Uskallatkos testata....?
http://www.iltasanomat.fi/naiset/testit.asp?id=943390
itse 10 - 14 pist. Keskustelutaitoa on, vaan myös suoraan puhumista.
Millainen olet? Miellyttäjä, vai....?
27
343
Vastaukset
- pojoa.
Hyvin meni, vaan haitanneeko tuo.
- kivellä.istuja
tuli nätisti 11 pistettä. Vielä olisi varaa hiukan jämäköityä.
- Meriläinen
11 pistettä tuli. Ihan tyytyväinen tulokseen :))
- QuietPlace
16 pistettä ;)))
- paapuuri
sain minä, en olekaan tuollainen määräilijä kuten eräät.
- PimuF.
paapuuri kirjoitti:
sain minä, en olekaan tuollainen määräilijä kuten eräät.
tai ainakin luulen niin...eikös se ole ihan sama asia?
t.Pimu - PimuF.
pakko tasapainoilla...vähän niinkuin olis nuorallatanssija...hitsi;))) Muuten putoo...ja satuttaa sydämensä..siis nyrjähtää pahasti;)))
t.Pimu
- Sinimarjanen
kokonaiset 11 pistettä.
- nikittömänä tunnustan
mutten miellyttäjä, kuten näköjään suurin osa meistä. Hyvä me!
- Yllätyin koska
luulin olevani varsin ynseä tyyppi ;)
- Heikunkeikku
...sain sentäs kaksnumeroisen luvun. Pelkäsin, että oon lällyköiden lällykkä.
10 eikä risoja. Menettelee, ainakin koulunumerona paras :)
Ehkä olisin saanut paremman numeron, ainaskii 11, jos olisin sanonut, että kaveriporukka ei kyllä meille tuu. Sitävastoin mä aloin heti, mielessäni, värkkäämään naposteltavaa ja tyhjensin jääkaapin.
Tosin eka kysymys, jossa punapäästä kysyttiin, niin olin silleen rinta rottingilla ja mielissäni.
Siitä mikroaaltouunista olisin aatellut päässäni, että voihan vinetto yäk-yäk, kääk en tykkää, mutta suusta olisin päästänyt, että joo ihan kiva :) Joskus oon lipsautellut valkeaakin valkeampia valhettelua vastaavista tilanteista, kun ei malta rakkaan mieltä suruttaa.
Tosin, on pakko sanoa, että pari vuotta sitten, ollessani Tallinnassa ja siinä tuli toisen kanssa suksien ristiin menemisiä (hänen aloituksestaan ja vaikka kuinka yritin siirrellä suksiani pois tieltä ja kiltisti pitää mahdollisimman ojossa), niin pitkän ajan pidellessäni kiukkua sisälläni, purkautui loppujen lopuksi tulivuori. Siis iso tulivuori.
Noh, hän siinä sitten kävi "ostahtamassa", lähellä olevasta kukkakaupasta kukka-asetelman. Semmosen mitä-lie kukkia, ei ruusuja. Ruusuista olin aina sanonut, että rakastan niitä kaikkein eniten.
Minun puoleltani tosi töppö teko, myönnän, mutta tulivuori oli purkautunut ja asiaa ei selvitetty ja kukkakimpun antamistapahtuma tapahtui jollakin tavalla puolihuolimattoman töksähtävästi ja mamismaisen alentuvasti, ilmeen ollessa mitä epäsopivin siihen tilanteeseen ja tapahtuneeseen asiaan.
Olimme vanhassa kaupungissa, ympärillä ihmisiä. Luojan kiitos olivat tuiki-tuntemattomia. No, minä otin sen kimpun käteeni ja paiskasin sen lennossa helevetin kauas. Sanoin, että en oo ikänä tommosista nokkosista piitannut.
Voi ja voi.
Hetken seisottuaan ja katsellen laavavirtaa, joka päästäni pursusi. Rikinkatkuinen savu nenänreikiä hivellen, hän käänsi selkänsä ja ja lähti siirtelemään ketaroitaan, jokseenkin tiuhassa tahdissa.
Hän varmaankin ajatteli, että lähden perään.
Yritin kauhoa enimmät laavat ympäriltäni, siisti kun olen ja menin lähimpään pöytään, joka siinä ulkosalla oli. Tilasin lasillisen viiniä ja ajattelin, että en hitossa lähde minnekään.
Siinä sitten imeskelin sitä viiniä ja kattelin ihmisten menemisiä ja tulemisia.
Aikaa kului muutamat tovit.
Laavavirran tulo oli tyrehtynyt, rikkipilvi oli haihtunut pääni päältä. Viini oli siirtynyt lasista, huulteni välistä, pääni sisäpuolelle ja maan vetovoimasta huolimatta ei ollut laskeutunut vatsalaukkuuni, vaan oli jäänyt pääknuppiin. Tosin vain 2 lasillista.
Hetken kuluttua herra Hän saapui. Kuningasmaisesti kävellen, keskustelutahtoisen näköisenä. Kädessään hänellä oli uusi kimppu. Tällä kertaa mahdottoman iso asetelma. lähes puska. Kukat olivat ruusuja.
Otin ne vastaan.
Nyt kerroin tapauksen, joka mahdollisesti on hyvinkin epäedullinen minulle. Jos kertoisin koko tapauksen, myös toisen osapuolen käytöksestä, niin ehkei käytökseni niin epäedullinen olisikaan.
Ehkä jopa niin, että minua olisi neuvottu olla ottamatta koko ruusukimppua. Vaan, olimme lomamatkalla ja mieluummin sen viettää riidattomasti.
Tämä on oikeesta mitä parahin esimerkki siitä, että hyvin pitkälle vedettyjä luulo-johtopäätöksiä, ei pitäisi vetää, jos ei kuule koko tapausta kokonaisuutena. Meinaan vaan, että helposti ihmiset jonkin näkemänsä tai kuulemansa perusteella, lähtevät vetämään jos jonkinlaisia luulojuttuja. Eikä koko tapauksista tiedä hölökäsen pölökäystä.
Nyt menen jatkamaan suursiivousta, jonka alotin jo moooonta tovia sitten. Paljon on tehty ja paljon on vielä tekemättä. Mutta inspiraatiota on roppa kaupalla. Nyt oli pikku banaanin syöntituokio. Sielä se ny on mun mahassa.
En vaan tajua, miks tuli ruvettua tätäkin tekstiä värkkäämään :( Jotenkin muistui mieleen ja kun alkuun pääsee, niin sormet naputtaa ihan ihtekseen, vaikka pää sanoo, että "lopeta nyt heevetis jo."- PimuF.
tosi ihana stoori, täyttä elämää;)) mehän ollaan vaan ihmisiä, eikä mitään nukkeja ja barbeja hitsi, vaikka kauniita ja rohkeita ollaanki;))Mulleki sattu elämässä kerran vähän vastaavaa...nooh, tää stoori kertoo;Kiinaruususta...sellaisesta tosi upeesta itse kasvatetusta kukasta.
Oltiin entisen miehen (joka edelleen hyvä ystäväni tästäkin huolimatta, sain anteeksi) kanssa sit tekemässä sitä eroa..nooh, hän oli kasvattanut sellaisen upean Kiinanruusun ihan pienestä taimesta...joo, tää kukka oli jo tosi iso ja komee...miehellä kun tapana kertoilla tälle kukalle omia juttuaan...sellainen rakkaudella kasvatettu ruusu, nimikin sillä oli; Vanha Poika...toi sen sitten meille..meillä kun pääasiassa elettiin...
Jotain täysin typerää sitten sattui minulle sanomaan siinä kun oltiin eroamassa...ja se taas liittyi minulle Rakkaaseen kundiin...pää ei kestänyt ei yhtään....menin ja nappasin sitä hitsin Kiinan ruusua kurkusta tollee jämäkällä otteella kiinni...vedin sen pois ruukusta...ja parvekkeen ov vaan nopeestii auki...sit se vitsin Kiinanruusu sai äkkilennon sinne pihalle....Naapurit olivat katselleet että, nyt jotain todella tapahtuu....Pimu ei toi kyllä ole..;)) mutta oli...
Jälkeenpäin sitte vähän nolona miehen sukulaisille joutu selittää, kun ne kyseli siitä hitsin Kiinan Ruususta, siitä kun kaikki olivat aina itselleen ottaneet pistokkaan...eli vielä tälläinen IHMEELLINEN suku Ruusu.Ja meikäläinen meni sit ja tuhosi sen kokonaan, hyvä etten ihan pöhköä mainetta saanut mutta paheksuntaa ja syvää...sen tunsi kyllä varsinkin tämän miehen suvun naisilta tuli....Eihän se sen hitsin Kiinan Ruusun syytä ollut tää meidän tilanne...sitä vaan voi tunteet todella kuumeta jossain typerässä erotilanteessa jotenkin yli ymmärryksen..puolin ja toisin...
t.Pimu
- testi!!
Luulin testia ihan oikeaksi. Ihan tyhmä testi, vastausvaihtoehdot kertovat jo suoraan "millainen kukakin on".
- PimuF.
13 tusinaan. Sellaista kevyttä kesäviihdettä vain;)))
t.Pimu - huomauttaa,
ettei testi sovi nirppanokille, jotka eivät hassutella osaa. Tympeätä loppupäivää sinulle;)
- joutis
Vaan miellyttävä jonka olen elämäni varrella todennutkin.
Ei tarvitse olla komea eikä varakas.
Kunhan on miellyttävä! - Enkeli-trio
:)
- viivi-amaldiina
12 pst.arvoinen. :)
Kuvitteelliselle kaverille olen siis ihan miellyttävä.
- kawe
vaikka eronnut olenkin.
13-pistettä, tuloksen arvio on ihan nappiin. - HTZA
ja eihän ne minulle kuuluneetkaan.
Mutta uteliaisuus voitti.
12 p. ja hyvät naurut.
Te, naiset, olette ihanan kummallisia.- kawe
meitä kiehtoo testeissä. Haluammeko varmistusta itsetunnolle, jollekin jonka oikeastaan tiedämme itsestämme.
Tämä testi antoi kolme vaihtoehtoa, mitä jos tekstiä olisi monimutkaistettu ja vaihtoehtoja viisi? Tulos olisi analyyttisempi, mutta eihän se meitä auttaisi jos emme tietäisi miten sitä puolisoa pitää pönkätä ja millä avuilla.
Paras pysyä simppelissä, kun on jo menty mäkeen........ - HTZA
kawe kirjoitti:
meitä kiehtoo testeissä. Haluammeko varmistusta itsetunnolle, jollekin jonka oikeastaan tiedämme itsestämme.
Tämä testi antoi kolme vaihtoehtoa, mitä jos tekstiä olisi monimutkaistettu ja vaihtoehtoja viisi? Tulos olisi analyyttisempi, mutta eihän se meitä auttaisi jos emme tietäisi miten sitä puolisoa pitää pönkätä ja millä avuilla.
Paras pysyä simppelissä, kun on jo menty mäkeen........Aloitus oli siinä mielessä hyvä, että naiset siihen sortuvat.
Eli saa olla onnellinen monista vastauksista.
Ja itsetuntoa se varmaan kolhii, testissä voi todistaa itselleen että, juu, olen just sellainen riivinrtauta kun ukko sanoo.
Mutta ei se naista muuta, naista ei muuta mikään. - Meriläinen
HTZA kirjoitti:
Aloitus oli siinä mielessä hyvä, että naiset siihen sortuvat.
Ja itsetuntoa se varmaan kolhii, testissä voi todistaa itselleen että, juu, olen just sellainen riivinrtauta kun ukko sanoo.
Mutta ei se naista muuta, naista ei muuta mikään.olet tajunnut ettei naista kannata tai edes tarvi Yrittää kouluttaa.
Kauan se kesti, mutta olenhan aina sinulle sen sanonut. - vienotuuli
HTZA kirjoitti:
Aloitus oli siinä mielessä hyvä, että naiset siihen sortuvat.
Mutta ei se naista muuta, naista ei muuta mikään.Niin ja Htza´lle erikois maininta.
Mitä sinä vinoilet `saa olla onnellinen monista vastauksista´?
Etkö itse saa vastauksia, niihin älykkäisiin kirjoituksiisi, joihin en katso älyni riittävän;DDD
Me naiset tiedetään miten teitä käsitellään, yksin on se joka ei sitä myönnä! - HTZA
vienotuuli kirjoitti:
Niin ja Htza´lle erikois maininta.
Mitä sinä vinoilet `saa olla onnellinen monista vastauksista´?
Etkö itse saa vastauksia, niihin älykkäisiin kirjoituksiisi, joihin en katso älyni riittävän;DDD
Me naiset tiedetään miten teitä käsitellään, yksin on se joka ei sitä myönnä!maahan ja ojennan tuokkosen mustikoita.
Poistan töyhtöhattuni ja odotan korkkarisi painoa niskalllani.
Olen, taaskin, saanut vastauksen.
Älykäs minä.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1155253Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371669- 1991183
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111153Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201119Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861040Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846