Asia tuli mieleeni, kun jokin aika sitten keskustelin romani naisen kanssa heidän kulttuuristaan. Heillä on paljon kaikenlaisia sääntöjä, jotka näin valkolaisen silmin tuntuu hieman ahdistavilta.
Myöhemmin aloin miettiä, entä jos on lesbo ja syntynyt romani kulttuuriin. Onko se ihan mahdoton yhtälö?
Mielestäni romani naiset ovat kauniita. Tummia ja ylväitä.
Romani lesbot.
11
2497
Vastaukset
- kien kaupunkien torien
kulmissa nojaillen milloin mihinkin.
- -Tamara
vaivaa päätäs tällä kyl myö itestämme huolta pietään.
- onhan
heissä paljonkin lesboja...mutta heidän kultturihan ei kovin sitä hyväksy...sillä heissä varsinkin naisissa on näitä ns. lesbojen vihaajia....
Itse sekä aiempi tyttöystäväni jouduttu molemmat kaksi kertaa romaaninaisten hyökkäyksen kohteeksi...ja ennen kun kukaan tähän ehtii kommentoimaan niin todellakin aivan ilman mitään syytä...ilman aiempaa minkäänlaista kommunikointia..
Että näin!- Epätoivoinen.
Itse olen rakastunut romani ystävääni. Pakko sanoa jonnekkin, tilanne sietämätön...
- Tilda'
Kun välillä "antavat" miehillekin, tekevät jopa lapsia heille.
Silloin ei ole mitään ongelmia, kaikki voivat hyvin.- VaiKeaTa
Antaisitko itse aina välillä miehelle, ja olisit vaikka samaan aikaan suhteessa naisen kanssa. Suhde pitäisi tosin salata. Ja sitten tämän kuvitteellisen tilanteen romani naisen tyttöystävä, miltä sinusta tuntuisi jos naisystäväsi joutuisi elämään kaksoiselämää. Ja jopa hankkimaan lapsia miehen kanssa!
- Tilda'
VaiKeaTa kirjoitti:
Antaisitko itse aina välillä miehelle, ja olisit vaikka samaan aikaan suhteessa naisen kanssa. Suhde pitäisi tosin salata. Ja sitten tämän kuvitteellisen tilanteen romani naisen tyttöystävä, miltä sinusta tuntuisi jos naisystäväsi joutuisi elämään kaksoiselämää. Ja jopa hankkimaan lapsia miehen kanssa!
Hankkivathan lesbot muutenkin lapsia. En lesbona ole mustasukkainen vaikka ystäväni kävisi miehenkin vuoteessa lapsia hankkimassa, koska se on aivan eri asia.
Mutta jos menis toisen lesbon sänkyyn, siitä olisin tosi vihainen. - VaiKeaTa
Tilda' kirjoitti:
Hankkivathan lesbot muutenkin lapsia. En lesbona ole mustasukkainen vaikka ystäväni kävisi miehenkin vuoteessa lapsia hankkimassa, koska se on aivan eri asia.
Mutta jos menis toisen lesbon sänkyyn, siitä olisin tosi vihainen.Tähän liittyisi myös suhteenne salaaminen. Naisystäväsi joutuisi esittämään, että se mies olisi hänen rakkaansa... Etkö sinä oikeasti pitäisi tilannetta mitenkään ikävänä? Viimeistään siitä romani lesbosta tilanne olisi vaikea. En jaksaisi uskoa että sellainen suhde kestäisi pitkään.
- Tilda'
VaiKeaTa kirjoitti:
Tähän liittyisi myös suhteenne salaaminen. Naisystäväsi joutuisi esittämään, että se mies olisi hänen rakkaansa... Etkö sinä oikeasti pitäisi tilannetta mitenkään ikävänä? Viimeistään siitä romani lesbosta tilanne olisi vaikea. En jaksaisi uskoa että sellainen suhde kestäisi pitkään.
lopettaakkin kun ne lapset olis hankittu ja keskittyä taas vain naisten keskeiseen suhteeseen, jos se miessuhde tuntuis vaikealta.
Mutta jos se kulttuurin vuoksi olis paras vaihtoehto niin miessuhdetta olis ehkä paras jatkaa, kaikkien parhaaksi, mutta ne miehen luona käynnit voisi jättää mahdollisimman vähiin. - "NaA
Tilda' kirjoitti:
lopettaakkin kun ne lapset olis hankittu ja keskittyä taas vain naisten keskeiseen suhteeseen, jos se miessuhde tuntuis vaikealta.
Mutta jos se kulttuurin vuoksi olis paras vaihtoehto niin miessuhdetta olis ehkä paras jatkaa, kaikkien parhaaksi, mutta ne miehen luona käynnit voisi jättää mahdollisimman vähiin.Kulttuurin vuoksi miessuhteen jatkaminen olisi kyllä paras jatkaa. Niinkuin edellä on jo mainittu, romanit eivät yleensäottaen suhtaudu lesboihin kovinkaan suvaitsevasti. Ja sen miehenluona käyminen, jos mies on romani. Se romani vaimo kyllä asuisi miehensä kanssa samassa asunnossa, tekisi päivittäiset kotityöt ja hoitaisi niitä lapsia. Jos mies on valkolainen, sen pitäisi olla juonessa mukana ja leikkiä kotia naisen suvulle. Taitaa olla harvassa, joka tuota roolia suostuisi leikkimään. Suvulle ei saisi tulla ilmi että on lesbo. Sille jo hankitulle lapsellekkin varmaan pitäisi esittää, lapsi ei ymmärtäisi olla hiljaa äitin naisystävästä suvulle.
- mie vaan----
"NaA kirjoitti:
Kulttuurin vuoksi miessuhteen jatkaminen olisi kyllä paras jatkaa. Niinkuin edellä on jo mainittu, romanit eivät yleensäottaen suhtaudu lesboihin kovinkaan suvaitsevasti. Ja sen miehenluona käyminen, jos mies on romani. Se romani vaimo kyllä asuisi miehensä kanssa samassa asunnossa, tekisi päivittäiset kotityöt ja hoitaisi niitä lapsia. Jos mies on valkolainen, sen pitäisi olla juonessa mukana ja leikkiä kotia naisen suvulle. Taitaa olla harvassa, joka tuota roolia suostuisi leikkimään. Suvulle ei saisi tulla ilmi että on lesbo. Sille jo hankitulle lapsellekkin varmaan pitäisi esittää, lapsi ei ymmärtäisi olla hiljaa äitin naisystävästä suvulle.
moni lesbo miehen antaa koskea vaikka olisikin romani. On lesboja tunnen muutaman siis romaneista eikä ne miesten kanssa pyöri. Jotkut heistä ovat avoimia(lesboja ) niinkuin minäkin enkä kylläkään päivääkää ole katunut päätöstäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988