Mistä!

Siis Mistä!!

Saa halvimmat osat autoon? Onko Motonet se halvin? Eikä tarvitse kertoa Motonetin osien laadusta ei nappaa P@£$€N vertaa mikä mielipide laadusta on! Kunhan vaan saan tiedon mistä saa halvimmat osat . KIITOS!!

3

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvät sivut

Ainakin Motonetin hinnoista on helppo aloittaa koska kaikki osat löytyvät netistä nettohintoineen.

Olen itse ostanut osia sekä Meganeen (pääosin täyttä paskaa mutta jos alkuperäiset pallonivelet kestivät vain 60tkm niin eivät nämä ainakaan huonompia voi olla ja maksoivat 12€ kappale :D) ja vilkkuviiksen Peugeotiin mutta tämä oli yllättäen Valeon alkuperäisosa puolta halvempaan hintaan.

Kai Knuutila oli ennen loistava paikka jos halusit aluperäisosia edulliseen hintaan mutta tuo on ilmeisesti lopettanut ?

Yhdessä jutussa tarjottiin tilalle tällaista ranskalaisiin osiin erikoistunutta liikettä josta ei ole omakohtaista kokemusta mutta ainakin hinnat ovat näkyvissä:

http://www.auto-artikkeli.fi/

• Veiperä

Kiitoksia. Harmi että 19 sivut olivat työn alla :D

• Juhanantalo
        Veiperä kirjoitti:

Kiitoksia. Harmi että 19 sivut olivat työn alla :D

Sivut näyttävät edelleen olevan työn alla. Ainakin Sitikan, Twingon ja pari Peugeotmalliakin kokeilin. Kannaitkos ehkä soitella. Tosin eivät ehkä vastaa. Sehän, meinaan vastaamattomuus, on jo vanhastaan normaali tapa varaosafirmoille. Kuvittelevat sillä tavalla saavansa asiakkaan käymään. Helposti kyllä meneekin asiakas kilpailijalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      172
      2940
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2556
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2210
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1839
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1641
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1442
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1069
    Aihe