mitäs sanot?
Mennäänkö Manne?
4
430
Vastaukset
- oleks hiuk ihana
Mut yksi pikku mutka on tässä matkassa, meiän pitää ruveta olemaan sit myös yhdessä. Taisit lempata mut juuri äskettäin hmmmm, mut kun kysymyksessä olemme me niin tässä ei ole mitään ainut laatuista. Het kun pyydät niin tuun kotipesään.
- koko ajan
vaihtelevalla menestyksellä yhdessä. Jossain kohtaa kuitenkin taidetaan välillä ajella mutkien kautta tätä taivalta. Hmmm... Sait sit sen pesän mahtumaan tähänkin...hmmm. Yllätän sut tällä kosinnalla vielä...hmmm...koska tästä hullumpaa suhdetta ei ole!!!
- viti :- ¤
koko ajan kirjoitti:
vaihtelevalla menestyksellä yhdessä. Jossain kohtaa kuitenkin taidetaan välillä ajella mutkien kautta tätä taivalta. Hmmm... Sait sit sen pesän mahtumaan tähänkin...hmmm. Yllätän sut tällä kosinnalla vielä...hmmm...koska tästä hullumpaa suhdetta ei ole!!!
Olen kuullut joskus sanonnan, et vaikeuksien kautta voittoon pitäis varmaan isontaa oviaukot tulee varmaan niin iso pokaali aikanaan. Kai meiän vaan tartee nauttia toistemme seurasta niin kauvan kun olemme viel avohoidossa, joudumme kuitenkin selvittämään nämä asiat kahdestaan. Jos menisimme parisuhdeneuvojalle siihen loppuis meidän vapaus, enkä varmaan viihtyis superlooni huoneessa.
- ei
viti :- ¤ kirjoitti:
Olen kuullut joskus sanonnan, et vaikeuksien kautta voittoon pitäis varmaan isontaa oviaukot tulee varmaan niin iso pokaali aikanaan. Kai meiän vaan tartee nauttia toistemme seurasta niin kauvan kun olemme viel avohoidossa, joudumme kuitenkin selvittämään nämä asiat kahdestaan. Jos menisimme parisuhdeneuvojalle siihen loppuis meidän vapaus, enkä varmaan viihtyis superlooni huoneessa.
varmasti mennä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819