Ostaisko hiirtä? Kysyn...

hiiri ja gerbiili lover

Mulla on nytten kolme gerbiiliä

3

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..kannattaa ehdottomasti ottaa vakisivustokseen www.hiirifoorumi.net. Sieltä löydät noiden vastausten lisäksi paljon muuta hiirimäistä juttua. :)

    • Sleepwalker94

      Mulla on ollu hiiri oten voin kertoo pari omaa kokemusta (jokanen hiirihän on niin ku ihminen eli yksilöllinen):
      Mun hiireni oli semmonen eloisa ja utelias. Se oli siisti,ei pissinyt pesään tai ruokiin yms. vaan ihan omaan "vessaan", paitsi ekoina päivinä. Ainoa pahe oli että se oli niin innostunut juoksemaan ettei muistanut käydä vessassa ja siis pissasi juoksupyörään, justa kaikki tuli sitten niskaan. Hiiri itse ei koskaan haissut.

      Valitettavasti hiiret ovat yöeläimiä,eli heräävät siinä kuuden aikoihin. Meidän hiiri tosin tuli aina ulos kun me tultiin koulusta ja kiipesi sitten syliin kun oven avasi.

      Hiiretkin saattaa purra, mutta meillä se maistoi vaan kun ekaa kertaa piti sylkyssä.

      Terraario sopii, mutta tavallisesta häkistä ne voivat nuuskia yms. ympäröivää maailmaa.

      Hiiret voi ottaa syliin ja kannattaa päästää ulos tutkimaan, pidät vaan silmällä ettei ne mee minnekkään alle josta niitä ei saa pois.

      Hiirille kannattaa antaa kaikkea mistä riitää tekemistä, ja se voi olla vaikka mitä.

      En huommannut että mitään muovia olisi jyrsitty.

    • hiiren omistaja

      hiiret eivät yleensä pure mutta jos kiusaa niitä ne voivat purra hellästi ne ovat ihania eläimiä ja suosittelen ottamaan itselläni on ollut monta ja ne ovat helpo hoitoisia ne voivat purro muovia mutta ainakaan mun hiiret ei pure ja niitä voi pitää terraariossa ja mä ainaki oon päästäny mun hiiriä vapaaksi vaikka ne on vasta pieniä ja voi antaa kaikkia virikkeitä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe