koira ei pissaa

missä vika

Hei, minulla on 3,5v narttu ja koira on siis todella super panttari yleensäkin tarpeidensa teon kanssa normaalistikin mutta nyt meni jo vähän yli, tulin siis yövuorosta kotiin ja olen siis ollut kotoa poissa 11 tuntia. Noh, tottakai kotiin tullessa vien koiran ensimmäisenä pihalle niinkuin aina, mutta ei pissaa ei vaikka kuinka käveltiin tossa... menee nyt kyllä mun ymmärryksen yli että onkohan kenelläkään ollut vastaavanlaista tilannetta? Mitääv vaivaa taikka oireilua mistään virtsatieongelmastakaan ei ole ollut.

3

2002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jr

Jos ongelma ei ole jo selvinnyt niin pissa näyte lääkäriin. Meillä uros rotikalla oli virtsatientulehdus vaikka ei mitn päällepäin huomattavissa ollut.. Mutta virtsa haisi kirpsakalle. Rotikoilla on suuri kipukynnys joten varmasti jokainen yksilö oireilee omalla tavalla.

• katariiiiiiina

Meillä on 11 kk vanha narttu koira sen ollut pihalla kolme kertaa eikä ollut kerrallakan hätä ja sen ollut nyt 19 tuntia pissaamatta.Täytyy viedä se lääkäriin jossain vaiheessa ja sillä voi olla hiusmurtuma oikeessa takajalassa koska se ontuaa sitä melkein joka päivä jos satuttaa sen johonkin se jalka on ollut kipeä melkein jo kuukauden:(

• katariiiina

siis tänään kolme kertaa ulkona

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60