Lentokentällä

....

Millainen lentokenttä on denpasar? Saako matkalaukun hihnalta nopeasti ja millainen hulina siellä ylipäätään on? Onko heti jotain kaupustelijoita vastassa? Entä henkilökunta? Antavatko tullimiehet ym normaalin turistin liikkua rauhassa. Olen kuullut kauhu juttuja, että turistit joutuvat maksamaan lahjuksia ym...Ja vielä, että ovatko viisumi jonot pitkät. Olen käsittänyt, että hommasta pitäisi n 30minuutissa selvitä.
Olen lähdössa loppu syksystä Balille ja nämä asiat hieman askarruttavat. Tässä nyt liuta kysymyksiä. Olisi kiva kuulla vastauksia teiltä jotka olette tämän kaiken kokeneet:)

3

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • traweller-21

      Pöö!
      Lentokenttä on aika pieni ja selkeä! Kentällä ei normaalisti ole ihmeellisiä ruuhkia, viisumin saamiseen voi mennä jokunen minuutti, kun ensin edes päätät otatko 8pv ja 30 pv 25USD viisumin..Viisumin saa kentältä helposti!
      Tullissa ei pitäisi olla mitään ongelmia jos täytät maahantulolaput ''oikein''.
      Lahjuksia ei ole, paitsi maasta poistumisvero on muistaakseni 175 000 IDR ja viisumi maksaa 25 USD tullessa.

      Balilla kannattaa olla vain muutama päivä!!!!! Kutalla, Balin etäläosissa on liikaa turisteja ja jos sinulla ei ole virallista suomen ajokorttia indonesiasta heattua lisenssiä ei mopolla kannata lähteä mihinkään, koska antavat sakot ja ottavat ajokortin poist. Joten hajoo turistirysään!hahah

      Itse menossa Indonesiaan, kupangille ja siitä itä-timoriin...

      • traweller-36

        tuntia odotella kentällä. Olen myös tietoinen Balin turisti meiningistä. Tarkoitus onkin vain päästä lataamaan akkuja jotta jaksaa taas vuoden eteenpäin paiskia töitä. Viikon pituisen retken muualle Indonesiaan taidamme kuitenkin mieheni kanssa tehdä. Mukavaa lomaa sinulle!


    • Balin kävijä

      Toukokuussa oltiin Balilla. Viisumin kyllä saa nopeasti. Kannattaa varata raha tosiaan etukäteen. Voi maksaa myös euroilla. Ja kannattaa täyttää jo koneessa se maahantulo lomake. Passi jonossa meillä meni 45 min. Se riippuu niin paljon siitä että pääseekö ensinmäisenä koneesta ulos. Me tultiin aika viimeisenä. Jos joku Jumbo on jus tullu ensin niin sit voi kyllä kestää. Laukut tulee kyllä nopeasti. Laukkuja voi sit paikalliset jo repiä remmiltä alas ja vaatia muutamaa dollaria siitä et pääsee kantamaan laukkuja. Mut otat vaan laukun ja et maksa mitään. Ei ole pakko. Me ei maksettu. Mut voihan niille dollarin antaa jos haluaa. Tullin jälkeen on vain rahanvaihtajia ja kyydin tarjoajia. Ei mitään ihmeellistä. Kuuma kentällä kyllä oli. Pitkillä housuilla kyllä tarkenee. Ei sielä kentällä mitään pelättävää ole. Normi meininki.

      Kyllä Bali ihan asiallinen paikka oli, no Kuta on turistirysä. Ite tykkäsin Balista kyllä. Ubudia suosittelen.

      Vielä muuten, kaverit oli talvella ja ne pääsi 10 minuutissa ulos terminaalista. Ruuhka on tuurista kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe