Onko kokemuksia tuosta bilteman ajoasusta. Kustantaa tuon 200 egee housut ja takki. Ei viittis ihan montaa sataa laittaa kun kilometrejä tulee skootterilla vuodessa 1500....
Bilteman ajoasu kokemuksia
2
3228
Vastaukset
- arvoiset
Jos harmaa väri on OK? Niin muuten tuote on OK. Ostin ne housut, heti kun sellaiset tuli. Ja oon ollu tyytyväinen. Vaikka huomiovärejä voisi olla käytetty enemmän. Ja syksyn tarjouksista voi löytää skootterimuotia halvallakin?
- Suosittelen
Ostin viime talvena cloverin takin (100e) ja housut (100e) ja diadoran (59e) saappaat, maksoivat yhteensä 259e. Löytyy suojaukset olkapäistä selästä, kyynärpäistä jne jne. Varusteet olivat puoleen hintaan.
Ajoin eilen 400km koko matkan vesisateessa ja ei tullut yhtään mistään kohti läpi vettä, lukuunottamatta tietenkin hieman tuli ranteiden kohdalta kun ei millään saa niin kireäksi että olisi aivan tiivis.
Suosittelen ostamaan varusteet talvella niin saatte halvalla todella hyvät varusteet.
Niin ja ite ajan moottoripyörällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli5110283Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1206118"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn684565Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul73422Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1433200Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji2813026Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1502829Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota662766Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait312117- 201787