Hei, minulla on 3,5v narttu ja koira on siis todella super panttari yleensäkin tarpeidensa teon kanssa normaalistikin mutta nyt meni jo vähän yli, tulin siis yövuorosta kotiin ja olen siis ollut kotoa poissa 11 tuntia. Noh, tottakai kotiin tullessa vien koiran ensimmäisenä pihalle niinkuin aina, mutta ei pissaa ei vaikka kuinka käveltiin tossa... menee nyt kyllä mun ymmärryksen yli että onkohan kenelläkään ollut vastaavanlaista tilannetta? Mitääv vaivaa taikka oireilua mistään virtsatieongelmastakaan ei ole ollut.
koira ei pissaa
3
2066
Vastaukset
- Jr
Jos ongelma ei ole jo selvinnyt niin pissa näyte lääkäriin. Meillä uros rotikalla oli virtsatientulehdus vaikka ei mitn päällepäin huomattavissa ollut.. Mutta virtsa haisi kirpsakalle. Rotikoilla on suuri kipukynnys joten varmasti jokainen yksilö oireilee omalla tavalla.
- katariiiiiiina
Meillä on 11 kk vanha narttu koira sen ollut pihalla kolme kertaa eikä ollut kerrallakan hätä ja sen ollut nyt 19 tuntia pissaamatta.Täytyy viedä se lääkäriin jossain vaiheessa ja sillä voi olla hiusmurtuma oikeessa takajalassa koska se ontuaa sitä melkein joka päivä jos satuttaa sen johonkin se jalka on ollut kipeä melkein jo kuukauden:(
- katariiiina
siis tänään kolme kertaa ulkona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.222614Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1002511- 2021364
- 941261
- 1211238
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2931193Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,19988Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211959Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �12957- 60887