Hei nuoret aikuiset,
Aion viedä (=maksaa) (nuoret aikuiset)lapseni viikoksi Sardiniaan viettämään syntymäpäivääni.
Onko kokemuksia paikasta vähä yli kakskymppisen näkökulmasta? Onko tapahtumia? Onko edes yhtään menoa ja meininkiä?
Sardinia, Alghero
1
1005
Vastaukset
- marella1989
kannattaa lukea täältä noita muita postauksia löytyy mm. matkajuttujani, kuvia ja videoita... Itse olen 20v :)
Tapahtumia on eniten etenkin kesällä ja Smaragdirannikolla jonne kokoontuvat myös italian julkkikset, näyttelijät sun muut Berlusconia myöten juhlimaan. Stintino on hieno paikka! Smaragdirannikolta porto cervosta ainakin luulisi löytyvän bileitä jos niitä lähtee etsimään. Pienissä paikoissa (kylät) ei kauheasti ole nuorille suunnattuja juhlia tai discoja (en muista huomanneeni algherossa yhtään tosin en liikkunut ulkona kovin myöhään). Pääkaupungista luulisi löytyvän discoja yms. jos sellaista hakee.
Menoa ja meininkiä kyllä löytyy, tosin riippuen minkälaista hakee. Jos haluaa bilettää koko viikon suosittelen enemmän vaikka Ibizaa. Sardiniassa folklore on suosittua ja näin tuossa keväällä folklore kulkueen menossa algheron satamaan soittamaan, tosin sellainen ei kaikkia kiinnosta. Sardiniaan useat ihmiset lähtevät rauhoittumaan, joten etenkin kesän ulkopuolella ei välttämättä ole suuria tapahtumia. Omien kokemusteni mukaan Sisiliasta löytyy enemmän klubeja, discoja ja tapahtumia, mutta itse tykkään enemmän rauhoittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735027
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403426- 512984
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72219- 242081
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91528