Ulkonäön takiako se AINOASTAAN hankitte koiranne (en yleistä, mutta tuo typistyskyssä ja hammalääkärin tarpeessa-aiheet ärsyttivät) ? Itsellä ei ole dobberia eikä oikein kenelläkään tutullakaan, mutta en ole koskaan pelännyt yhtäkään koiraa muuten, kun omistajan käyttäytymisen takia. Hallitsemattoman näköinen omistaja (saattaahan olla että erehdyn omistjasta), hallitsematon koira.
Ja pitäähän se muistaa, etteivät kaikki ole koiraihmisiä, niin aina joskus tulee vastaan ihmisiä, jotka eivät ymmärrä koiria ja pelkäävät koiraa ulkonäön takia tai siitä, että erehtyvät luulemaan koiraa äkäiseksi, kun se ainoastaan leikkii.
Dobberin omistajat
Utelias aatu
0
301
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606414- 1003312
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212258
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271801
- 251560
- 491442
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321408