Myydään mustikkaa

Myydään puhdistettua mustikkaa 3€ / litra, kotiin kuljetus yli 10 litran erille alueella hamina - kotka, muuhun kymenlaakson ota yhteyttä..

T: [email protected]
51222
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

OSTAJIJA EI TÄÄLLÄ MISSÄÄN NÄY.??? ENTÄ SIELLÄ KOTKASSA.??

Äänestä

Laita paikalliseen ilmaislehteen pieni ilmoitus. Minä olen myynyt 5 €/litra ja 150 litraa on jo mennyt. Jos myyt laitoskeittiöihin ja ravintoloihin, hanki ostaja ennenkuin menet poimimaan. Älä kerää ensin ja ala sitten tuskailemaan, että mihin ne kauppaat...

Äänestä
  • pakastemustikan hintaa. 200 grammaisissa pusseissa hinnaksi tulee 17,45 kg. Sen hintainen marja kyllä kelpaa perheellenikin. Laatu on nyt huippuhyvä ainakin täällä meillä päin. Pari ämpärillistä olen lahjoittanut, mutta muuten pakastan kaiken. 100 litraa on nyt mustikkaa ja noin 50 kg metsävadelmaa. Puolukkaakin näyttää tulevan ja sekin on todella suurikokoista. Vielä omenat ja luumut, niin talvelle kehtaa lähteä!

Äänestä

Hei myyn mustikka 4e / kiloa on kotkasta-haminaa ottakaa ihmeessä yhteyttä. Vastaan sähköposti sekä soittamalla

puh:0469033340

s-posti:[email protected]

Äänestä

Hei,
Onko vielä mustikkaa myynnissä? Ostaisin 20 litraa. Olen Lopelta.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

paljon. kirjoitti:

Myydään puhdistettua mustikkaa 3€ / litra, kotiin kuljetus yli 10 litran erille alueella hamina - kotka, muuhun kymenlaakson ota yhteyttä..

T: [email protected]

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu