Miten asia menee kun 3 alle 15v lasta joutuu kuulusteluun näpistyksestä ja 2 myöntävät asian ja 1 ei, ja kameroita paikassa ei ole ollut, niin miten tämä juttu tästä etenee? Osaisiko joku neuvoa? Eivät ole paikalta jääneet kiinni. Kiitos asiallisista vastauksista!
Näpistys/varkaus
11
1118
Vastaukset
- snagsby
Alle 15-vuotiaat tenavat eivät ole rikosoikeudellisessa vastuussa teoistaan, joten mitään rangaistusseuraamuksia heille ei tule. Tietysti voivat joutua korvaamaan aiheuttamansa vahingon, ja vanhempiin otetaan yhteyttä, ja sossutädit saattavat ruveta kyselemään, että miksi teinejä nyt noi varastuttaa, onkos kotiolot kunnossa.
- qwertyqwertyqwerty
Onko jäänyt päiväunet nukkumatta, kun lasta noin kiukututtaa?
- viljo.eistola
qwertyqwertyqwerty kirjoitti:
Onko jäänyt päiväunet nukkumatta, kun lasta noin kiukututtaa?
qwertyqwertyqwerty tule käymään kahvilla tamppitie 9,ssä myllypuro.
- qwertyqwertyqwerty
viljo.eistola kirjoitti:
qwertyqwertyqwerty tule käymään kahvilla tamppitie 9,ssä myllypuro.
Enpä viitsi ajaa usean sadan kilometrin päähän. Eikös Myllypuro ole aika ankea lähiö, sieltähän purettiin takavuosina kaatopaikan päälle rakennettuja taloja?
- Nihkeä Viljo Eistola
qwertyqwertyqwerty kirjoitti:
Enpä viitsi ajaa usean sadan kilometrin päähän. Eikös Myllypuro ole aika ankea lähiö, sieltähän purettiin takavuosina kaatopaikan päälle rakennettuja taloja?
voin tarjota myös ruokaa. Ja voidaan saunoa.
Asun omakotitalossa.
Osoite on : Tamppitie 9, Myllypuro, Helsinki.
Toivoo Nihkeä Viljo Kalevi Eistola
kännykkä: 040-0431 049 - kaikkea sitä......
Nihkeä Viljo Eistola kirjoitti:
voin tarjota myös ruokaa. Ja voidaan saunoa.
Asun omakotitalossa.
Osoite on : Tamppitie 9, Myllypuro, Helsinki.
Toivoo Nihkeä Viljo Kalevi Eistola
kännykkä: 040-0431 049kaikkea sitä vanhat silmät näkeekin!
- Eino-Petteri Pyhä
Onko sulla jotain kurkussa? Kokeile Carmolis-pastilleita tai Eucalyptusta.
qwertyqwertyqwerty kirjoitti:
Enpä viitsi ajaa usean sadan kilometrin päähän. Eikös Myllypuro ole aika ankea lähiö, sieltähän purettiin takavuosina kaatopaikan päälle rakennettuja taloja?
TUU NYT SÄ KÄYMÄÄN TAI JOKU MUUKIN HENKILÖ KÄY
- Anonyymi
Nihkeä Viljo Eistola kirjoitti:
voin tarjota myös ruokaa. Ja voidaan saunoa.
Asun omakotitalossa.
Osoite on : Tamppitie 9, Myllypuro, Helsinki.
Toivoo Nihkeä Viljo Kalevi Eistola
kännykkä: 040-0431 049Onko tämä joku pedofiili. Myllypurossa niitä on riittänyt
menkää nyt kesällä käymään kyseisessä osoitteessa joka mainittiin monta vuotta sitten tällä palstalla elikä viesti ketjussa
- Esa.Pakarinen
Ei voi mennä takuuseen siitä että tarjolla olisi ihan paljasta haisevaa terskaa. Nahan alta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731671
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661169
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html193930- 44888
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640