laskimosuoni ja suonikohjuleikkaus

ukko--mara

minulta on leikattu oikeasta jalasta 15v sitten suonikohjutja silloin olin kuukauden sairaskirjoilla
vuonna 2008 leikattiin molemmista jaloista laskimo suonet,koska laskimo suonet olivat laajentuneet siinä määrin ettei veri päässyt uudistumaan ja aiheutti kivuliaat säärihaavat jalkoihin. vasemmasta leikattiin helmikuulla ja säärihaava parani leikkauksen myötä nopeasti ,sitten kesällä puhkesi oikeaan jalkaan säärihaava iho rikkoutui laajalta alueelta, se oli tosiaan kipeä jouduin syömään iltaisin 4-5 kpl 800 buranaa että pystyin nukkumaan, päivät töissä rakennuksilla meni kun sai liikkua joulukuun viides päivä aamulla menin leikkaukseen illalla puoli neljältä kotiin sairaalasta, iltalenkille klo 19 koiran kanssa kivut jäi leikkaus pöydälle , viikon olin sairaslomalla
laskimo leikkaus tehdään niin että laskimo katkotaan noin 6 erikohtaa ja suoni korvautuu luonnostaan
leikkaus arvet ja säärihaavojen iho arvet ovat kyllä karmeat , esim uimahallissa saan tilaa ympärille, mutta mulla on sentään omat jalat

2

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

olen neuvoton kun lääkäri haluaa tehdä suoni kohjuihin ruiskutus hoidon vaikka olen erittäin allerginen jopa kullalle. minulle on tehty valtavan laajat testit. haluaisin perinteisen leikkauksen.mitä tässä pitäisi ?

• Anonyymi

Millä kriteerillä näitä hoitoja suositellaan kun potilas ei voi itse valita sekä julkisella että yksityisellä puolella.saanko mielipiteen jos joku muu on samassa tilanteessa. Varoitetaan kovasti että pitää olla tarkkana.jos jos on allerginen.ja valtavat tutkimus paperit ovat kädessä. leikkausta pyydän ruiskutusta tarjotaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      140
      7929
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      31
      3126
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      383
      2199
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      284
      1760
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      147
      1583
    6. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      21
      1431
    7. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1229
    8. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      15
      1228
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1152
    10. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      18
      1112
    Aihe