MÄ OON NOITA!

........................

Oikeasti olen noita, koska tämä seuraava ei voi olla sattumaa;

Tein noin kolme kuukautta sitten loitsun. Kirjoitin paperille noin 30 ominaisuutta joiden haluan "poikakaverini" omaavan. Poltin paperin ja keskityin noin tunnin ajan mietiskelemään ja ajattelemaan tekemääni taikaa.

Noin viikko sen jälkeen tapasin pojan, joka on täydellinen!!!! Hänestä ei puutu mitään, eikä hänessä ole ainuttakaan huonoa puolta.
Keskustelimme paljon ja tajusin tämän pojan olevan samaa mieltä kaikesta kanssani. Olemme identtisiä joka suhteessa, ja tämä poika omaa kaikki piirteet jotka kirjoitin paperille!
Hän on niin samanlainen kuin minä ja täydellinen että en voi uskoa koko hommaa todeksi. Tämän on pakko olla unta tai jotain.

Mitä jos tämä poika onkin oikeasti joku vähä-älyinen juppi, joka on muutunut taijan ansiosta sellaiseksi kuin haluan, tai jos koko ihmistä ei ole olemassakaan, ja hän on syntynyt tekemäni taijan seurauksena.

Olen ihan varma että näen unta tms.

:OOOOOOOOO

3

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asouppi

      nii no. Ihmiset nyt on loppupelissä melko samanlaisia. ja voi olla että tää poika saattaa pikkasen peitelläkkin itseään. (eli näyttää hieman paremmalta). Ja tilastollisesti ei ole mitenkään harvinaista että tyttö löytää pojan. Eikä sekään että tyttö saattaa jopa pitää pojasta. Meneehän immeiset naimisiinkin. Ja aika usein jopa. Toisinsanoen en usko taikaan joka on täysin mahdollinen ilman taikaakin. Jos onnistut muuttamaan kivet kullaksi ja veden viiniksi niin sitten uskon että kyseessä on taika. Mutta älä sä siitä välitä. hienoa että oot löytänyt hienon ihmisen. elä kuitenkaan enempää lähe taikoihin uskomaan. saattaa meinaa vituttaa sitte ku esim et saakkaa sitä duunia mitä oot loihtinut tai vastaavaa ;D

      • ........................

        Siis tätä hommaa on tosi vaikea selittää niin että se kuulostaa uskottavalta, mutta kyseinen poika ei ole ollenkaan tavallinen. En tarkoita "täydellisyydellä" sitä että hän olisi joka tytön unelma, vaan sitä että kaikki täsmää vaatteen väriä, kokoa ja kuosia myöten.
        Ihan oikeasti, vaatteet ja hiukset ja silmien väri ym. on juuri sellainen kuin toivoinkin loitsussa. Hän on niin epäuskottavan "täydellinen" ja samanlainen kuin se poika jota pyysin itselleni tehdessäni sitä taikaa.
        Ihan sama kuin piirtäisit paperille ihmisen, ja seuraavana päivänä ystävystyisit juuri samanlaisen kanssa, kenellä olisi jopa päällä omasuunnittelemat vaatteesi, jotka olit lisännyt piirrokseen.
        Outoa...


      • upeaa !
        ........................ kirjoitti:

        Siis tätä hommaa on tosi vaikea selittää niin että se kuulostaa uskottavalta, mutta kyseinen poika ei ole ollenkaan tavallinen. En tarkoita "täydellisyydellä" sitä että hän olisi joka tytön unelma, vaan sitä että kaikki täsmää vaatteen väriä, kokoa ja kuosia myöten.
        Ihan oikeasti, vaatteet ja hiukset ja silmien väri ym. on juuri sellainen kuin toivoinkin loitsussa. Hän on niin epäuskottavan "täydellinen" ja samanlainen kuin se poika jota pyysin itselleni tehdessäni sitä taikaa.
        Ihan sama kuin piirtäisit paperille ihmisen, ja seuraavana päivänä ystävystyisit juuri samanlaisen kanssa, kenellä olisi jopa päällä omasuunnittelemat vaatteesi, jotka olit lisännyt piirrokseen.
        Outoa...

        Tee taika minullekin puolestani! Olen iän kaiken yrittänyt loitsia itselleni ihannenaista morsiameksi - tuloksetta. Ei se kaikilta onnistu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe