Näpistys/varkaus

Miten etenee?

Miten asia menee kun 3 alle 15v lasta joutuu kuulusteluun näpistyksestä ja 2 myöntävät asian ja 1 ei, ja kameroita paikassa ei ole ollut, niin miten tämä juttu tästä etenee? Osaisiko joku neuvoa? Eivät ole paikalta jääneet kiinni. Kiitos asiallisista vastauksista!

11

1118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • snagsby

      Alle 15-vuotiaat tenavat eivät ole rikosoikeudellisessa vastuussa teoistaan, joten mitään rangaistusseuraamuksia heille ei tule. Tietysti voivat joutua korvaamaan aiheuttamansa vahingon, ja vanhempiin otetaan yhteyttä, ja sossutädit saattavat ruveta kyselemään, että miksi teinejä nyt noi varastuttaa, onkos kotiolot kunnossa.

      • qwertyqwertyqwerty

        Onko jäänyt päiväunet nukkumatta, kun lasta noin kiukututtaa?


      • viljo.eistola
        qwertyqwertyqwerty kirjoitti:

        Onko jäänyt päiväunet nukkumatta, kun lasta noin kiukututtaa?

        qwertyqwertyqwerty tule käymään kahvilla tamppitie 9,ssä myllypuro.


      • qwertyqwertyqwerty
        viljo.eistola kirjoitti:

        qwertyqwertyqwerty tule käymään kahvilla tamppitie 9,ssä myllypuro.

        Enpä viitsi ajaa usean sadan kilometrin päähän. Eikös Myllypuro ole aika ankea lähiö, sieltähän purettiin takavuosina kaatopaikan päälle rakennettuja taloja?


      • Nihkeä Viljo Eistola
        qwertyqwertyqwerty kirjoitti:

        Enpä viitsi ajaa usean sadan kilometrin päähän. Eikös Myllypuro ole aika ankea lähiö, sieltähän purettiin takavuosina kaatopaikan päälle rakennettuja taloja?

        voin tarjota myös ruokaa. Ja voidaan saunoa.
        Asun omakotitalossa.

        Osoite on : Tamppitie 9, Myllypuro, Helsinki.

        Toivoo Nihkeä Viljo Kalevi Eistola

        kännykkä: 040-0431 049


      • kaikkea sitä......
        Nihkeä Viljo Eistola kirjoitti:

        voin tarjota myös ruokaa. Ja voidaan saunoa.
        Asun omakotitalossa.

        Osoite on : Tamppitie 9, Myllypuro, Helsinki.

        Toivoo Nihkeä Viljo Kalevi Eistola

        kännykkä: 040-0431 049

        kaikkea sitä vanhat silmät näkeekin!


      • Eino-Petteri Pyhä

        Onko sulla jotain kurkussa? Kokeile Carmolis-pastilleita tai Eucalyptusta.


      • qwertyqwertyqwerty kirjoitti:

        Enpä viitsi ajaa usean sadan kilometrin päähän. Eikös Myllypuro ole aika ankea lähiö, sieltähän purettiin takavuosina kaatopaikan päälle rakennettuja taloja?

        TUU NYT SÄ KÄYMÄÄN TAI JOKU MUUKIN HENKILÖ KÄY


      • Anonyymi
        Nihkeä Viljo Eistola kirjoitti:

        voin tarjota myös ruokaa. Ja voidaan saunoa.
        Asun omakotitalossa.

        Osoite on : Tamppitie 9, Myllypuro, Helsinki.

        Toivoo Nihkeä Viljo Kalevi Eistola

        kännykkä: 040-0431 049

        Onko tämä joku pedofiili. Myllypurossa niitä on riittänyt


    • menkää nyt kesällä käymään kyseisessä osoitteessa joka mainittiin monta vuotta sitten tällä palstalla elikä viesti ketjussa

    • Esa.Pakarinen

      Ei voi mennä takuuseen siitä että tarjolla olisi ihan paljasta haisevaa terskaa. Nahan alta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe