Eli illalla kone toimi vielä normaalisti, mutta aamulla aivan mykkä. ei syty edes lautauksen valo... Voisko joku auttaa ku ite lievästi sanottuna tumpelo näissä asioissa.
HP Pavilion ze2000 ei käynnisty
4
412
Vastaukset
- juk
akku pois ja kokeile laturilla pelkästään,jos mykkä edelleen niin mittaa yleismittarilla(jos on) tuleeko koneeseen menevään johtoon virta.
- J@@kkoTeppo
Koneeseen menevään johtoon tulee virta...
- juk
J@@kkoTeppo kirjoitti:
Koneeseen menevään johtoon tulee virta...
ei jää vaihtoehtoja kun ottamalla biossin patteri irti esim. 10 minuutiks,laturi ja akku pitää olla irti koneesta,sitten laitat patterin takasin ja kokeilet akulla/laturilla.jos koneeseen ei tule senkään jälkeen mitään henkeä niin melko varmasti emolevy rikki,tuolta saat servicemanualin ja katsot siitä missä rtc patteri sijaitsee:
http://bizsupport1.austin.hp.com/bc/docs/support/SupportManual/c00444840/c00444840.pdf - J@@kkoTeppo
juk kirjoitti:
ei jää vaihtoehtoja kun ottamalla biossin patteri irti esim. 10 minuutiks,laturi ja akku pitää olla irti koneesta,sitten laitat patterin takasin ja kokeilet akulla/laturilla.jos koneeseen ei tule senkään jälkeen mitään henkeä niin melko varmasti emolevy rikki,tuolta saat servicemanualin ja katsot siitä missä rtc patteri sijaitsee:
http://bizsupport1.austin.hp.com/bc/docs/support/SupportManual/c00444840/c00444840.pdfseki kokeiltu ny.... eli siis emolevy varmaan tuusana... Suuret kiitekset avusta (kumartaa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078