Tuuletin - paras ystävä!

vv-ikäiselle naiselle

Onko joku vaihdevuosien kuumissa aalloissa kamppaileva nainen joka ei ole hoksannut laittaa makuuhuoneeseen tuuletinta? Elämisen laatu paranee noin 100 % tuulettimen avulla kun ei tarvitse edes öisin kärsiä hikoilusta. Järjetön hikoilu nimenomaan vie yöunet ja sitten päivällä väsyttää. Lattiamallinen tuuletin jossa säädettävät tehot on paras valinta. Minulle riittää tuulettimen kaikkein pienin teho kun käytän peittona vain pussilakanaa ja yöasuna toimii pelkät pikkuhousut.

10

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeiltu on

      mutta kyllä pölykin lentää ja yskittää,ei sovi mulle.

      • eikait

        Teillä voi senttiä enempää olla pölyä, ku ei oo meilläkään.


    • tuuletinta

      ja sängyn vieressä sellainen valtava propelli,että pussilakana löytyy seinää vasten niitattuna kun herää.

      • turbiini?

        Heh....sainpahan hyvät naurut. No, saa kai sitä välillä nauraakin. Muutenhan se elämä on tän hikoilun kanssa turhankin totista


    • rintas. sairastanut

      Minulla on sekä olo-makuuhuoneessani että keittiössä yhdessä ikkunassa Hobby Hallin pimentävät verhot. Niissä on joku lämpöä eristävä kalvo. Eli sekin, että jos talvella palelee (heh...ei todella) niin nämä verhot eristää myös ulkoa tulevaa kylmää ilmaa. Ei ainakaan ole noussut lämpötila yli 25 sisällä, kun verhot on edessä auringon porottaessa. Ja on ihanan pimeätäkin. Aika kalliit nää oli,mutta hankin yhdet toissa vuonna ja nyt sitten keittiöön samanlaiset.
      En halua ostaa kaihtimia kun ei ole oma kämppäkään.

    • tippa-iitalla

      Siksi tuuletin ei kaikille sovi. Ainakaan valveilla ollessa.

      Kauppojen ilmastointilaitteet ovat myös myrkkyä.

      Mutta säästyyhän sähköä...

    • Kuuma-Kaija

      Olen käyttänyt samaa metodia, tuuletin ykkösellä ja pussilakana päälle. Peitto viereen siltä varalta, että sitä tarvitisi, mutta enpä ole tarttunut siihen kertaakaan. Toimii!

    • Nainen 44v

      Tiedän vaan siitä, kun poikani käytti kattotuuletinta öisin aika usein, niin sähkölasku oli aika iso. Lasku pieneni kun en antanut lupaa käyttää sitä tuuletinta öisin.

      Lisäksi surina häiritsee.

      Ikkuna on pakko olla öisin auki. Lisäksi pistän verhot kiinni ennen kuin aurinko paistaa suoraan makkariin.

      Täytyy kuitenkin sanoa, että olen vasta 44v ja 4kk päästä 45v. Vielä ei ehkä ole vaihtarit päällä, vaikka hoitaja jo vihjasi että minulla on jo sellaset oireet, koska mensuni ovat sekaisin. Tosin pääsäryn vuoksi otin yhteyttä hoitajaan kun piti olla yhden päivän töistä pois, siinä sitten rupateltiin mensuistani.

      Hikoillut olen aika kovasti ja paita kosteena työskentelen, hiki on ärsyttävä.

      • energiapihejä

        Mikäli pöytätuuletinta käytetään 10 tuntia täydellä teholla ja laitteen teho on 40 W (eli 0,04 kW), sähköä kuluu 0,4 kWh. Tulos saadaan kertomalla laitteen teho käytetyllä ajalla. Jos sähkö maksaa 10 c/kWh, pöytätuulettimen käytön hinnaksi kymmenessä tunnissa tulee n. 4 c.

        Ja tietenkin pienimmillä teholla ei mene edes tuota 4 senttiä yöltä. Ei minusta paha hinta jos näin pienellä asialla voi parantaa elämänsä laatua merkittävästi.


    • Anonyymi

      Konnevesi, joka on ylhäällä kuivuri tuulettimet, Pankki it id mustan verkon tilityhjennys.
      Pankki soittaa oletko tiennyt.
      Väärät paperit TK asikaalla Viitasaari .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe