laskimosuoni ja suonikohjuleikkaus

ukko--mara

minulta on leikattu oikeasta jalasta 15v sitten suonikohjutja silloin olin kuukauden sairaskirjoilla
vuonna 2008 leikattiin molemmista jaloista laskimo suonet,koska laskimo suonet olivat laajentuneet siinä määrin ettei veri päässyt uudistumaan ja aiheutti kivuliaat säärihaavat jalkoihin. vasemmasta leikattiin helmikuulla ja säärihaava parani leikkauksen myötä nopeasti ,sitten kesällä puhkesi oikeaan jalkaan säärihaava iho rikkoutui laajalta alueelta, se oli tosiaan kipeä jouduin syömään iltaisin 4-5 kpl 800 buranaa että pystyin nukkumaan, päivät töissä rakennuksilla meni kun sai liikkua joulukuun viides päivä aamulla menin leikkaukseen illalla puoli neljältä kotiin sairaalasta, iltalenkille klo 19 koiran kanssa kivut jäi leikkaus pöydälle , viikon olin sairaslomalla
laskimo leikkaus tehdään niin että laskimo katkotaan noin 6 erikohtaa ja suoni korvautuu luonnostaan
leikkaus arvet ja säärihaavojen iho arvet ovat kyllä karmeat , esim uimahallissa saan tilaa ympärille, mutta mulla on sentään omat jalat

2

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

olen neuvoton kun lääkäri haluaa tehdä suoni kohjuihin ruiskutus hoidon vaikka olen erittäin allerginen jopa kullalle. minulle on tehty valtavan laajat testit. haluaisin perinteisen leikkauksen.mitä tässä pitäisi ?

• Anonyymi

Millä kriteerillä näitä hoitoja suositellaan kun potilas ei voi itse valita sekä julkisella että yksityisellä puolella.saanko mielipiteen jos joku muu on samassa tilanteessa. Varoitetaan kovasti että pitää olla tarkkana.jos jos on allerginen.ja valtavat tutkimus paperit ovat kädessä. leikkausta pyydän ruiskutusta tarjotaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6304
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5368
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      60
      4245
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4112
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      65
      3870
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      69
      1167
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      53
      972
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      281
      908
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      29
      807
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      801
    Aihe