älkää menkö bonita hotelliin

kikkit

en suosittele bonita hotellia henkilökunta yrittää viedä rahat ja väittää että mini baarista on juotu jotain vaikka ei ole ja lamppu tai jotain on mennyt rikki vaikka kaikki olisi ok itse olin bonitassa viikko sitten enkä enää ikinä mene.

8

1513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 091

      Olin Bonitassa muutama vuosi sitten. Ei ongelmia, ei tosin ollut minibaarissakaan kuin valo ja kylmää...

    • te

      "kunnon bulgaari ei nuku hyvin yöllä joseiole kusettanut vähintään kolmea ihmistä päivän aikana" - juuri sama minibaari-kusetus tapahtui Hotelli Erma:ssa. Poikkeuksena että kyseessä oli selkeä kirjausvirhe, toisessa huoneessa oli kaappi vajaa -> veloitettiin naapuriltakin. Olimme huoneessa kun siivooja ryntäsi täyttämään täyttä kaappia. Hotellista poistuessamme meiltä oltiin veloittamassa minibaari tuotteita, joita ei koskaan käytetty. Huoneessamme oli oma jääkaappi ja seoli kokoajan täynnä joten miksi olisimme ostanut kallista minibaari kamaa...

      • 09876

        Miten saitte asian hoidettua? Jouduitteko lopulta maksamaan minibaari kustannukset? Ja tuliko kalliiksi?


      • te
        09876 kirjoitti:

        Miten saitte asian hoidettua? Jouduitteko lopulta maksamaan minibaari kustannukset? Ja tuliko kalliiksi?

        Ilmoitimme ettemme maksa, emmekä ole varkaita, lähdimme bussiin. End of story.


      • 090
        te kirjoitti:

        Ilmoitimme ettemme maksa, emmekä ole varkaita, lähdimme bussiin. End of story.

        siellä nyt kahta jääkaappia sentään ole! oletkohan ymmärtänyt jotain väärin?


    • Bon golden sands

      Läksin Bonita-hotellista 23. elokuuta ja aamupäivällä huonetta luovuttaessani ilmoittivat vastaanotossa, että olen avannut yhden vesipullon minibaarista,joka on maksettava (noin 50 senttiä). En ollut avannut sitä mutta maksoin sen, kun virheitä voi sattua siivoojille.
      Myöhäisen lennon takia otin toisen huoneen iltapäiväksi. Kun luovutin sen, niin vastanotossa ilmoittivat, että olen käyttänyt yhden virvoitusjuomapullon minibaarista. Ilmoitin, että en ole käyttänyt enkä maksa ja lisäksi kerroin, että jo aamupäivällä veloititte ylimääräisen vesipullon, jota en ollut avannut. Tällöin peruivat maksuvaatimuksen ja alkoivat syytellä siivoojia. Älkää suostuko maksamaan mitään ylimääräisiä minibaarimaksuja Bonita-hotellissa. Vaikuttaa siltä, että henkilökunta ei ole täysin rehellistä.

    • minna perheineen

      Olimme Bonita-hotellissa 2008 kesällä, eikä MITÄÄN ongelmia ollut. Aamupala monipuolista löytyy munakasta, monia monia eri leipälajeja ja niiden päälle kaikennäköstä,puuroa,muroja,hedelmiä,kakkuja ja keksejä, vaikka sun mitä juomia ym. Henkilökunta mukavaa ja ystävällistä kantoi jopa kaikki laukut bussista huoneisiin,jotkut osasivat jopa vähän Suomea, hotelli huone aika pieni mutta muuten ihan ok ja parvekkeelta mahtava näkymä merelle,rahat säilyi tallelokerossa, siivooja kävi joka päivä ja huoneet oli kyllä katosta lattiian puhtaat:) kaiken lisäksi vielä mahtavalla paikalla lähellä rantaa. suosittelen lämpimästi!

      • tyytyväinen-nainen

        joo olen kyllä samaa mieltä sinun kanssasi suurimmaksi osaksi, mutta aamupala oli suunnilleen sama joka aamu viikon ajan muuten ei mitään valittamista ole!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6519
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3759
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      190
      3654
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2846
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2539
    6. 292
      2307
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      112
      1518
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe