes halvalla, kuumana...kesäpäivänä ;)

        terve

        kävin jokunen viikko takasin päin siel teil päin mutt, kauhukseni huomasin, et eihä siel linnas mittään neitoi ollu, kamarineitoi vai mitä ne ovatten, köyhäks ol männy linnan tarjoilut.

        tosin siin aulangon kahvituvas ol halvat ja hyvät päiväkahvit ja tortutkii nii, sain santsata samaan rahaan, et tul hyvä miel ;)

        mihinkä on kadonnu se teijän rantalaivakapakkaväenpaljous ja se laiva niin?

        vai herneruokaa ammeessa, no ilman sitä tukehtuisimme nauruun ilman toisi-amme ;)

        ...ettet sä ny kamuxia silleen ..

        Missäs minä sitt olin kun tänne piipahdit ...
        rupusakkia vaan näit.
        Taisin olla leipäjonossa golgatanmäellä,
        jotain kun pitää hengenpitimiksi tehdä.
        Aulanko on kiva paikka ulkoilunmerkeissä
        ja vielä halvat kaffeetkin.
        Viime viikolla minäkin siellä piipahdin lastenlasten kanssa,
        syötämässä uljasta joutsenpariskuntaa Ainoa ja Jannea.
        Laivarantaa laajennetaan tulee entistä isompi paikka...
        Teemu vai Tyyne en muista kumpi on siellä paikallaan.
        Joten teretulemast uudestaan ...

        Loppukaneettiisi mua naurattaa niin ... ettei näppis enää toimi ,
        mielikuvitus laukkaa .... heh


      • jussi hates jazz
        KrisseLinnanneito kirjoitti:

        ...ettet sä ny kamuxia silleen ..

        Missäs minä sitt olin kun tänne piipahdit ...
        rupusakkia vaan näit.
        Taisin olla leipäjonossa golgatanmäellä,
        jotain kun pitää hengenpitimiksi tehdä.
        Aulanko on kiva paikka ulkoilunmerkeissä
        ja vielä halvat kaffeetkin.
        Viime viikolla minäkin siellä piipahdin lastenlasten kanssa,
        syötämässä uljasta joutsenpariskuntaa Ainoa ja Jannea.
        Laivarantaa laajennetaan tulee entistä isompi paikka...
        Teemu vai Tyyne en muista kumpi on siellä paikallaan.
        Joten teretulemast uudestaan ...

        Loppukaneettiisi mua naurattaa niin ... ettei näppis enää toimi ,
        mielikuvitus laukkaa .... heh

        rupusakkia ;)

        juu komiat oli maastot ja näkymät, mä kävin aiemmin monasti siel teill kaurialan ruohokentäl, ku toi tikrut tahkos vaahtista, mutt harvemmin enää ku tais heijän toiminta lopahtaa ku kissan häntä.

        pieni, mutt pippurinen city, mä tykkään käydä siel. aika hyvä jutska kävi, kun tilasin torin snagarilta hodarin pikkunälkään ja sehän oli ihan mahottoman kokone rasvapiirakka sinisellä lenkillä, wow

        tekis miel mennä joskus yöks sinne vanajan linnaan ja varmaan meenkin ;)

        eiks tell oo jotku pippalot siel vanajalla, semmoset rock festivaalit vai oliks ne jo?

        mä olin kattoon torstaina madonnaa lauttasaares, siis en jätkänsaares vaa lauttiksella. siel oli ihan mukava meno, kattelin kiikareilla madonnaa skriineiltä ja musa tuli mukavasti veden yli korviin, ehkä paremmin kun eturiviin ?

        hän on sitte timmissä kunnossa ja tanssii kuin robotti, varsinainen kone juu, madonnalle tuli kuulemma vilu sanosivatten ja mulle taas hiki, eri syistä tosin ;)

        se on rock rock, pidä huivistasi kii, nyt mennään.
        hetkeksi kaikki jäädä saa,
        juuri nyt kaikki on juhlaa...

        ja huomenna kaikki on toisin ;)


      • jussi hates jazz kirjoitti:

        rupusakkia ;)

        juu komiat oli maastot ja näkymät, mä kävin aiemmin monasti siel teill kaurialan ruohokentäl, ku toi tikrut tahkos vaahtista, mutt harvemmin enää ku tais heijän toiminta lopahtaa ku kissan häntä.

        pieni, mutt pippurinen city, mä tykkään käydä siel. aika hyvä jutska kävi, kun tilasin torin snagarilta hodarin pikkunälkään ja sehän oli ihan mahottoman kokone rasvapiirakka sinisellä lenkillä, wow

        tekis miel mennä joskus yöks sinne vanajan linnaan ja varmaan meenkin ;)

        eiks tell oo jotku pippalot siel vanajalla, semmoset rock festivaalit vai oliks ne jo?

        mä olin kattoon torstaina madonnaa lauttasaares, siis en jätkänsaares vaa lauttiksella. siel oli ihan mukava meno, kattelin kiikareilla madonnaa skriineiltä ja musa tuli mukavasti veden yli korviin, ehkä paremmin kun eturiviin ?

        hän on sitte timmissä kunnossa ja tanssii kuin robotti, varsinainen kone juu, madonnalle tuli kuulemma vilu sanosivatten ja mulle taas hiki, eri syistä tosin ;)

        se on rock rock, pidä huivistasi kii, nyt mennään.
        hetkeksi kaikki jäädä saa,
        juuri nyt kaikki on juhlaa...

        ja huomenna kaikki on toisin ;)

        ...Yksi palstan ilopilleri olet ...
        Ojentaa kunniataulun seinälle asetettavaksi .

        Tarkoitatko Tiikereitä ja maahockeytä ,
        linnalaiset oli siinä joskus suomen parhaimmistoo,
        nyt ne miehet jo 50 kymppisiä.
        Oli myös lätkää poika joskus pelas maalivahtina,
        kunnes salibandy vei mennesään.

        Tuu vaan vanajanlinnaan ja se viinitupa aivan upeet kattomaalaukset...
        selasin pitkästä aikaa nyt netistä kuvia ..

        Madonna on rokin kunigatar ,ei käy kiistäminen.
        Tyttö oli siellä töissä, sekin oli aivan haltioissaan.
        Sekin kun itse tanssii ihmetteli Madonnan tanssisuorituksia ,
        millä kengänkoroilla.

        Heh onneksi ei tuule ... pysyy huivikin kuosissaan ... =)

        Ps. Ei kun linnaan ja hotsille ... heh


      • jussi hates jazz
        KrisseLinnanneito kirjoitti:

        ...Yksi palstan ilopilleri olet ...
        Ojentaa kunniataulun seinälle asetettavaksi .

        Tarkoitatko Tiikereitä ja maahockeytä ,
        linnalaiset oli siinä joskus suomen parhaimmistoo,
        nyt ne miehet jo 50 kymppisiä.
        Oli myös lätkää poika joskus pelas maalivahtina,
        kunnes salibandy vei mennesään.

        Tuu vaan vanajanlinnaan ja se viinitupa aivan upeet kattomaalaukset...
        selasin pitkästä aikaa nyt netistä kuvia ..

        Madonna on rokin kunigatar ,ei käy kiistäminen.
        Tyttö oli siellä töissä, sekin oli aivan haltioissaan.
        Sekin kun itse tanssii ihmetteli Madonnan tanssisuorituksia ,
        millä kengänkoroilla.

        Heh onneksi ei tuule ... pysyy huivikin kuosissaan ... =)

        Ps. Ei kun linnaan ja hotsille ... heh

        kiitos, kiitos ylitsevuotavista sanoista, ite oot ilopilleri ;)

        niin ei maahockey vaan jefu, hml tigers oli kohtuullinen silloin joskus vuonna 1 ja 2....ennen ajanlaskua.

        happi loppuu ja väsyttää, ei oo helppoa ei, kellään ;)


    • Eipä ole merenelävä pitkään aikaan rantautunutkaan näihin vesiin. Nyt kun sinulla on uusi aparaatti käytössä, pyörähdä useamminkin paikanpäällä.

      • Tosi on... sanoo orava, tai sanoi ainakin aikoinaan. Minun muisti nyt tiedetään, mutta puumerkkiäsi en muista. Käsiala kylläkin on kovastikkin tuttu, olet tainnut vaihtaa nimeäsi... senkin elostelija.


      • en mä elostele...:)))...mysteeri onneksi käy joskus ilmottautumassa ja jameson paukun kaatamassa mutta missä muut...onko siitä jo niin pitkä aika..voi voi voi...


      • hai kirjoitti:

        en mä elostele...:)))...mysteeri onneksi käy joskus ilmottautumassa ja jameson paukun kaatamassa mutta missä muut...onko siitä jo niin pitkä aika..voi voi voi...

        saitko nettitikku ongelman ratkaistua?...en jaksannu lukee tuota pitää teksti jonoo....
        mutta mulla oli sama ongelma, vaihdoin mozillan operaan..toimii taas sätti...


      • salpiina kirjoitti:

        saitko nettitikku ongelman ratkaistua?...en jaksannu lukee tuota pitää teksti jonoo....
        mutta mulla oli sama ongelma, vaihdoin mozillan operaan..toimii taas sätti...

        mulla se mozilla alusta asti...en ole viellä kokeillut mutta poistin puhelimen kautta sen PIN-koodin...toivottavasti pelaa...


    • Niisku-myy 50-1

      Tikusta en tiedä, mutta moikkaan silti. Veri nais tu sii juu :)

      • huomenta.....juu tosi kiva " nähdä ".........


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe