kun klikkaan ylläolevan niin avautuvasta ikkunasta puuttuu lähettäjän rivi. muut rivit ovat niinkuin pitääkin. nyt spostia lähetettäessä viesti menee lähteviin ja tulee teksti: kun lähetät spostiviestin se sijoitetaan lähtevät kansioon odottamaan että valitset lähetä ja vastaanotakomennon.
miten saan lähettäjarivin näkymään jolloin voin yksinkertaisesti klikata: lähetä ja posti on mennyt. omin toimin en ole onnistunut lähettäjäriviä löytämään.
outlook express: luo sähköposti
4
1616
Vastaukset
- Aika vaihtaa
Luulen, että olisi aika heittää Outlook out. Se ei kohta enää ole toimiva ohjelma.
Niin kävi aikoinaan MS-Internetmailinkin. Sillä saattoi kyllä lähettää postia, mutta useimmat saapuneet kirjeet oli tyhjiä, koska ohjelma ei tukenut uutta tiedostomuotoa.
Onko sinulla postitilissä mitään osoitetta? On hieman ihmeellistä, jos ohjelma on tilin hyväksynyt ilman lähettäjän osoitetietoja. - juhakorkeapudas
Jos tilejä on yksi, lähettäjäriviä ei kuulukaan näkyä.
- ap
vain yksi tili, mutta miksi ei lähde suoraan lähetä-komennolla vaan se kierrätetään lähtevät-kansion kautta ?
- juhakorkeapudas
ap kirjoitti:
vain yksi tili, mutta miksi ei lähde suoraan lähetä-komennolla vaan se kierrätetään lähtevät-kansion kautta ?
Olet määritellyt, että viestejä ei automaattisesti lähetetä vaan ne säilötään Lähtevät-kansioon odottamaan lähetystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072