Olen pahoillani, että saatatte löytää saman viestin toisella otsikolla, mutta päätin yrittää löytää keskustelukumppania asian tiimoilta myös tämän aihealueen kautta:
Olen päättänyt viettää 50 v synttärit Portugalissa, Lissaboniin tutustuen. Ajankohta on maaliskuun loppupuolella ja nyt matkalle mukaan on ilmoittautunut vapaaehtoisesti jo 8 ihmistä. Koska en ole vielä infonnut kuin ihan läheisimpiä, niin koskaanhan ei voi tietää ketkä kaikki haluavat viettää juuri siihen aikaan lomaansa samaan aikaan Portugalissa. Heille löytynee majapaikat "ydinjoukon" asumuksen lähistöltä.
Olen katsellut tuolle "ydinjoukolle" sopivia huviloita tai isoja huoneistoja Lissabonin lähistöltä ja olen jo löytänytkin ihan kivalta näyttäviä jopa 5-6 kylppärin taloja Estorilin/Cascaisin alueelta. Ja porukan suuruuteen nähden ihan kohtuuhinnalla.
Sen verran olen seurannut keskustelupalstoja, että olen havainnut todellisia Portugalin asiantuntijoita käväisevän ja auliisti jakavan myös neuvojaan meille ekakertalaisille. Kiitos siitä! Itsekin olen vieraillut muilla sivustoilla ja antanut omat kokemukseni muiden käyttöön Keski-Euroopan lomakokemuksistani, mutta Portugali (Madeiraa lukuun ottamatta) on täysin vieras, jonka vuoksi olen asiallisia vinkkejä pyytelemässä.
Huvila/talovinkkejä otan edelleen vastaan, mutta kaipaisin vinkkejä myös siihen varsinaiseen hoo-hetkeen eli syntymäpäivään. Olisi kiva löytää Estoril/Cascais - alueella soitteleva 1-2 hengen yksityistilaisuuksissa musisoiva kokoonpano, joka olisi kohtuuhinnalla saatavissa tuohon huvilaan esiintymään meille. Tiedän, että tällaisia soolotaiteilijoita tai duoja tai vaikka kokonaisia orkestereita on pilvin pimein missä vaan, kun hinnoista sovitaan, mutta etsin nyt kontakteja joiden avulla tai kautta voisin saada neuvoteltua juuri meille sopivan tilaisuuden missä sitten tuolla alueella asustelemmekin. Kun kyse on 50-vuotisjuhlasta
ja kaikki osalllistuvat ovat vähintään saman ikäisiä, niin musiikkimaku on aika lailla tyypillinen; klassinen, 50-70-lukulainen tai sitten turistille sopiva portugalilainen eli lähinnä fado-tyyppinen. Tämä on yleistys kun en ole yhtään perehtynyt muuhun kuin fado-tyyppiseen portugalilaiseen musiikkiin ja siihenkin pelkästään Madeirakäynneillä, joten minkäänlaisella asiantuntevuudella en voi kehua.
Summa summarum: mistä linkeistä voisi löytää ao. tilaisuuteen sopivia ohjelman suorittajia, muusikkoja jne? Ja onko joku huvila/talo ihan viimeisen päälle, jota itse olette käyttäneet jossakin vastaavanlaisessa tilanteessa?'
Olisin kovasti kiitollinen vinkeistä taí edes linkeistä josta voisi löytää niitä vinkkejä.
vinkkejä maaliskuussa portugalissa vietettäviin synttäreihin
synttärit portugalissa
0
610
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882