Myydään puhdistettua mustikkaa 3€ / litra, kotiin kuljetus yli 10 litran erille alueella hamina - kotka, muuhun kymenlaakson ota yhteyttä..
T: [email protected]
Myydään mustikkaa
5
1173
Vastaukset
- kerääj.
OSTAJIJA EI TÄÄLLÄ MISSÄÄN NÄY.??? ENTÄ SIELLÄ KOTKASSA.??
- M.Berg
Laita paikalliseen ilmaislehteen pieni ilmoitus. Minä olen myynyt 5 €/litra ja 150 litraa on jo mennyt. Jos myyt laitoskeittiöihin ja ravintoloihin, hanki ostaja ennenkuin menet poimimaan. Älä kerää ensin ja ala sitten tuskailemaan, että mihin ne kauppaat...
- kaupassa
pakastemustikan hintaa. 200 grammaisissa pusseissa hinnaksi tulee 17,45 kg. Sen hintainen marja kyllä kelpaa perheellenikin. Laatu on nyt huippuhyvä ainakin täällä meillä päin. Pari ämpärillistä olen lahjoittanut, mutta muuten pakastan kaiken. 100 litraa on nyt mustikkaa ja noin 50 kg metsävadelmaa. Puolukkaakin näyttää tulevan ja sekin on todella suurikokoista. Vielä omenat ja luumut, niin talvelle kehtaa lähteä!
- Mustikka
Hei myyn mustikka 4e / kiloa on kotkasta-haminaa ottakaa ihmeessä yhteyttä. Vastaan sähköposti sekä soittamalla
puh:0469033340
s-posti:[email protected] - Mustikan ystävä
Hei,
Onko vielä mustikkaa myynnissä? Ostaisin 20 litraa. Olen Lopelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886