Lady Gaga onkin LadyBoy!

YourTubeVideo

76

1472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silä jotain

väliä onko munat vai ei, tai tietenkin on jos ne munat tai niiden olemattomuus kiinnostaa enemmän kuin sen musa, koirat munia hasitelee

• avrilfani

ihan sama uskotteko vai ette mut niin se vaa on mäkin voisin vitsailla tollasesta asiasta koska jotkut DORKAT OTTAA KAIKKI NIIN TOSISSAAN.

• tyttö.

MUTTA MITÄ VÄLII SILLÄ ON MUSIIKKI ON SE TÄRKEINTÄ JÄTTÄKÄÄ TOISTEN YKSITYISASIAT RAUHAAN KOSKA SE EI TEILLE KUULU PÄTKÄN VERTAA JA SIIS DAA VAIKKA NOISSA MUISSA VIDEOISSA SANOTAANKIN NIIN
      NIIN IHAN SAMA KOSKA LADY GAGA ON NAINEN JA TULEE AINA OLEMAAN JOS TE ETTE NYT JÄTÄ TOTA ASIAA SIKSEEN NIIN OOTTE OUTOJA.

ei pahalla :)

• .....

että Gagan sukupuolen arvailusta on noussut kohu mutta mitään aihetta siihen ei ole...
        enkä mäkään tuossa videossa mitään kuullu että se ois sanonu
        ja youtube videoihin ei kannata luottaa vaikka siellä olisi tämmöne otsikko
        Lady Gaga is a man

• olololololololololo
        ..... kirjoitti:

että Gagan sukupuolen arvailusta on noussut kohu mutta mitään aihetta siihen ei ole...
        enkä mäkään tuossa videossa mitään kuullu että se ois sanonu
        ja youtube videoihin ei kannata luottaa vaikka siellä olisi tämmöne otsikko
        Lady Gaga is a man

Ja lehtiinkö sitten kannattaa luottaa?

Ennemmin luotan videoon jonka näen omin silmin kuin lehden juttuun, jonka on kirjoittanut joku dipshit.

Ja tuolle kenelle sinä vastasit:
        "JA SIIS DAA"? Et voi olla tosissasi.

• tyttö.
        olololololololololo kirjoitti:

Ja lehtiinkö sitten kannattaa luottaa?

Ennemmin luotan videoon jonka näen omin silmin kuin lehden juttuun, jonka on kirjoittanut joku dipshit.

Ja tuolle kenelle sinä vastasit:
        "JA SIIS DAA"? Et voi olla tosissasi.

JOS MÄ KÄYTÄN HOUSUJA(hauskasti ilmaistu)'niin mulla välillä jää siinä se kangas törröttämään sillei hassusti ja jos on kuukautiset niin sillo se vaippa jää sillei pullottamaan joten mä uskon että Lady GaGa teki julkisuustempun vaa ja laittoi sinne housuun jonkun että näyttäisi siltä niinkuin sillä olisi penis
        xD
        en usko tuota juttua ennenkuin kuulen lady gagan itse sanovan MINULLE niin.
        jos sattuisin joskus tapaamaan hänet

ja mitä sillä on välii,musiikki on tärkeintä kun on kyse artistista eikä julkisuuden kipeästä tuksusta.

en koskaan haluu olla ilkee ja anteeks jos oon sanonu teille pahasti mutta mua vaa ärsyttää että jotkut tyypit valehtelee ja keksii tollasii juttui.

• tyttö.2
        tyttö. kirjoitti:

JOS MÄ KÄYTÄN HOUSUJA(hauskasti ilmaistu)'niin mulla välillä jää siinä se kangas törröttämään sillei hassusti ja jos on kuukautiset niin sillo se vaippa jää sillei pullottamaan joten mä uskon että Lady GaGa teki julkisuustempun vaa ja laittoi sinne housuun jonkun että näyttäisi siltä niinkuin sillä olisi penis
        xD
        en usko tuota juttua ennenkuin kuulen lady gagan itse sanovan MINULLE niin.
        jos sattuisin joskus tapaamaan hänet

ja mitä sillä on välii,musiikki on tärkeintä kun on kyse artistista eikä julkisuuden kipeästä tuksusta.

en koskaan haluu olla ilkee ja anteeks jos oon sanonu teille pahasti mutta mua vaa ärsyttää että jotkut tyypit valehtelee ja keksii tollasii juttui.

That's TMI.

• transuna tunnettu

Jo kakruni tiesi kertoa, että tämä Gaga on transu. Niin että tiedossa on ollut suuren yleisön joukossa. Luulin että kaikki tietävät!

• kyllä usko

...tämän gaggelin pelleilevän asialla. Nätti transu ei siinä mitään. Panisin.
      Tosin munat pitäis mieluusti leikata pois, muuten laittais edes kännissä.

• tyttö.

Lady GaGa on nainen MUTTA HÄN SANOI ETTÄ NÄYTTÄÄ VÄHÄN TRANSULTA
        JA VOISI OLLA VAIKKA HOMO

ÄÄH ONKS TEILLÄ JOKU LUKUTAITO ONGELMA KU ETTE NÄYTÄ TAJUAVAN NO KATEUS KAI SOKEUTTAA TEIDÄT.

• ....

ne ei vaa kestä sitä että joku menestyy tai sitte ne toivoo vaa olevansa jonkun transun kaa sillai.

• !haloo...höpöhöpö!
        .... kirjoitti:

ne ei vaa kestä sitä että joku menestyy tai sitte ne toivoo vaa olevansa jonkun transun kaa sillai.

onko väliä jos on-huora-hetero-homo-lesbo-bi-transu tai ihan mikä vaan! hei haloo ladu gaga on hyvä ja toimiva pop artisti väliä onko mies vai nainen...!? -tai vaikka kumpikin.

• !haloo...höpöhöpö!
        !haloo...höpöhöpö! kirjoitti:

onko väliä jos on-huora-hetero-homo-lesbo-bi-transu tai ihan mikä vaan! hei haloo ladu gaga on hyvä ja toimiva pop artisti väliä onko mies vai nainen...!? -tai vaikka kumpikin.

siis ladY gaga

• dhfjf
        !haloo...höpöhöpö! kirjoitti:

siis ladY gaga

ei vittu, oonko minäkin äijä kun tuommonen mato roikkuu alapäässä?

• fgdfgds
        dhfjf kirjoitti:

ei vittu, oonko minäkin äijä kun tuommonen mato roikkuu alapäässä?

olet.

• transuna tunnettu
        tyttö. kirjoitti:

Lady GaGa on nainen MUTTA HÄN SANOI ETTÄ NÄYTTÄÄ VÄHÄN TRANSULTA
        JA VOISI OLLA VAIKKA HOMO

ÄÄH ONKS TEILLÄ JOKU LUKUTAITO ONGELMA KU ETTE NÄYTÄ TAJUAVAN NO KATEUS KAI SOKEUTTAA TEIDÄT.

Vain transutaiteilijat alleviivaavat naisellisuuttaan näillä Lady, Miss jne etuliitteillä ja nimillä. Oikean naisenhan ei tarvi sitä tehdä, kun naisellisuus on itselle ja muille itsestään selvä.

Tuossa videossa näkyy pippelin lisäksi ihan miesmäisiä eleitä ja ilmeitä, josta homma kyllä paljastuu naisille ainakin. Mahtaa Gagaa naurattaa kun miehet käyvät kuumina, juuri nekin jotka transuja ja homoja halveksivat. Moni suomalainen mies on Thaikuissa upean thai-kaunottaren sänkyyn saatuaan huomannut, että täti onkin setä...

• ahhahahaha

Tälläset "Lady" kakka on mies- aiheet ovat aivan loistavia! Hauska lukea kun pikku pissikset yrittävät epätoivoisesti puolustella gaaaagaaaaaaaaaaa. Kiitos AP!

• ......

nyt siis selvis miks kirjoitatte paska puheita tänne
        koska haluutte lukee puolustus kommentteja.
        LOL

• joo joo
        ...... kirjoitti:

nyt siis selvis miks kirjoitatte paska puheita tänne
        koska haluutte lukee puolustus kommentteja.
        LOL

Joo sen takia ja sitten on vielä se pikku yksityiskohta (Lady GaGa on mies).

• tyttö.
        joo joo kirjoitti:

Joo sen takia ja sitten on vielä se pikku yksityiskohta (Lady GaGa on mies).

olkoot tai elkööt aivan sama

• tyttö.2
        tyttö. kirjoitti:

olkoot tai elkööt aivan sama

tiiän ku näin se hommelin siinä videossa. ja äiti kerto. ni.

• Iltalehti Fan nro.1
      • tyttö.

ja nyt JOS kerta asiaan on saatu varmistus niin nyt teidän ei enää tarvitse jankata asiaan(teette sen kuitenkin)
        nyt voimmekin keskittyä musiikkiin mikä onkin olennaista.
        Miley Curys kuulosta ja näyttää mieheltä!

• tyttö.
        tyttö. kirjoitti:

ja nyt JOS kerta asiaan on saatu varmistus niin nyt teidän ei enää tarvitse jankata asiaan(teette sen kuitenkin)
        nyt voimmekin keskittyä musiikkiin mikä onkin olennaista.
        Miley Curys kuulosta ja näyttää mieheltä!

koska ihmiset tuppaa uskomaan kaikenlaista....
        vois ihan hyvin sanoo että nämäkin olisivat transuja vaikkapa anna abreu,miley curys,paris hilton,ninja...
        :D

• Pano mies.
        tyttö. kirjoitti:

koska ihmiset tuppaa uskomaan kaikenlaista....
        vois ihan hyvin sanoo että nämäkin olisivat transuja vaikkapa anna abreu,miley curys,paris hilton,ninja...
        :D

"vois ihan hyvin sanoo että nämäkin olisivat transuja vaikkapa anna abreu,miley curys,paris hilton,ninja..."

Anna Abreulla ei ole miehen vehjettä (olen nähnyt). Miley Cyruksella ei ole miehen vehjettä (olen nähnyt). Paris Hilton, no tässä nyt ei ole mitään uutta (kaikkihan sen tietää). Ninja? Voi olla kumpaakin sukupuolta. Mutta ei yhtä aikaa, niin kuin GaGa! ahhahahahhahah

• tyttö.
        Pano mies. kirjoitti:

"vois ihan hyvin sanoo että nämäkin olisivat transuja vaikkapa anna abreu,miley curys,paris hilton,ninja..."

Anna Abreulla ei ole miehen vehjettä (olen nähnyt). Miley Cyruksella ei ole miehen vehjettä (olen nähnyt). Paris Hilton, no tässä nyt ei ole mitään uutta (kaikkihan sen tietää). Ninja? Voi olla kumpaakin sukupuolta. Mutta ei yhtä aikaa, niin kuin GaGa! ahhahahahhahah

anna abreu näyttää mieheltä ja kuulostaa mieheltä mutta se ei tee siitä miestä.
        samoin miley curys.
        joten Lady GaGa on yhtä lailla samanlainen kuin muutkin.

• Iltalehti Fan nro.1
        tyttö. kirjoitti:

anna abreu näyttää mieheltä ja kuulostaa mieheltä mutta se ei tee siitä miestä.
        samoin miley curys.
        joten Lady GaGa on yhtä lailla samanlainen kuin muutkin.

En tiedä mikä on sinun käsityksesi miehestä, mutta jos se on Anna Abreun näköinen, niin suosittelen tarkistamaan pääkoppasi psykiatrilla. Kaikella kunnioituksella tietenkin.

Lady GaGa on aika lailla erilainen kuin muutkin. Harvalla on molempia sukupuolielimiä. Hän on siis puoliksi mies. Niin se vain menee.

• tyttö.
        Iltalehti Fan nro.1 kirjoitti:

En tiedä mikä on sinun käsityksesi miehestä, mutta jos se on Anna Abreun näköinen, niin suosittelen tarkistamaan pääkoppasi psykiatrilla. Kaikella kunnioituksella tietenkin.

Lady GaGa on aika lailla erilainen kuin muutkin. Harvalla on molempia sukupuolielimiä. Hän on siis puoliksi mies. Niin se vain menee.

"En tiedä mikä on sinun käsityksesi miehestä, mutta jos se on Anna Abreun näköinen, niin suosittelen tarkistamaan pääkoppasi psykiatrilla."

en väittänytkään että hän näyttäisi mieheltä
        VAA MUN TARKOITUS OLI SE ETTÄ LADY GAGA ON NAINEN IHAN SIINÄ MISSÄ ABREUKIN,HILTON ym.

se oli mun tarkoitus joten en väittänytkään että se näyttäisi mieheltä :(

• .....
        tyttö. kirjoitti:

"En tiedä mikä on sinun käsityksesi miehestä, mutta jos se on Anna Abreun näköinen, niin suosittelen tarkistamaan pääkoppasi psykiatrilla."

en väittänytkään että hän näyttäisi mieheltä
        VAA MUN TARKOITUS OLI SE ETTÄ LADY GAGA ON NAINEN IHAN SIINÄ MISSÄ ABREUKIN,HILTON ym.

se oli mun tarkoitus joten en väittänytkään että se näyttäisi mieheltä :(

elikkä sä tarkotit sitä että
        jos noitten mielestä lady gaga näyttäisi mieheltä nii sitte myös näyttäsi anna abreukin ja mitä muita luettelitkaan...niin tietty!
        toi oli muuten hyvin sanottu.

• laulajatyttö^^

ei oikeestaan ollenkaan...sori...

• tyttö.

"Lady GaGa on aika lailla erilainen kuin muutkin. Harvalla on molempia sukupuolielimiä. Hän on siis puoliksi mies. Niin se vain menee."

tuon perusteella olet aika....

ert tainnu ymmärtää sarkasmia...kun sanoin annan näyttävän mieheltä ja kuulostavan LOL

Lady GaGa pitää itseään naisena joten se on nainen...

• Iltalehti Fan nro.1
        tyttö. kirjoitti:

"Lady GaGa on aika lailla erilainen kuin muutkin. Harvalla on molempia sukupuolielimiä. Hän on siis puoliksi mies. Niin se vain menee."

tuon perusteella olet aika....

ert tainnu ymmärtää sarkasmia...kun sanoin annan näyttävän mieheltä ja kuulostavan LOL

Lady GaGa pitää itseään naisena joten se on nainen...

Opettele sarkasmi ennen kuin käytät sitä. Kyllähän kaikki sen näkevät mitä tuossa taas tapahtui: ollaan väärässä ja sitten kun joku korjaa, niin otetaan sarkasmi-kortti peliin.

Ei, minä en ole aika. Olen ihminen.

"Lady GaGa pitää itseään naisena joten se on nainen..."

Jos sika pitää itseään ihmisenä onko se ihminen? Jos hevonen pitää itseään seeprana onko se hevonen? Kun GaGalla on miehen sukupuolielimet, hän on puoliksi mies.

• Iltalehti Fan nro.1

Opettele sarkasmi ennen kuin käytät sitä. Kyllähän kaikki sen näkevät mitä tuossa taas tapahtui: ollaan väärässä ja sitten kun joku korjaa, niin otetaan sarkasmi-kortti peliin.

Jos sika pitää itseään ihmisenä onko se ihminen? Jos hevonen pitää itseään seeprana onko se hevonen? Kun GaGalla on miehen sukupuolielimet, hän on puoliksi mies.

"Jos hevonen pitää itseään seeprana onko se hevonen?" Siis onko se silloin seepra, ei hevonen. Mun moka.

• Iltalehti Fan nro.1
        laulajatyttö^^ kirjoitti:

ei oikeestaan ollenkaan...sori...

Mitäs meikäläistä liikuttaa jos joku tyttö on kateellinen Annalle. Sitä paitsi tyttönä et luultavasti tajua mikä Annassa viehättää. ;)

• Iltalehti Fan nro.1
        ..... kirjoitti:

elikkä sä tarkotit sitä että
        jos noitten mielestä lady gaga näyttäisi mieheltä nii sitte myös näyttäsi anna abreukin ja mitä muita luettelitkaan...niin tietty!
        toi oli muuten hyvin sanottu.

Hienosti vastattu omaan viestiisi. Well done.

• tyttö.

että Lady Gaga on nainen siinä missä muutkin....mitä sitte jos se on syntyny hermafrodiittina

jokaisella on omat mielipiteensä,enkä mäkään pidä annaa kauniin enkä myöskään rumana mutta siis oikeesti se on jokaisen oma mielipide et sä voi haukkuu toisia kateellisiksi jos joku kertoo oman mielipiteensä

mäkin voisin sanoo sinulle että olet katellinen koska lady gaga on kaunis ja menestyvä nainen.

ja sähän se sherlock oletkin todellakin vastasin oman viestiini koska se oli vaa niin kivaa niiq ymmärrät sä niiq daa

ei oo mun vika jos et ymmärrä sarkasmia se olis varmaan pitäny ihan kirjoitaa se selitys siihen

tätä on vakee selittää mutta jos LADY GAGA ON MIES NIINN SITTE ON MYÖS ANNA ABREU JA MILEY CURYS
        noin minä sen tarkotin

unohdetaan nyt tää juttu..okei?
        anteeks jos käsitit väärin.

• laulajatyttö^^

Mitäs meikäläistä liikuttaa jos joku tyttö on kateellinen Annalle. Sitä paitsi tyttönä et luultavasti tajua mikä Annassa viehättää. ;)

vastasin taas omaan viestiini mut eipä siinä mitään....
        en ole kateellinen mutta omasta mielestäni Anna ei ole kaunis...sori nyt hirveesti.

• tyttö.

fanitan yhtä Esmee Dentersiä se OSAA laulaa ja on tosi kaunis...joten miks pitäisi kadehtia Anna Abreuta kun on paljon kauniimpia ja osaavampia laulajia :D

"Jos sika pitää itseään ihmisenä onko se ihminen? Jos hevonen pitää itseään seeprana onko se hevonen? Kun GaGalla on miehen sukupuolielimet, hän on puoliksi mies."

onneks GaGa on vahva persoona
        et tainnut ymmärtää sitä GaGa ei välitä vaikka joku sanoisi häntä mieheksi hän pitää itseään naisena ja on sitä mitä välii mitä muut ajattelee
        sori mut sulle pitää näköjään rautalangasta vääntää kaikki asiat,sarkasmi ym.

anteeks anteeks anteeks kauheesti
        en tiiä yhtään mitä tässä enää osaa sanoo kun heti leimataan kateelliseksi

tässä sulle sarkasmia:
        anna on tosi nätti ja osaa laulaa tosi hyvin
        se on aina niin rehellinen
        ja ottaa fanit huomioon
        eikä se oo koskaa kateellinen eikä ilkee kenellekään.

RIITTÄÄKÖ HEHKUTUS?

:DD

• Iltalehti Fan nro.1
        tyttö. kirjoitti:

että Lady Gaga on nainen siinä missä muutkin....mitä sitte jos se on syntyny hermafrodiittina

jokaisella on omat mielipiteensä,enkä mäkään pidä annaa kauniin enkä myöskään rumana mutta siis oikeesti se on jokaisen oma mielipide et sä voi haukkuu toisia kateellisiksi jos joku kertoo oman mielipiteensä

mäkin voisin sanoo sinulle että olet katellinen koska lady gaga on kaunis ja menestyvä nainen.

ja sähän se sherlock oletkin todellakin vastasin oman viestiini koska se oli vaa niin kivaa niiq ymmärrät sä niiq daa

ei oo mun vika jos et ymmärrä sarkasmia se olis varmaan pitäny ihan kirjoitaa se selitys siihen

tätä on vakee selittää mutta jos LADY GAGA ON MIES NIINN SITTE ON MYÖS ANNA ABREU JA MILEY CURYS
        noin minä sen tarkotin

unohdetaan nyt tää juttu..okei?
        anteeks jos käsitit väärin.

"jos LADY GAGA ON MIES NIINN SITTE ON MYÖS ANNA ABREU JA MILEY CURYS"
        Jos, jos, jos, jos verstappen.
        Jos tädillä olis munat ni se olis setä.

GaGalla ja näillä kahdella on sellainen eroavaisuus, että GaGa on ainoa kenellä on miehen sukupuolielimet.

"ja sähän se sherlock oletkin todellakin vastasin oman viestiini koska se oli vaa niin kivaa niiq ymmärrät sä niiq daa"
        Minusta se oli lähinnä säälittävää.

"ei oo mun vika jos et ymmärrä sarkasmia se olis varmaan pitäny ihan kirjoitaa se selitys siihen"
        Ei ole minun vika jos et osaa käyttää sarkasmia oikein.

"jokaisella on omat mielipiteensä,enkä mäkään pidä annaa kauniin enkä myöskään rumana mutta siis oikeesti se on jokaisen oma mielipide et sä voi haukkuu toisia kateellisiksi jos joku kertoo oman mielipiteensä"
        Miksi en voisi? Jos se on minun mielipide, että sinä olet kateellinen niin enkö voi sitä kertoa?

• Iltalehti Fan nro.1
        tyttö. kirjoitti:

fanitan yhtä Esmee Dentersiä se OSAA laulaa ja on tosi kaunis...joten miks pitäisi kadehtia Anna Abreuta kun on paljon kauniimpia ja osaavampia laulajia :D

"Jos sika pitää itseään ihmisenä onko se ihminen? Jos hevonen pitää itseään seeprana onko se hevonen? Kun GaGalla on miehen sukupuolielimet, hän on puoliksi mies."

onneks GaGa on vahva persoona
        et tainnut ymmärtää sitä GaGa ei välitä vaikka joku sanoisi häntä mieheksi hän pitää itseään naisena ja on sitä mitä välii mitä muut ajattelee
        sori mut sulle pitää näköjään rautalangasta vääntää kaikki asiat,sarkasmi ym.

anteeks anteeks anteeks kauheesti
        en tiiä yhtään mitä tässä enää osaa sanoo kun heti leimataan kateelliseksi

tässä sulle sarkasmia:
        anna on tosi nätti ja osaa laulaa tosi hyvin
        se on aina niin rehellinen
        ja ottaa fanit huomioon
        eikä se oo koskaa kateellinen eikä ilkee kenellekään.

RIITTÄÄKÖ HEHKUTUS?

:DD

Esmee ei ole kaunis. Itse asiassa kuka hän edes on?

Mene takaisin demittämään.

• tyttö.

"jos LADY GAGA ON MIES NIINN SITTE ON MYÖS ANNA ABREU JA MILEY CURYS"
        Jos, jos, jos, jos verstappen.
        Jos tädillä olis munat ni se olis setä.

GaGalla ja näillä kahdella on sellainen eroavaisuus, että GaGa on ainoa kenellä on miehen sukupuolielimet.

"ja sähän se sherlock oletkin todellakin vastasin oman viestiini koska se oli vaa niin kivaa niiq ymmärrät sä niiq daa"
        Minusta se oli lähinnä säälittävää.

"ei oo mun vika jos et ymmärrä sarkasmia se olis varmaan pitäny ihan kirjoitaa se selitys siihen"
        Ei ole minun vika jos et osaa käyttää sarkasmia oikein.

"jokaisella on omat mielipiteensä,enkä mäkään pidä annaa kauniin enkä myöskään rumana mutta siis oikeesti se on jokaisen oma mielipide et sä voi haukkuu toisia kateellisiksi jos joku kertoo oman mielipiteensä"
        Miksi en voisi? Jos se on minun mielipide, että sinä olet kateellinen niin enkö voi sitä kertoa?

koska en ole kateellinen...ilmaisin vain mielipiteeni
        mitä sitten jos Lady GaGa on syntyny hermafrodiittina ei se sille voi mitään.

miks sä et jo jätä tätä asiaa sikseen....
        ehkäpä sinä tässä olet se kateellinen...ei pahalla.
        jos et pyydä anteeksi niin tää vaa jatkuu ja jatkuu mut jos pyydät niin en enää sano tästä asiasta sanaakaan ja sitte asiaa ollaan unohdettu,mitäs sanot?

• tyttö.

• Iltalehti Fan nro.1
        tyttö. kirjoitti:

koska en ole kateellinen...ilmaisin vain mielipiteeni
        mitä sitten jos Lady GaGa on syntyny hermafrodiittina ei se sille voi mitään.

miks sä et jo jätä tätä asiaa sikseen....
        jos et pyydä anteeksi niin tää vaa jatkuu ja jatkuu mut jos pyydät niin en enää sano tästä asiasta sanaakaan ja sitte asiaa ollaan unohdettu,mitäs sanot?

Happy now?

"miks sä et jo jätä tätä asiaa sikseen....
        jos et pyydä anteeksi niin tää vaa jatkuu ja jatkuu mut jos pyydät niin en enää sano tästä asiasta sanaakaan ja sitte asiaa ollaan unohdettu,mitäs sanot?"

Toi saattoi olla ehkä sekavin teksti mitä olen ikinä lukenut.

• tyttö.

Happy now?

"miks sä et jo jätä tätä asiaa sikseen....
        jos et pyydä anteeksi niin tää vaa jatkuu ja jatkuu mut jos pyydät niin en enää sano tästä asiasta sanaakaan ja sitte asiaa ollaan unohdettu,mitäs sanot?"

Toi saattoi olla ehkä sekavin teksti mitä olen ikinä lukenut.

tarkotathan sitä oikeesti...siis mua ei kohdella sitte vastedes tolla tavalla,onx selvä?hyvä ^^

• Iltalehti Fan nro.1
        laulajatyttö^^ kirjoitti:

vastasin taas omaan viestiini mut eipä siinä mitään....
        en ole kateellinen mutta omasta mielestäni Anna ei ole kaunis...sori nyt hirveesti.

Pyysinkö nähdä sinun kuvaa?

Mutta jos se on jossain teinigalleriassa, niin ihan vain sen takia kiinnostaisi, että voisin todistaa itseni olleen oikeassa sinun iästäsi.

• Iltalehti Fan nro.1
        tyttö. kirjoitti:

hetkinen keitä ne ees on?
        ootko kade?

http://www.youtube.com/user/esmeedenters?blend=1&ob=4

tässä on tämä lahjakas,kaunis ja ihana persoona
        ESMEE!!!!

Moni kakku päältä kaunis.

Tosin tuo kyseinen naikkonen on mielestäni aika kaukana kauniista ja lahjakkaasta.
        Muuten olisin jo kuullut hänestä.

Ja kun kysyit typerän naivi-sarkastisesti "keitä ne ees on?", niin en voi vastata kuin sanomalla, että sinähän ne tähän keskusteluun toit mukaan.

• Iltalehti Fan nro.1
        tyttö. kirjoitti:

tarkotathan sitä oikeesti...siis mua ei kohdella sitte vastedes tolla tavalla,onx selvä?hyvä ^^

Ihquuu!!!!!111111111!

• tyttö.

Moni kakku päältä kaunis.

Tosin tuo kyseinen naikkonen on mielestäni aika kaukana kauniista ja lahjakkaasta.
        Muuten olisin jo kuullut hänestä.

Ja kun kysyit typerän naivi-sarkastisesti "keitä ne ees on?", niin en voi vastata kuin sanomalla, että sinähän ne tähän keskusteluun toit mukaan.

joten eiks ookin ihquu.

• Iltalehti Fan nro.1
        tyttö. kirjoitti:

joten eiks ookin ihquu.

YouTube-julkkis = Turha julkkis.

"kuuluisaksi"? Ehkei nyt kuitenkaan.

• tyttö.
        tyttö. kirjoitti:

joten eiks ookin ihquu.

Justin Timberlake löysi Esmee Dentersin ja kiinnitti hänet levy-yhtiöönsä: tennman records

joskus lahjakkaat laulajat ovat piilossa,mutta onneksi heidät löydetään jos ei muuten niin youtuben kautta
        ja joskus idolsin kautta saattaa pongahtaa artisteja joilla ei ole sitä lahjakkuutta mikä on sääli :/

enkä nyt oikeesti kaipaa tähän kirjoitukseen sinun sarkastista kielenkäyttöä
        ihan mitä tahansa minä sanon niin vastaat mulle sillei ilkeesti.

ja sanoin ihan asiallisesti oman mielipiteeni etten tykkää pussycat dollsista niin heti sä aloit käyttäytymään ku joku pahainen kakara.
        biisit kuraa mutta videot hyviä...okei...
        mä en tykkää koko bändistä koska Nicole pilaa sen ilmapiirin olemalla itsekäs ja olemalla mukamas parempi kuin muut bändin tytöt.

• tyttö.

YouTube-julkkis = Turha julkkis.

"kuuluisaksi"? Ehkei nyt kuitenkaan.

Esmee on myynyt paljon levyjä jne.
        ja hän on maailmalla jo kuuluisa,kävi suomessakin enrique igleasiaksen ja hän on laulanu monen tunnetun laulajan kaa.

• Iltalehti Fan nro.1
        tyttö. kirjoitti:

Justin Timberlake löysi Esmee Dentersin ja kiinnitti hänet levy-yhtiöönsä: tennman records

joskus lahjakkaat laulajat ovat piilossa,mutta onneksi heidät löydetään jos ei muuten niin youtuben kautta
        ja joskus idolsin kautta saattaa pongahtaa artisteja joilla ei ole sitä lahjakkuutta mikä on sääli :/

enkä nyt oikeesti kaipaa tähän kirjoitukseen sinun sarkastista kielenkäyttöä
        ihan mitä tahansa minä sanon niin vastaat mulle sillei ilkeesti.

ja sanoin ihan asiallisesti oman mielipiteeni etten tykkää pussycat dollsista niin heti sä aloit käyttäytymään ku joku pahainen kakara.
        biisit kuraa mutta videot hyviä...okei...
        mä en tykkää koko bändistä koska Nicole pilaa sen ilmapiirin olemalla itsekäs ja olemalla mukamas parempi kuin muut bändin tytöt.

"ihan mitä tahansa minä sanon niin vastaat mulle sillei ilkeesti."
        anteex

"mä en tykkää koko bändistä koska Nicole pilaa sen ilmapiirin olemalla itsekäs ja olemalla mukamas parempi kuin muut bändin tytöt."
        Mäki vihaan Nicolen asennetta, mutta on sitä mukava katsella.

• tyttö.

"ihan mitä tahansa minä sanon niin vastaat mulle sillei ilkeesti."
        anteex

"mä en tykkää koko bändistä koska Nicole pilaa sen ilmapiirin olemalla itsekäs ja olemalla mukamas parempi kuin muut bändin tytöt."
        Mäki vihaan Nicolen asennetta, mutta on sitä mukava katsella.

....

• laulajatyttö^^

Anna fanit ei näköjään muuhun pysty ku aina tuota iänikuista skeidaa suoltamaan

Hyväksykää nyt että jokaisella on oma mielipiteensä,jos teidän mielestä GaGa on hermafrodiitti sitte se on,jos Anna ei oo jonkun mielestä kaunis nii sen mielestä se ei oo,ja joskun mielestä miley kuulostaa mieheltä sit se sen mielestä kuulostaa...

Anna Abreu on itse sanonu että on "kärsinyt" itsekin kateudesta joten mikä ongelma tuo nyt on
      ja siis voihan sitä ihan leikillään olla kateellinen
      esim jos joku osaa laulaa..nii sit sanoo sillei että mä oon kade.

anteeksi hirveesti jos loukkasin tekstilläni...
      :)

peace!

• Iltalehti Fan nro.1

"ja siis voihan sitä ihan leikillään olla kateellinen
        esim jos joku osaa laulaa..nii sit sanoo sillei että mä oon kade."

ihquuu

• GaGaFani

youtubessa eräs tyyppi sanoi että Lady GaGa ei oo hermafrodiitti vaan sanoi sen vaa vitsaillessaan(niinkuin mä vähän aattelinkin)
      amerikkalaisessa lehdessä oli kuulemma sanottu ja jossai muuallakin.

• joo joo

"youtubessa eräs tyyppi sanoi"

OH I'M CONVINCED!!!

Hah, samoissa paikoissa on myös sanottu hänen olevan hermafrodiitti.

Ja sinä uskoit.

• ....
        joo joo kirjoitti:

OH I'M CONVINCED!!!

Hah, samoissa paikoissa on myös sanottu hänen olevan hermafrodiitti.

Ja sinä uskoit.

joten olin koko ajan oikeessa :D
        ihana olo vaikka ei se ois mua haitannu vaikka oliskin ollu hermafrodiitti.

• Ennen kuin tipahtaa
        .... kirjoitti:

joten olin koko ajan oikeessa :D
        ihana olo vaikka ei se ois mua haitannu vaikka oliskin ollu hermafrodiitti.

Ymmärrän, että yllä oleva viesti on vähän hankalasti ymmärettävä peruskoululaiselle. Totta puhuen se on vaikeasti ymmärrettävä kelle tahansa.

--

OH I'M CONVINCED!!! = MINÄ OLEN VAKUUTTUNUT!!!(sarkastisesti)

Hah, samoissa paikoissa on myös sanottu hänen olevan hermafrodiitti. = Eli niissä lehdissä joista mainitsit. Joten ne ovat siis ensin väittäneet hänen olevan hermafrodiitti, jolloin et uskonut niitä lehtiä. Ja nyt ne väittävät että hän ei olekaan hermis, mutta tällä päätätkin uskoa niitä lehtiä.
        Eli ensin et usko niitä ja sitten uskot. Oletpas sinä helposti huijattavissa.

--

Siinä helpotettuna. GaGa on siis edelleen hermafrodiitti, koska hän on sen jo useasti myöntänyt.

• .....
        Ennen kuin tipahtaa kirjoitti:

Ymmärrän, että yllä oleva viesti on vähän hankalasti ymmärettävä peruskoululaiselle. Totta puhuen se on vaikeasti ymmärrettävä kelle tahansa.

--

OH I'M CONVINCED!!! = MINÄ OLEN VAKUUTTUNUT!!!(sarkastisesti)

Hah, samoissa paikoissa on myös sanottu hänen olevan hermafrodiitti. = Eli niissä lehdissä joista mainitsit. Joten ne ovat siis ensin väittäneet hänen olevan hermafrodiitti, jolloin et uskonut niitä lehtiä. Ja nyt ne väittävät että hän ei olekaan hermis, mutta tällä päätätkin uskoa niitä lehtiä.
        Eli ensin et usko niitä ja sitten uskot. Oletpas sinä helposti huijattavissa.

--

Siinä helpotettuna. GaGa on siis edelleen hermafrodiitti, koska hän on sen jo useasti myöntänyt.

mut itse uskon että se oli vaa julkisuustempaus...ikävä tuottaa pettymys...niin sanoo moni niille jotka väittää gagan olevan hermafrodiitti...et sillee.

• on huomionhakuinen

ja hän vaan nauttii siitä. Ei sillä mitään munia ole, tuo on lavastettu tahallaan.

• Stefan G.

....Stefan, josta nyt käytetään "Stefania".

• ....

DIILISSÄ ON SEN NIMiNEN KUIN STEFANI JA SE ON IHAN NAINEN.
        KATY PERRY USKOO ETTÄ LADY GAGA LAITTOI VAIN HOUSUIHINSA JOTAI,JA SITÄ PAITSI NYT ON TULLU VAHVISTUS TUOHON LADY GAGA ON AINA OLLUT NAINEN SE OLI VAA HUHU
        EI TOTTA.

• fdsagragererere
        .... kirjoitti:

DIILISSÄ ON SEN NIMiNEN KUIN STEFANI JA SE ON IHAN NAINEN.
        KATY PERRY USKOO ETTÄ LADY GAGA LAITTOI VAIN HOUSUIHINSA JOTAI,JA SITÄ PAITSI NYT ON TULLU VAHVISTUS TUOHON LADY GAGA ON AINA OLLUT NAINEN SE OLI VAA HUHU
        EI TOTTA.

Laittoi tekopillun housuihinsa ja tuli.

Vahvistus linkitettynä tähän kiitoos:

• ......
        fdsagragererere kirjoitti:

Laittoi tekopillun housuihinsa ja tuli.

Vahvistus linkitettynä tähän kiitoos:

ei se oo mahdollista.
        kun taas dildon voi laittaa housuihin :D
        oon samaa mieltä Katy Perryn kaa se voi olla hyvin mahdollista ja tolla tempulla saa varmaan paljon rahaa nerokasta ja täydestä meni.

• fdarfdehredrhte
        ...... kirjoitti:

ei se oo mahdollista.
        oon samaa mieltä Katy Perryn kaa se voi olla hyvin mahdollista ja tolla tempulla saa varmaan paljon rahaa nerokasta ja täydestä meni.

Ei ole mahdollista?! Oletko nyt varmasti kokeillut oikein? Kyllä pitäisi onnistua, ainakin Fleshlightin laittaminen.

• fdfdhfdhdfhdf
        ...... kirjoitti:

ei se oo mahdollista.

Ja missä se vahvistus "Lady" GaGan naisuuden varmistamisesta on?

• tyttö.
        fdfdhfdhdfhdf kirjoitti:

Ja missä se vahvistus "Lady" GaGan naisuuden varmistamisesta on?

miks sen tarvis mitään ees todistella
        se on jo antanu haastattelun vähän rivon sellasen mutta jos haluut kuulla nii voin sen sanoo
        "vaginani ei tykänny penishuhuista"

• ffdsgfdgfdgfgd
        tyttö. kirjoitti:

miks sen tarvis mitään ees todistella
        se on jo antanu haastattelun vähän rivon sellasen mutta jos haluut kuulla nii voin sen sanoo
        "vaginani ei tykänny penishuhuista"

Hei "JA SITÄ PAITSI NYT ON TULLU VAHVISTUS TUOHON LADY GAGA ON AINA OLLUT NAINEN"

Tuon vahvistuksen haluan nähdä nyt ja heti!

Ja aika sairas tuo gagan vagina jos sillä on kerran omia mielipiteitä. Mitä luulet, mahtaako hänen peniksensä osata lotota?

• Halkonen ..

"Lady GaGa onkin LadyBoy!"

Well big-cockfucking-surprise!

• jon39

ladyboy on aivan eri juttu! ota asioista ensin selvää ku alat kirjoittaa! ääliö!

• paljastus!

Itselläni samanlainen ja kivaa on.

• .m,..,,,,.-.,.,-

Vittu sä olet sairas kaveri.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1548
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      24
      1080
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1044
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      970
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      906
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      845
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe