Paljonkos muut ajomiehet ajatte ja saatte palkka
Itella menee se 10 kuormaa 8h vuorossa ka palkka 9 euroa. Eiköhän pisteta galluppi pystyyn.
Paljonkos ajatte ajomiehet
5
1151
Vastaukset
- valmet...
reilu 12€ tunti , tänään tuli neljä kuormaa 8h harvennusta ! pirun pitkä ajomatka ja maaastokin huonon puoleista.
se pöyri 4-20 kuormaa 8 h. Nyt teko puolella. Ei tällaiseen kysymykseen voi antaa yks selitteistä vastausta. Palkka on yli tes:sin
- Konemies_88...
Ni nyt en aja mittään kun eip ole ollut hommia.
No taitaa se vauhti olla 6-16 kuormaa 8h vuorossa, riippuu paljon minkalainen paikka on, ajomatka, maasto.
Palkka oli viime talvena alle kympin, ja omasta mielestä se oli melko huono, muttei ihan paska kuiteskaan. - Konemies_88...
Ni nyt en aja mittään kun eip ole ollut hommia.
No taitaa se vauhti olla 6-16 kuormaa 8h vuorossa, riippuu paljon minkalainen paikka on, ajomatka, maasto.
Palkka oli viime talvena alle kympin, ja omasta mielestä se oli melko huono, muttei ihan paska kuiteskaan. - tyhjään.
nyt ei tule yhtään kuormaa kun lomautukset on !! kyllä sitä yli 10 kuormaa 8h kun hommia on 12€ tunti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986928- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41929