laskimosuoni ja suonikohjuleikkaus

ukko--mara

minulta on leikattu oikeasta jalasta 15v sitten suonikohjutja silloin olin kuukauden sairaskirjoilla
vuonna 2008 leikattiin molemmista jaloista laskimo suonet,koska laskimo suonet olivat laajentuneet siinä määrin ettei veri päässyt uudistumaan ja aiheutti kivuliaat säärihaavat jalkoihin. vasemmasta leikattiin helmikuulla ja säärihaava parani leikkauksen myötä nopeasti ,sitten kesällä puhkesi oikeaan jalkaan säärihaava iho rikkoutui laajalta alueelta, se oli tosiaan kipeä jouduin syömään iltaisin 4-5 kpl 800 buranaa että pystyin nukkumaan, päivät töissä rakennuksilla meni kun sai liikkua joulukuun viides päivä aamulla menin leikkaukseen illalla puoli neljältä kotiin sairaalasta, iltalenkille klo 19 koiran kanssa kivut jäi leikkaus pöydälle , viikon olin sairaslomalla
laskimo leikkaus tehdään niin että laskimo katkotaan noin 6 erikohtaa ja suoni korvautuu luonnostaan
leikkaus arvet ja säärihaavojen iho arvet ovat kyllä karmeat , esim uimahallissa saan tilaa ympärille, mutta mulla on sentään omat jalat

2

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

olen neuvoton kun lääkäri haluaa tehdä suoni kohjuihin ruiskutus hoidon vaikka olen erittäin allerginen jopa kullalle. minulle on tehty valtavan laajat testit. haluaisin perinteisen leikkauksen.mitä tässä pitäisi ?

• Anonyymi

Millä kriteerillä näitä hoitoja suositellaan kun potilas ei voi itse valita sekä julkisella että yksityisellä puolella.saanko mielipiteen jos joku muu on samassa tilanteessa. Varoitetaan kovasti että pitää olla tarkkana.jos jos on allerginen.ja valtavat tutkimus paperit ovat kädessä. leikkausta pyydän ruiskutusta tarjotaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2493
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1728
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      955
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      938
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      871
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      846
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      834
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    Aihe