Onhan sanonta
"Taidetta pitää katsoa kaukaa"
se alkaa - elää
Usvaista tietä - lähestyt
voih - mikä on - näky
Sydän rinnassani - hypähtää
eroitan jo - ääriviivas
Askellat - askellan
kohta kohta - syli
Kauneinta taidetta
Olet voimani
katoaa yltämme usvainen maa
Olimme
lihaa ja verta
- kuuntelemme -
kuuman veren juoksua
Hakkaa
sydämet vastakkain
ilo ja riemu
Emme
sano - sanakaa
me - aloimme elää
Alkaa elää
4
161
Vastaukset
- *MURUKULTA*
*hymy*,, Minulla lähti jälleen runo tulemaan, kun luin sinun runosi! :)
Inspis vain tulee, kun on tullakseen - sinun runosi tunnelma vei,
niin kuin aina, minut syvemmälle, kuin pelkät sanat menevät.
Jätin runoni 'hautumaa' katsotaan sitten myöhemmin mitä siitä muodostuu.
Tänne meteorologit uhkaili sadettakin jo mutta huhu..helle se vielä on! :)Onneks ei *hymy* oo hyytynny
Hyvältä ihan kuulostaa, jos inspiksen runostani sait.
Alanki jännittämään, mitäs syntyikää?
Kävin viileentymässä uimavesissä äsken, nautin nyt hetken tässä.
Hellettä nyt on ollu, sateita kaipaa luonto, tilaan hiljasta sadetta yöks.
MURUKULTA
Sinulle hyviä lomailmoja, elokuun salaperäisiä öitä.
Kiitos käynnistäs töllissäni
- lindalinda1
toisinaan hiljaisuus puhuu enemmän, kuin
yksikään ääneen lausuttu sana ja lauseet.
Kehojen kieli, kosketus - ne voivat kertoa
mielettömän paljon kahden ihmisen välillä.
' olet voimani
katoaa yltämme usvainen maa '
upea lause, joka istuu runoosi ja sen tunnelmiin
niin pehmeän suloisesti.
Kantavaa, ehyttä ja nautinnollista runoutta.
Kiitos lukunautinnosta.On elämässä tilanteita
joissa sanat ei - yllä
Me vain sydämissämme - tunnemme
se eikö oo sydänten - kieltä
Rakkaus jos sen - kohtaa
sehän kaataa epäuskon - muurit
lindalindal1
Elämän luomia suomia ihmeitten avaamia
niissä merkitsee niin paljon - toinen ihminen
Sitä soittoa ei yksin vois soida,
läheisyys kosketus jotka iho muistaa.
Rakkauden edessä sydän, kädet yhteen liittäen.
Sinulle kiitos pysähdyit hiljaiselle - sivutielle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
