moi olen muutamassa kokkolaan ajatelin kysyä minkä lainen paikka kokkola on asua ja minkä laisia paareja kokkolassa on itse olen 30v nainen
minkälainen paikka kokkola on asua
24
1350
Vastaukset
- vielä...
sitä muuttoa tänne :)
- ???
vain tänne, jos ei välitä ainaisista valittajista joita täällä kyllä riittää.
Tämä on oikein valittajien paratiisi, HARMI KYLLÄKIN...- savolaiset kieroja
kokkolalaiset on kovia valittamaan.
- valittajia
kovin monia,saattaa olla että harva valittaja ,siis sama kirjoittaja näyttää monelta.
- urpo2
valittajia kirjoitti:
kovin monia,saattaa olla että harva valittaja ,siis sama kirjoittaja näyttää monelta.
tyypillinen kokkolalainen on oikea valittajan ruumiilistuma!
- minä vaan
ite olen 1,5 v sitten muuttanut kokkolaan,ja voin suositella.kiva pikku kaupunki jossa on hyvä asua ja harrastaa....baareista en tiedä mutta muuten suosittelen....koivuhakaakin,vaikka siitä paljon pahaa puhutaan....
- asuinpaikka
Jos haluat olla rauhassa,saat olla.Jos taas haluat meininkiä,sitäkin loytyy.Ravintoloita löytyy monen tasoista,kaljabaarista hotellin ravintoloihin.Riippuu hiukka mitä tasoa ylläpidät itsesi suhteen.Toki löytyy muutakin harrastusmahdolisuutta kuin ravintolat.Mm.Martta-toimintaa,Kankurin kamarin käsityöjuttuja,teattereita muutama,uimahalli,keilahalli,golfkenttä,hevosharrastusta,bingox2,uskonnollista toimintaa eri srk:lla,hyvä kirjasto,juoksurataa,valaistua hiihtolatua,ohjattua suunnistusta,paljon hyvää luontoa lähellä mm.marjastukseen,veneily mahdollisuuskin löyttyy,koska meri lähellä.Talviaikaan työväenopisto tarjoaa monenlaista koulutusta ja Cydeniasta saa "isompaa" oppia.Kaikenkaikkiaan täällä on monenlaista kivaa!Tuu vain tänne!Lämpimästi tervetuloa!
- harvinaisen typerä
asuinpaikka kirjoitti:
Jos haluat olla rauhassa,saat olla.Jos taas haluat meininkiä,sitäkin loytyy.Ravintoloita löytyy monen tasoista,kaljabaarista hotellin ravintoloihin.Riippuu hiukka mitä tasoa ylläpidät itsesi suhteen.Toki löytyy muutakin harrastusmahdolisuutta kuin ravintolat.Mm.Martta-toimintaa,Kankurin kamarin käsityöjuttuja,teattereita muutama,uimahalli,keilahalli,golfkenttä,hevosharrastusta,bingox2,uskonnollista toimintaa eri srk:lla,hyvä kirjasto,juoksurataa,valaistua hiihtolatua,ohjattua suunnistusta,paljon hyvää luontoa lähellä mm.marjastukseen,veneily mahdollisuuskin löyttyy,koska meri lähellä.Talviaikaan työväenopisto tarjoaa monenlaista koulutusta ja Cydeniasta saa "isompaa" oppia.Kaikenkaikkiaan täällä on monenlaista kivaa!Tuu vain tänne!Lämpimästi tervetuloa!
jos ihan huvikseen tänne muuttoa suunnittelee! Voin luvata että se on sinun elämäsi isoin virheesi jos teet sen. Alta viikko, ja kaikki tietää sun asiat pikkuhousujesi väriä myöten!
Kokkolalaisista on olemassa sanonta.... "EMMÄ TIEDÄ, KYSY KYLÄLTÄ!!! - sinä sitten
harvinaisen typerä kirjoitti:
jos ihan huvikseen tänne muuttoa suunnittelee! Voin luvata että se on sinun elämäsi isoin virheesi jos teet sen. Alta viikko, ja kaikki tietää sun asiat pikkuhousujesi väriä myöten!
Kokkolalaisista on olemassa sanonta.... "EMMÄ TIEDÄ, KYSY KYLÄLTÄ!!!asut täällä. Tai'at olla erityisen typerä!
- tina 10
asuinpaikka kirjoitti:
kiitos kovasti harrastan potkunyrkeilyä olen harrastannu sitä jo kolme vuotta ja sit ratsastusta ja hyvä et siellä on luontoakin lähellä mulla on kaksi koiraa ja olen asunnu 9vuotta oulussa monen näköiset paarit on tuttuja mut kiitos kovasti tervetuloaisista p,s tulen opiskeleen sinne
- !!!!!!!
harvinaisen typerä kirjoitti:
Kokkolalaisista on olemassa sanonta.... "EMMÄ TIEDÄ, KYSY KYLÄLTÄ!!!Nyt kyllä puhut niin paksua sontaa,että huh,oon syntynyt täällä ja asunnut melkein koko elämäni mitä nyt muutama vuosi muualla,enkä tiedä naapureitten asiasta mitään saati alushousujen värejä,et varmaan oo oikee kokkolalainen!
- muutan ite kohta pois
Ei kannata muuttaa. Tää on paska kaupunki. kannattaa muuttaa ennemmin vaikka Ouluun tai Vaasaan.
Kokkola on junttikylä.- tina 10
moi oulussa olen asunnu 9vuotta ja en takas muutá paska paikka
- se vasta on
tina 10 kirjoitti:
ihan perseestä ja kauheeta peräkorpee! Jyväskylän yläpuolella ei ihan oikeasti ole suomessa MITÄÄN!!
- tosiaan,
tina 10 kirjoitti:
Ite olen yli 30-v ja asunut täällä lähes koko ikäni. Kymmenisen vuotta sitten asustelin muualla suuremmassa kaupungissa ja palasin. Nykyään teen reissuhommia ympäri suomen, eikä vielä ole löytynyt parempaa vaihtoehtoa kuin KOKKOLA!!
Jos haluat oikeesti hyviä naapureita ja elellä omissa oloissasi luonto on hyvin lähellä, myös lemmikien osalta....
Kaikki palvelut lähellä ja niitä mitä ei ole, ei tarvitsekaan.
Onhan noita mukavia kaupunkeja kuten Oulu, Lappeenranta, Jkl jne..
Kovasti tervetuloa!!!
t. FooFighter
PS. Valittajat ovat luusereita joita elämä potkinut- Itse rakennat elämäsi!!
- !!!!!!!!!!!!!
PASKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- sydämmmellinen
pikkukaupunki.
Täällä on suorastaan ihana asua ja ihanat ihmiset täällä joilla ei ole muuta kuin pelkkää
HYVÄÄ sanottavaa kanssaihmisistä, heh, heh.- tää oli todellakin
PÄIVÄN PARAS!!!! =)
- maanpäällinen
paratiisi mutta ei ole kaukana se .......................................:) :)
- parka muuta
ainakaan kokkolaan! Kuoleva paikka, kohta alkaa ihan oikeasti lama purra. Jos vaan mitenkään voit pysyä poissa Kokkolasta,niin hyvä on.
Mene hyvä ihminen etelään! Tampereelle, Hämeenlinnaan tai Hesaan.
Kokkolassa alkaa alamäki!! - näin on näreet
terve tuloa ja jos haluut tutustua kivaan ja yksinäiseen mieheen joka esittelee kokkolaa ota yhteyttä [email protected]
- .........
Tervetuloa vaan Kokkolaan. Tämä on mukava paikka. Älä valita noista muutamasta valittajasta. He taitavat olla niitä peruskoulusta viitosen keskiarvolla päässeitä, elämän murjomia ikivalittajia, joiden elämässä mikään ei ole hyvää. Vika löytyy aina muualta, ei koskaan omasta itsestä.
Olen kolmannella vuosikymmenellä Kokkolassa asuva ja voin sanoa, että Kokkola on mukava paikka. Reissannut olen kymmenissä kaupungeissa, kunnissa ja pikkukylissä ympäri Suomen pohjoisessa, etelässä ja idässä, ja kyllä voi aina sanoa tulevansa kotiin, kun junamatkalla maisemat muuttuvat Pohjanmaan lakauksiksi.
Suurkaupungin humua täältä ei löydy, mutta tämä on juuri sopivan kokoinen kaupunki, josta löytyy kaikki palvelut. Ostosmahdollisuuksia on monipuolisesti. Kulttuuritoiminta on vireää. Luonto on kaunista ja meri vieressä. Vanha kaupunki on kaunis. Harrastusmahdollisuuksia on jokaiselle. Kokkola on vireä ja kasvava kaupunki. Täällä on mukavia tapahtumia. Opiskelumahdollisuuksia on aina korkeakoulutasolle asti. Historia on mielenkiintoinen.
Valittajat muuttakoon muualle, jos kerran noin kauhea paikka tämä Kokkola on. Muistakaa vaan, että samat ongelmat teitä seuraavat joka paikkaan. Sitten valituksen kohteeksi ja ongelmien syntipukiksi tulee seuraava kaupunki. - Anonyymi
Hei!
Olemme miettineet Kokkolaan muuttoa 😊Millainen paikka asua keskustan lähiympäristö, entä työllisyys ja koulutus mahdollisuudet 🤔 - Anonyymi
Peholaisten mielikuvissa Kokkola vastaa ameriikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873567
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1871413- 771387
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401070Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.308968- 45897
- 95867
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os77862Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124845