Olen muutaman kuukauden ajan kärsinyt verisestä "vuodosta" yhdynnän jälkeen. Veri on sellaista heleän punaista paperilla - ei siis tummaa ja voimakasta kuukautisverta. Mistä mahtaa johtua?
Kävin gynellä, joka totesi, että samaa vuotoa tuli, kun hän teki sisätutkimuksen. Kaikki mahdolliset testit tippurista HIViin tehtiin eikä missään mitään hälyttävää. Olisko kellään mitään ajatusta, mistä voi johtua? Lääkäri vaan pyöritteli silmiään ja sanoi, ettei tiedä. ;(
Muutama kuukausi sitten poistettiin kuparikierukka ja lasta on yritetty. Vielä ei ole kuitenkaan tärpännyt. Nyt yrityskertoja 4.
Mutta onko kellään mitään vinkkiä, samoja kokemuksia tms.
Kiitos mistä tahansa ajatuksesta.
Kävin gynellä, joka totesi, että samaa vuotoa tuli, kun hän teki sisätutkimuksen. Kaikki mahdolliset testit tippurista HIViin tehtiin eikä missään mitään hälyttävää. Olisko kellään mitään ajatusta, mistä voi johtua? Lääkäri vaan pyöritteli silmiään ja sanoi, ettei tiedä. ;(
Muutama kuukausi sitten poistettiin kuparikierukka ja lasta on yritetty. Vielä ei ole kuitenkaan tärpännyt. Nyt yrityskertoja 4.
Mutta onko kellään mitään vinkkiä, samoja kokemuksia tms.
Kiitos mistä tahansa ajatuksesta.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Juu ihan samaa hommaa ollut minulla jo kolmisen vuotta. Gynegologin mielestä ei mitään vikaa. Kaikki kokeet on otettu. Kävin varmuuden vuoksi toisellakin gynellä kun halusin "toisenkin mielipiteen". Syön e-pillereitä ja niitä on nyt vaihdeltu puolen vuoden välein, ei ollut mitään vaikutsuta. Välillä on lakanat veressä, puhumattakaan kumppanista. Ei ole kivaa, tuntuu vaikuttavan jo seksielämään kun itse jännittää että miten tässä käy.
Olen monossa syksyllä kierukan laittoon, gynegologin mielestä sillä saattaisi olla vaikutusta vuotoon. Saa nähdä sitten...