Moro kaikki.
Olisko kellään mitään yksinkertaista kytkykaavaa/linkkiä johonkin millä sais mopon vauhtii pudotettuu.. Ku mulla on omassa mopossa CDI-viri ja kulkee ilman rajotuksia (mittariin) 72 km/h ja rajotuksilla (mittariin) 62 km/h. Eli haluaisin tiputtaa ton 62 km/h johonkin 55 km/h (mittariin) eli oikeasti 50 km/h koska en halua menettää kilpiä.. ja haluaisin silti pitää sen ~70 km/h vauhdin rajoittamattomana..
Eli jos joku jotain tajusi ja vois jeesii ni olis just mahtava juttu.
Kiitos jo etukäteen.
Sähköinen rajoitin
AceOfSpades_AOS
4
961
Vastaukset
- mirkouu
Onko mitään muuta viriä kuten putkesta pillikuristin otettu tai jotain..!!??
- huuha
Vaihda kevyemmät rullat variaattoriin ,huiput tippuu mutta lähtee räväkämmin ja kiipee mäet paremmin.
-Vmax - AceOfSpades_AOS
huuha kirjoitti:
Vaihda kevyemmät rullat variaattoriin ,huiput tippuu mutta lähtee räväkämmin ja kiipee mäet paremmin.
-VmaxOon ajatellu vaihtaa 5,5 tai 6,0 rulliin ku eix kymco agi 50 vakiorullat oo 8,0-8,5?
- ostin
AceOfSpades_AOS kirjoitti:
Oon ajatellu vaihtaa 5,5 tai 6,0 rulliin ku eix kymco agi 50 vakiorullat oo 8,0-8,5?
5 grammaset katotaan viikonloppuna miten käy huippujen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162985EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291371- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 56875
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110652