Hei, minulla on 3,5v narttu ja koira on siis todella super panttari yleensäkin tarpeidensa teon kanssa normaalistikin mutta nyt meni jo vähän yli, tulin siis yövuorosta kotiin ja olen siis ollut kotoa poissa 11 tuntia. Noh, tottakai kotiin tullessa vien koiran ensimmäisenä pihalle niinkuin aina, mutta ei pissaa ei vaikka kuinka käveltiin tossa... menee nyt kyllä mun ymmärryksen yli että onkohan kenelläkään ollut vastaavanlaista tilannetta? Mitääv vaivaa taikka oireilua mistään virtsatieongelmastakaan ei ole ollut.
koira ei pissaa
3
2119
Vastaukset
- Jr
Jos ongelma ei ole jo selvinnyt niin pissa näyte lääkäriin. Meillä uros rotikalla oli virtsatientulehdus vaikka ei mitn päällepäin huomattavissa ollut.. Mutta virtsa haisi kirpsakalle. Rotikoilla on suuri kipukynnys joten varmasti jokainen yksilö oireilee omalla tavalla.
- katariiiiiiina
Meillä on 11 kk vanha narttu koira sen ollut pihalla kolme kertaa eikä ollut kerrallakan hätä ja sen ollut nyt 19 tuntia pissaamatta.Täytyy viedä se lääkäriin jossain vaiheessa ja sillä voi olla hiusmurtuma oikeessa takajalassa koska se ontuaa sitä melkein joka päivä jos satuttaa sen johonkin se jalka on ollut kipeä melkein jo kuukauden:(
- katariiiina
siis tänään kolme kertaa ulkona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791482
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431071No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall187795Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38755- 14680
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21670Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 37653
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17603