Fallout 3: Operation Anchorage

!!! puskee

Elikkä olisi ongelma kyseisen pelin kanssa.

Asensin FO3:sen ihan normaalisti ja laitoin myös tuon kyseisen lisäosan mukaan. Valitsin sen "data files"-valikosta/vastaavasta päälle.

Lisäosa OA on siis pelissä ja löydän sen aloituspaikankin. Siis siellä on niitä Brotherhood Outcasteja tappelemassa Super Mutantteja vastaan.

Ja ongelma on nyt sitten tämä: matkan varrella ilmeisesti jotain tiedostoja puuttuu kun siellä näkyy niitä !-ruutuja. Ja sama koskee sitä kun menee sinne itse tukikohtaankin niin sekin on melkein yhtä !-merkkiä.

Yritin asentaa FO3:sen uudelleen kuten myös OA:nkin. Laitoin sen OA:n myös päälle ja pois päältä. Ei auttanut.

Mitäs sitten voisi kokeilla, jotta toimisi kunnolla?

1

462

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei voi muuta

Jaa-a. Mistäs olet pelisi hankkinut. Ettei vaan laittomasti jostain... Prkl...

Peli pitää ensin päivittää. Sitten pitäisi toimia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      129
      1344
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      458
      1043
    3. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      159
      627
    4. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      187
      564
    5. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      43
      559
    6. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      538
    7. Nainen mitä jos kaivattusi olisi biseksuaali

Loppuisiko kiinnostus
      Ikävä
      71
      523
    8. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      39
      509
    9. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      40
      497
    10. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      20
      496
    Aihe