Ostaisko hiirtä? Kysyn...

hiiri ja gerbiili lover

Mulla on nytten kolme gerbiiliä

3

365

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..kannattaa ehdottomasti ottaa vakisivustokseen www.hiirifoorumi.net. Sieltä löydät noiden vastausten lisäksi paljon muuta hiirimäistä juttua. :)

• Sleepwalker94

Mulla on ollu hiiri oten voin kertoo pari omaa kokemusta (jokanen hiirihän on niin ku ihminen eli yksilöllinen):
      Mun hiireni oli semmonen eloisa ja utelias. Se oli siisti,ei pissinyt pesään tai ruokiin yms. vaan ihan omaan "vessaan", paitsi ekoina päivinä. Ainoa pahe oli että se oli niin innostunut juoksemaan ettei muistanut käydä vessassa ja siis pissasi juoksupyörään, justa kaikki tuli sitten niskaan. Hiiri itse ei koskaan haissut.

Valitettavasti hiiret ovat yöeläimiä,eli heräävät siinä kuuden aikoihin. Meidän hiiri tosin tuli aina ulos kun me tultiin koulusta ja kiipesi sitten syliin kun oven avasi.

Hiiretkin saattaa purra, mutta meillä se maistoi vaan kun ekaa kertaa piti sylkyssä.

Terraario sopii, mutta tavallisesta häkistä ne voivat nuuskia yms. ympäröivää maailmaa.

Hiiret voi ottaa syliin ja kannattaa päästää ulos tutkimaan, pidät vaan silmällä ettei ne mee minnekkään alle josta niitä ei saa pois.

Hiirille kannattaa antaa kaikkea mistä riitää tekemistä, ja se voi olla vaikka mitä.

En huommannut että mitään muovia olisi jyrsitty.

• hiiren omistaja

hiiret eivät yleensä pure mutta jos kiusaa niitä ne voivat purra hellästi ne ovat ihania eläimiä ja suosittelen ottamaan itselläni on ollut monta ja ne ovat helpo hoitoisia ne voivat purro muovia mutta ainakaan mun hiiret ei pure ja niitä voi pitää terraariossa ja mä ainaki oon päästäny mun hiiriä vapaaksi vaikka ne on vasta pieniä ja voi antaa kaikkia virikkeitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      116
      2266
    2. 129
      1822
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1216
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      84
      1134
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      72
      1060
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1050
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      43
      1003
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      75
      965
    9. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      23
      945
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      922
    Aihe