Onko joku vaihdevuosien kuumissa aalloissa kamppaileva nainen joka ei ole hoksannut laittaa makuuhuoneeseen tuuletinta? Elämisen laatu paranee noin 100 % tuulettimen avulla kun ei tarvitse edes öisin kärsiä hikoilusta. Järjetön hikoilu nimenomaan vie yöunet ja sitten päivällä väsyttää. Lattiamallinen tuuletin jossa säädettävät tehot on paras valinta. Minulle riittää tuulettimen kaikkein pienin teho kun käytän peittona vain pussilakanaa ja yöasuna toimii pelkät pikkuhousut.
Tuuletin - paras ystävä!
10
535
Vastaukset
- kokeiltu on
mutta kyllä pölykin lentää ja yskittää,ei sovi mulle.
- eikait
Teillä voi senttiä enempää olla pölyä, ku ei oo meilläkään.
- tuuletinta
ja sängyn vieressä sellainen valtava propelli,että pussilakana löytyy seinää vasten niitattuna kun herää.
- turbiini?
Heh....sainpahan hyvät naurut. No, saa kai sitä välillä nauraakin. Muutenhan se elämä on tän hikoilun kanssa turhankin totista
- rintas. sairastanut
Minulla on sekä olo-makuuhuoneessani että keittiössä yhdessä ikkunassa Hobby Hallin pimentävät verhot. Niissä on joku lämpöä eristävä kalvo. Eli sekin, että jos talvella palelee (heh...ei todella) niin nämä verhot eristää myös ulkoa tulevaa kylmää ilmaa. Ei ainakaan ole noussut lämpötila yli 25 sisällä, kun verhot on edessä auringon porottaessa. Ja on ihanan pimeätäkin. Aika kalliit nää oli,mutta hankin yhdet toissa vuonna ja nyt sitten keittiöön samanlaiset.
En halua ostaa kaihtimia kun ei ole oma kämppäkään. - tippa-iitalla
Siksi tuuletin ei kaikille sovi. Ainakaan valveilla ollessa.
Kauppojen ilmastointilaitteet ovat myös myrkkyä.
Mutta säästyyhän sähköä... - Kuuma-Kaija
Olen käyttänyt samaa metodia, tuuletin ykkösellä ja pussilakana päälle. Peitto viereen siltä varalta, että sitä tarvitisi, mutta enpä ole tarttunut siihen kertaakaan. Toimii!
- Nainen 44v
Tiedän vaan siitä, kun poikani käytti kattotuuletinta öisin aika usein, niin sähkölasku oli aika iso. Lasku pieneni kun en antanut lupaa käyttää sitä tuuletinta öisin.
Lisäksi surina häiritsee.
Ikkuna on pakko olla öisin auki. Lisäksi pistän verhot kiinni ennen kuin aurinko paistaa suoraan makkariin.
Täytyy kuitenkin sanoa, että olen vasta 44v ja 4kk päästä 45v. Vielä ei ehkä ole vaihtarit päällä, vaikka hoitaja jo vihjasi että minulla on jo sellaset oireet, koska mensuni ovat sekaisin. Tosin pääsäryn vuoksi otin yhteyttä hoitajaan kun piti olla yhden päivän töistä pois, siinä sitten rupateltiin mensuistani.
Hikoillut olen aika kovasti ja paita kosteena työskentelen, hiki on ärsyttävä.- energiapihejä
Mikäli pöytätuuletinta käytetään 10 tuntia täydellä teholla ja laitteen teho on 40 W (eli 0,04 kW), sähköä kuluu 0,4 kWh. Tulos saadaan kertomalla laitteen teho käytetyllä ajalla. Jos sähkö maksaa 10 c/kWh, pöytätuulettimen käytön hinnaksi kymmenessä tunnissa tulee n. 4 c.
Ja tietenkin pienimmillä teholla ei mene edes tuota 4 senttiä yöltä. Ei minusta paha hinta jos näin pienellä asialla voi parantaa elämänsä laatua merkittävästi.
- Anonyymi
Konnevesi, joka on ylhäällä kuivuri tuulettimet, Pankki it id mustan verkon tilityhjennys.
Pankki soittaa oletko tiennyt.
Väärät paperit TK asikaalla Viitasaari .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747274Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583143- 342370
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto261932- 201908
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181569
- 521568
- 101559