Myydään puhdistettua mustikkaa 3€ / litra, kotiin kuljetus yli 10 litran erille alueella hamina - kotka, muuhun kymenlaakson ota yhteyttä..
T: [email protected]
Myydään mustikkaa
5
1158
Vastaukset
- kerääj.
OSTAJIJA EI TÄÄLLÄ MISSÄÄN NÄY.??? ENTÄ SIELLÄ KOTKASSA.??
- M.Berg
Laita paikalliseen ilmaislehteen pieni ilmoitus. Minä olen myynyt 5 €/litra ja 150 litraa on jo mennyt. Jos myyt laitoskeittiöihin ja ravintoloihin, hanki ostaja ennenkuin menet poimimaan. Älä kerää ensin ja ala sitten tuskailemaan, että mihin ne kauppaat...
- kaupassa
pakastemustikan hintaa. 200 grammaisissa pusseissa hinnaksi tulee 17,45 kg. Sen hintainen marja kyllä kelpaa perheellenikin. Laatu on nyt huippuhyvä ainakin täällä meillä päin. Pari ämpärillistä olen lahjoittanut, mutta muuten pakastan kaiken. 100 litraa on nyt mustikkaa ja noin 50 kg metsävadelmaa. Puolukkaakin näyttää tulevan ja sekin on todella suurikokoista. Vielä omenat ja luumut, niin talvelle kehtaa lähteä!
- Mustikka
Hei myyn mustikka 4e / kiloa on kotkasta-haminaa ottakaa ihmeessä yhteyttä. Vastaan sähköposti sekä soittamalla
puh:0469033340
s-posti:[email protected] - Mustikan ystävä
Hei,
Onko vielä mustikkaa myynnissä? Ostaisin 20 litraa. Olen Lopelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563111Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521782- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809