Mentiinkö liian pitkälle turvamaniassa?

Baron Blood

Niin, keikan ajaksi Madonna oli vaatinut käyttöönsä mm.poliisisaattueita ja meri- ja ilmatilan sulkemista puoleksi päiväksi, ihmetyttää vaan miksi...

Luulen kyllä että suuri syy oli saada liikkumavapautta keikalta poistumiseksi helikoptereineen ja huvijahteineen.

Menikö Madde näissä vaatimuksissaan liian pitkälle?Oliko Suomessa mukamas sellaisia "uhkia" jotka vaativat jopa poliisin värväämistä osaksi omia yksityisarmeijoitaan?

Luulisi että Suomen poliisivoimilla olisi ollut tähdellisepääkin tekemistä kuin ottaa osaa jonkun rikkaan ja etuoikeutetun luxusjenkin paranoiafantasioihin.

Normaali, liikenteen ja väenohjailu konserttipaikan lähellä on sitten toki ihan eri asia ja kuuluu poliisin perustehtäviin.

Odottakaas vaan kun nainen päättää kiertueensa Israeliin?Saapi nähdä millaisia ukaaseja ja vaatimuksia esittää maan hallitukselle, itse luulen että saa käyttöönsä mm. panssarijoukkoja saattajiksi ja vaatii keikkapaikan ympäristön eristämistä ainaskin 20 km. säteeltä...

6

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten se menikään

Merialueen sulkeminen oli ookoo ja ilma-alueen myös.
      MUTTA turvatarkistettiinko KAIKKI katsojat?

EI.

Siellä olisi ollut joku yksikin hullu aseen kanssa niin sekaisin olisi ollut kaikki.

• samaa mieltä

kuin edellinen kirjoittaja. Olin pöyristynyt kun näin ettei konserttialueelle tulijoita tarkastettu millään tavalla.

• erityisalueella
        samaa mieltä kirjoitti:

kuin edellinen kirjoittaja. Olin pöyristynyt kun näin ettei konserttialueelle tulijoita tarkastettu millään tavalla.

107 ensimmäisen joukossa, tarkistettiin laukut.

• oli ihan sama
        erityisalueella kirjoitti:

107 ensimmäisen joukossa, tarkistettiin laukut.

tarkistettiinko niiden 107 laukut, juuri tosifanien joukossa ei niitä aseita esim. tuskin löytää. suuret ja ei-niin-fani massat olisi tullut tarkastaa

• kun ne kaikki
        oli ihan sama kirjoitti:

tarkistettiinko niiden 107 laukut, juuri tosifanien joukossa ei niitä aseita esim. tuskin löytää. suuret ja ei-niin-fani massat olisi tullut tarkastaa

juoksivat siitä läpi kuin puhvelit!

• eräs fani

Mielestäni turvatoimet konserttikävijöiden osalta olivat hyvinkin heppoiset, sillä laukut tarkistettiin hyvin ylimalkaisesti. Oikeasti tuollaisessa tapahtumassa pitäisi käyttää metallinpaljastimia tai tarkistaa laukut huomattavasti tarkemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10391
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2488
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      221
      2058
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1873
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1110
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1094
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      939
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      76
      918
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      862
    10. 164
      858
    Aihe