Miksi romanien autot

invapaikoilla

Miksi romanit pysäköivät niin usein invapaikoille?
Hyvää syksynjatkoa.

terv. Laillisen invakortin omistava liikuntavammainen.

47

2629

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaiken kokenut

      on totta että myös romanit ajaa näille paikoille mutta yhtä paljon myös valtaväestö meidät romaniit vain näkyvät edeleen ihmeenä suomessa

      • kun.

        Johan se taas sieltä tuli. "Niin niin mutta kun"- selitys.

        Mihinkään muuhun heimonne ei näytä kykenevän. Valitettavasti.


      • mustalainen 80
        kun. kirjoitti:

        Johan se taas sieltä tuli. "Niin niin mutta kun"- selitys.

        Mihinkään muuhun heimonne ei näytä kykenevän. Valitettavasti.

        olet ilmeisesti se henkilö joka tulet siirtämään jonkun sukulaisesi mazdan pois minun maksamaltani parkkipaikalta elimäenkadun parkkihallista tule heti työpäiväni alkoi jo 8,oo


      • MUSTAMANNE
        kun. kirjoitti:

        Johan se taas sieltä tuli. "Niin niin mutta kun"- selitys.

        Mihinkään muuhun heimonne ei näytä kykenevän. Valitettavasti.

        SINULLE KUN SUORA KYSYMYS VIHAATKO ROMANEITA, VASTAA ILMAN SELITTELYÄ.


    • kun en ite ole tuota taas nähnyt tapahtuvan läheskään noin paljon mitä annatte ymmärtää, kyllä oon joskus pentuna tohonkin törmänny mut en enää ja melkeen aina niitä inva paikkoja on vapaana
      mut onhan toi ärsyttävää jos sulla käy monesti noin että inva paikat on aina varattuja,
      voimia ja hyvää syksyä teillekkin.

      • äläkä valehtele

        ja katso niin näät.


      • kysyä
        äläkä valehtele kirjoitti:

        ja katso niin näät.

        Hannu Karpolta.


      • VALVOMON MIES
        kysyä kirjoitti:

        Hannu Karpolta.

        miksi kARPON OHJELMAT LOPETETTIIN, ? KARPO LAVASTI USEAT TILANTEET, TV-YHTIÖ TAJUSI OLEVANSA VAARASSA JOUTUA MAKSAMAAN SUURIA KORVAUKSIA.JOTEN OHJELMAT HYLLYTETTIIN.


    • emmääkäään

      No hai hai sinulle emmä jaksaa kävel ko on niin piäne saappaa ja rositall
      niin painava kultakoruj korvassa emmäää jaksa kävell parkkipaikalta ja me samme pyssää aton mihin hlaumme me olemma rommaanej meet.

    • Tutkija
      • FRANSGABBA

        HUTKIJALLE, MIKSI OLET PUOLUEELLINEN ?


    • Valakastu 12

      Kuinkaha romanit siellä pysäköi kotteronsa, jos suku on suomesta,,,,niin samalla tavalla tietysti, hyvä ku markettien ovet mahtuu aukeen.

    • Riijaaja

      Eikös luvalla saa "latvalahot" pysäköidä.

      • Rysselistä päivää

        Mitenkähän Sveitsissä pysäköivät?


    • käytöstavat

      kyllä tapahtuu valkolaisiltakin. Entäs kun olivat pysäköineet autosa rinnakkain kaupaneteen kulkuväylälle jottei ohittamaan päässy. siinä keskustelivat, toinen nulikka veti kurkku suorana kaljaa ja satuin kuulemaan kun mulla autonikkuna oli auki kun huutel pakita huo*a pakita. Että tämmöstä käytöstä ja kielenkäyttöö!

      • mävaan

        Kerrotko missäpäin maalimaa olet tollasta käytöstä nähnyt, olipa todella törkeätä ;D


      • tilastotietelijä

        Valkolaisten inva-virheparkkeeraus on pääsääntö.
        Valkolaisiahan on 500 yhtä romania kohden.

        Oletko nähnyt romanin parkkeeraavan invapaikalle?
        Jos olet, tasapuolisuuden nimissä sinun olisi pitänyt nähdä myös 500 valkolaisen parkkeeraus invapaikalle, yksi romani kun vastaa 500 valkolaista ;-)

        Itse en ole 40-vuoden elämäni aikana nähnyt läheskään 500 inva-virheparkkeerausta, kuitenkin n. 50 olen nähnyt, näistä n. 20 oli romaneja.

        No, sattumaa se tietenkin on.


      • 500/1
        tilastotietelijä kirjoitti:

        Valkolaisten inva-virheparkkeeraus on pääsääntö.
        Valkolaisiahan on 500 yhtä romania kohden.

        Oletko nähnyt romanin parkkeeraavan invapaikalle?
        Jos olet, tasapuolisuuden nimissä sinun olisi pitänyt nähdä myös 500 valkolaisen parkkeeraus invapaikalle, yksi romani kun vastaa 500 valkolaista ;-)

        Itse en ole 40-vuoden elämäni aikana nähnyt läheskään 500 inva-virheparkkeerausta, kuitenkin n. 50 olen nähnyt, näistä n. 20 oli romaneja.

        No, sattumaa se tietenkin on.

        Kaupan edessä, arvatkaas kenenkä auto oli invapaikalla,,,,,pieni vihje, se ei ollut valkolaisen, arvauksia kiitos!


      • esiin

      • nyt millään
        esiin kirjoitti:

        http://vantaanvandaali.blogspot.com/

        miilä nyt oikeen luulette että jaksaa vielä kävellä muka parkkipaikalta kauppaan,kun on ensin nukkunut puoleen päivään ja sitten käynyt sossus vinkumas rahaa ja siinä sivussa vie kusettanut muutamaa ihmistä....ei hyvänen aika,taivahan vallat..vai muka mie vie kävvelisin..


      • horttolortto
        nyt millään kirjoitti:

        miilä nyt oikeen luulette että jaksaa vielä kävellä muka parkkipaikalta kauppaan,kun on ensin nukkunut puoleen päivään ja sitten käynyt sossus vinkumas rahaa ja siinä sivussa vie kusettanut muutamaa ihmistä....ei hyvänen aika,taivahan vallat..vai muka mie vie kävvelisin..

        Kyseessähän on tietysti työturvallisuusasia. Invapaikasta pääseen nopiammin kaupan vahteja pakkoon.


      • Vaalea Sveitsistä
        nyt millään kirjoitti:

        miilä nyt oikeen luulette että jaksaa vielä kävellä muka parkkipaikalta kauppaan,kun on ensin nukkunut puoleen päivään ja sitten käynyt sossus vinkumas rahaa ja siinä sivussa vie kusettanut muutamaa ihmistä....ei hyvänen aika,taivahan vallat..vai muka mie vie kävvelisin..

        Nyt meni liian pitkälle.
        Oletho vaalea paskahousu?
        Sinulla ei edes ole luontoa lähettää viestejäsi omalla nimimerkillä. Voi raukka, sääliksi käy.


      • Vaalea Sveitsistä
        Vaalea Sveitsistä kirjoitti:

        Nyt meni liian pitkälle.
        Oletho vaalea paskahousu?
        Sinulla ei edes ole luontoa lähettää viestejäsi omalla nimimerkillä. Voi raukka, sääliksi käy.

        Korvantaustatsi ovat vielä hyvin märät. Pitääkö äitisi vielä vaihtaa sinulle kuivat vaipat ja antaa pikkuisen tuttipulloa.


      • Örn
        Vaalea Sveitsistä kirjoitti:

        Korvantaustatsi ovat vielä hyvin märät. Pitääkö äitisi vielä vaihtaa sinulle kuivat vaipat ja antaa pikkuisen tuttipulloa.

        Oot tainnut jäädä yksin tälle paltsalles, pijä hauskaa...


      • niin että...
        Vaalea Sveitsistä kirjoitti:

        Nyt meni liian pitkälle.
        Oletho vaalea paskahousu?
        Sinulla ei edes ole luontoa lähettää viestejäsi omalla nimimerkillä. Voi raukka, sääliksi käy.

        totuus ei pala tulessakaan! Mustalaiset pysäköi invapaikoille ihan säännöllisesti. Kaikkihan sen tietää ja näkee. Ihan turha selitellä päivänselvää totuutta vastaan. Harakatkin teille nauraa noiden selitystenne takia. Ei ole MIESTÄ myöntää totuutta.

        Tai no joo. Akkannehan niitä autoja aijaa.


      • hulta
        500/1 kirjoitti:

        Kaupan edessä, arvatkaas kenenkä auto oli invapaikalla,,,,,pieni vihje, se ei ollut valkolaisen, arvauksia kiitos!

        Sen on sit täytyny olla romaanin kulukuneuvo.osuko oikiaan?


      • VAKUUTUSMIES MANNE
        tilastotietelijä kirjoitti:

        Valkolaisten inva-virheparkkeeraus on pääsääntö.
        Valkolaisiahan on 500 yhtä romania kohden.

        Oletko nähnyt romanin parkkeeraavan invapaikalle?
        Jos olet, tasapuolisuuden nimissä sinun olisi pitänyt nähdä myös 500 valkolaisen parkkeeraus invapaikalle, yksi romani kun vastaa 500 valkolaista ;-)

        Itse en ole 40-vuoden elämäni aikana nähnyt läheskään 500 inva-virheparkkeerausta, kuitenkin n. 50 olen nähnyt, näistä n. 20 oli romaneja.

        No, sattumaa se tietenkin on.

        MELKOINEN % MUTTA MÄ PANEN PAREMMAKSI OLEN NÄHNYT 60-VUOTISEN ELÄMÄNI AIKANA N.1250000 VALTAVÄESTÖN EDUSTAJAA OLLUT KESKUSTELUISSA 90% KANSSA ENKÄ OLE TAVANNUT YHTÄKÄÄN R E H E L L I S T Ä YLI 12VUOTIASTA ONSITÄ TÄSSÄKIN TILASTOA.


      • ett sillee
        niin että... kirjoitti:

        totuus ei pala tulessakaan! Mustalaiset pysäköi invapaikoille ihan säännöllisesti. Kaikkihan sen tietää ja näkee. Ihan turha selitellä päivänselvää totuutta vastaan. Harakatkin teille nauraa noiden selitystenne takia. Ei ole MIESTÄ myöntää totuutta.

        Tai no joo. Akkannehan niitä autoja aijaa.

        OON aina luullu,ett aivoinvaliditkin sais parkkeerata inva paikalle ?


    • Tosi on
    • invakortin omaava romani

      tuo on kyllä tays tosi.
      minula on invakortti eli siis oikeus pysäköidä invapaikalla mutta tosi monesti te terveet kaaleet olette vallanneet sen paikan,
      tai sitte jos invapaikat ovat varattu niin sitte tejän pitää päästä mahollisimman lähelle, kaupan ovi aukkoo.'
      mikähän meitä oikeesti vaivaa?

      • mutta en voi syyttää

        koko kansaa ei tummaa ei vaaleaa, siksi että tämä tyhmyydet ovat yksilötasolla.
        Mutta toivoisin että ajattelette seuraavalla kerralla niin tummat kuin vaaleat että se paikka on tarkoitettu vain liikuntakyvyttömille ihmisille.


      • että...

        mustalaisilla on ikiaikainen oikeus pysäköidä invapaikoille koska kaikki ovat aivoinvalideja!


      • Vaalea Sveitsistä
        että... kirjoitti:

        mustalaisilla on ikiaikainen oikeus pysäköidä invapaikoille koska kaikki ovat aivoinvalideja!

        Olet patentoitu kontaproduktiivinen ja toivottavasti et vielä 100% aivoinvaliidi!!


    • ehdotus

      Kaikkiin invapaikalle väärinpysäköityihin autoihin rengaslukot, jotka avattaisiin vasta kun parkkisakko on maksettu.

      Vaihtoehtoisesti väärin pysäköity auto hinattaisiin jonnekin varastoon ja sieltä saisi lunastaa rahalla pois ( kuljetuskulut).

    • ps.

      eikös romanit pyri saamaan sairaseläkestatuksen fyysisten tai psyykkisten ongelmien kautta heti 17 vuotiaana kun lapsilisien saanti kunnalta katkeaa ja pitäisi jostain saada rahaa? työkkärin kauttahan joutuu käymään töissä kääntymässä eikä se sovi mitenkään kuvaan :D

      samaisella invaliidistatuksella saavat sitten sen invapysäköintitunnuksen kärriin kaiketi

      samassa kerrostalossa asuu 2 asunnossa mustalaisia (ensin äiti joka sitten kävi hakemassa asuntoa samasta talosta vankilasta vapautuvalle lapselleen ja tässä 4 vuoden aikana on poliisi käynyt kääntämässä molempien asunnot ympäri pojan huumekaupan takia ja samalla takavarikoitiin äidin laittomat savukkeet :D ) ja lailliset parkkipaikat olisivat 100m päässä laajan jalkakäytäväverkoston ja piha-alueen johdosta joten sakkolappuja saavat nämä 3 autoa jatkuvalla syötöllä.
      ne sentään taidetaan laittaa lähinpään roskikseen kun eivät vain heitä niitä maahan näkyville.
      vanhemmalla taitaa olla invalidipysäköintilupa joka ei oikeuta pysäköimään alueelle ja jota tämä tapaus ei todellakaan tarvitse ellei sitten katsota henkistä invaliditeettia.

    • huhuuuuuuuu huminaa.

      noinko se naapurin valkolais eukko teki?? aika kummallista vai että äiti kävi hakemassa omaa asuntoa lapselleen???? haloo millanen ihminen hakee lapselle omaa asuntoa eikö lapset asu kotona vanhempiensa kanssa.. aikuis ikäiset miehet ja naiset asuu omas talossa huh mitä provoo..entäs sitten nää valkolais vanhemmat joiden lapsukaiset istuu linnassassa tekevät yhtä sun toista rikollista..häpeävät heitä ja esittävät etteivät mukamas ole kuullukkaan koskaan mitään rikollista miksi hävetä omia lapsiaan?? kummallista silti ne tekoset ei salassa pysy. eräskin valkolais rouva sai sen huomata erääs kaupas niin karvaasti ja nolosti kaiken kansan keskellä heh,ilme oli kyl rouvalla näkemisen arvoinen.mut se ku valkolaiset koettaa esittää parempaa.taitaa seki valkolais akka hommata eläkettä "lapsellensa" sen verran sekopäistä ja sairaalloiset piirteet omaava lapsi hänellä. herää vaan kysymys ja epäily et mitenhä moni valkolainen oikeesti tekee juuri tälleen miten syyttävät romaneita aika moni meinaa sen verran värikästä tekstiä ja julmia syytöksiä et vaaditaan tosi hyvää mielikuvitusta tai käytännön kokemusta heiltä itseltään. eiköhä jokaisen meistä kantsis pitää huoli omasta autonsa pysäköinnistä ja tekemisistä siinäki riittää ihan tarpeeks huolehdittavaa tai hommata elämä ni ei oo aikaa juoruilla ja puhuu aina paskaa ihmisistä. kantsii kokeilla

      • jonottaja

        Äitit huolehtii aina lapsistaan,terveyskeskuksessakin oli romaniäiti käyttämässä pokaansa n.35 vuotiasta korvalääkärissä,sanoi lähtiisään että sinähän reipas poika olit kun et itkenyt.


    • Romanoproodi

      Vammaiset parkkeeravat invapaikoille, se heille suotakoon.

    • paras on mie

      Ongelmista pitää kirjoittaa.Kyllä mustalaiset esittää parempaa mitä ovat.

    • tosi kivaa jee,

      jonottajalle tässä tekstiä.. selvä provo miten kestät pääsi kanssa? ei romani toimi noin,mutta valkolais äidit kyllä tekee niin niinkuin kirjoitit siinä mieles kyl iha oikeeta tekstii kirjotit mut se vaa et kyseiset henkilöt on täytyny olla varmaa sun jotai sukulaisia ellei peräti sä itse kyseessä.vai onkos se jonottaja aina korva kuulolla kuuntelemas muiden ihmisten puheita ei oo hyvä puuttua vieraisii pöytiin.ja tottahan toki valtaväestö ongelmistya täytyy kirjoittaa ihan oikein sanotte.siksihän alibit sun muut tuutit on tulvillaan juttua ja fakta tietoa enimmäkseen teistä,joten siinä todellakin on tehty juuri näin niinkuin paras mie..kirjoittaa kirjoitteu ongelmista.ei tartte esittää parempaa mitä on minkä sille vaan voi ku on niin hiton hyvä..saakuri soikoo sano se naapurin impi ku villinä hyppeli hop hei..aurinkoista kevättä teille romani kansa

    • näe o.

      miksi valtaväestö moittii omaa kansaansa? romanithan ovat suomen kansalaisia
      tutkikaas vähän faktaa ja ottakaas selvää,mutta kyl te sen taidatte tietää jo ihan itekki

    • finland-romanos

      romanit on suomen kansalaisia niinku säkin..miksi siis moiti suomlaisia kanssa kulkioitasi?

    • Armoitettu Jermu

      Kaipa se on sellanen yhteiskunnan ulkopuolelle jättäytymistä osoittava rebel-ele..

      Kapinallisii hei!

    • Nimipertti

      Minäkin olen ajanut jo kauan invapaikolle,ei minua ole siitä kukaan sakottanut eikä moittinut,toisekseen ei työttömän tarvis tollasia sakkoja edes maksaakkaan.

    • Anonyymi

      Parempi kysymys: miten mustalaisilla on varaa ajaa autoilla? Millä rahalla autot, polttoaineet, auton vakuutukset & verot on maksettu? Saavatko mustalaiset jotakin erikoisrahaa Kelasta? Olen 50 pian, enkä ole eläessäni nähnyt mustalaista töissä, paitsi että yhden muusikon tiedän. Veikkaan Kelan maksavan niille jonkun erikoispykälän mukaan.

      • Anonyymi

        Kyllä mä olen nähnyt ja paljon. Tästä työnhausta tehtiin joku aika sitten juttu. Romani haki töihin, osallahan on selkeästi romaninimi, niin puhelut loppui lyhyeen, mutta sitten yksi pääsi haastatteluun, joka käytiin jossain kahvilassa, kaverilla oli ns tavallinen nimi, treffasvat siellä kahvilassa ja kun työnantaja näki kaverin, oli paikka jo täytetty.
        Niin, harva pääsee töihin. Ennemmin minä pestaisin romanin kun mamun. Se on vissi.


    • Anonyymi

      No, eipä ole osunnut silmään, että juuri romanit, mutta olen nähnyt monasti keski-ikäinen pukumies kalliin maasturin kera pösäyttää invaruutuun. Kaikki sairaudet ei näy päällepäin, mutta luulisi, että olisi se invakortti.
      No, ite en kehtaisi ajaa invapaikalle, mutta monesti olen ajannut luvan kanssa, kun olen vienyt asioille ko kortin "omistajaa".

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6329
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3749
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      188
      3611
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2814
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2519
    6. 288
      2245
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1603
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      110
      1502
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1439
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1220
    Aihe