Hei!
Olen matkustamassa Roomaan mieheni kanssa 1.9.-8.9.2009. Onko kukaan majoittunut kyseiseen hotelliin (Eurostar Domus Aurea). Onko kokemuksia hotellista?
Eurostar Domus Aurea -hotelli
5
355
Vastaukset
- yhtä ja samaa
TRIPADVISORIN sivulta lue arvosteluja hotellista. Hotelli sijaitsee aseman vieressä, itse asuisin keskustassa, en ymmärrä tätä hinkua asua jossain Terminin lähellä. Joku neropatti sanoo kohta että sieltä on hyvät yhteydet joka puolelle kaupunkia mutta miksi joku haluaa käyttää julkisia kun voi asua keskustassakin. Asuisiko joku jossain Espoossa tai Pasilassa kun tulee Helsinkiin lomalle ?
- Upsidedowner
Jaahas, mikä voisi olla paremmin, pitääkö taas haastaa riitaa, sijaintihan on loistava:
It's only a 5 - 10 minute walk from the train station and that was very convenient. There was a supermarket 2 blocks away heading the other direction. It was about a 10 - 15 minute walk to the Trevi Fountain and the Spanish Steps and about a 20 minute walk to the Colosseum.
Mitä vielä voisi vaatia? - mm
Upsidedowner kirjoitti:
Jaahas, mikä voisi olla paremmin, pitääkö taas haastaa riitaa, sijaintihan on loistava:
It's only a 5 - 10 minute walk from the train station and that was very convenient. There was a supermarket 2 blocks away heading the other direction. It was about a 10 - 15 minute walk to the Trevi Fountain and the Spanish Steps and about a 20 minute walk to the Colosseum.
Mitä vielä voisi vaatia?Olen samaa mieltä. Minusta sijainti on aika hyvä :) Länkyttäjiä on aina monenlaisia..
Toivotaan että reissusta tulee mukava. - Rooman rouva
mm kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Minusta sijainti on aika hyvä :) Länkyttäjiä on aina monenlaisia..
Toivotaan että reissusta tulee mukava.Piazza Indipendenzza on ihan siinä kulman takana. Rauhallinen tori jonka keskellä sijaitsee tupakkakauppa josta voi ostaa bussilippuja. Siinä on torin reunalla hyvä supermarketti ja paljon halpoja ja hyviä ruokapaikkoja. Nurkilla on useampikin bancomaattikin. Torilta lähtee bussi numero 75 jolla pääsee Via Imperialille, Colosseumille ja Trastevereen saakka. Torilta kulkee myös bussi 492 joka kulkee kiemurrelen kaupungin keskustan läpi ja sen toinen päätepysäkki on aivan lähellä Vatikaanin museota. Noilla kahdella bussilla pääsette melkein kaikkiin nähtävyyksiin, tai ainakin melko lähelle niitä, paitsi ei San Giovannin alueelle jonne voitte ottaa vaikka metron Terminiltä. Lhgellä on myös Via Gernaialla Trimanin viinibaari jossa voi syödä kohtuu hintaan. Kulman takana on myös Trimanin viinikauppa jossa on erittäin hvyä valikoima juomia.
- mm
Rooman rouva kirjoitti:
Piazza Indipendenzza on ihan siinä kulman takana. Rauhallinen tori jonka keskellä sijaitsee tupakkakauppa josta voi ostaa bussilippuja. Siinä on torin reunalla hyvä supermarketti ja paljon halpoja ja hyviä ruokapaikkoja. Nurkilla on useampikin bancomaattikin. Torilta lähtee bussi numero 75 jolla pääsee Via Imperialille, Colosseumille ja Trastevereen saakka. Torilta kulkee myös bussi 492 joka kulkee kiemurrelen kaupungin keskustan läpi ja sen toinen päätepysäkki on aivan lähellä Vatikaanin museota. Noilla kahdella bussilla pääsette melkein kaikkiin nähtävyyksiin, tai ainakin melko lähelle niitä, paitsi ei San Giovannin alueelle jonne voitte ottaa vaikka metron Terminiltä. Lhgellä on myös Via Gernaialla Trimanin viinibaari jossa voi syödä kohtuu hintaan. Kulman takana on myös Trimanin viinikauppa jossa on erittäin hvyä valikoima juomia.
Hei!!
Kiitos sinulle Rooman rouva tuhannesti hyvistä vinkeistä. Näistä oli paljon hyötyä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374