Moro kaikki.
Olisko kellään mitään yksinkertaista kytkykaavaa/linkkiä johonkin millä sais mopon vauhtii pudotettuu.. Ku mulla on omassa mopossa CDI-viri ja kulkee ilman rajotuksia (mittariin) 72 km/h ja rajotuksilla (mittariin) 62 km/h. Eli haluaisin tiputtaa ton 62 km/h johonkin 55 km/h (mittariin) eli oikeasti 50 km/h koska en halua menettää kilpiä.. ja haluaisin silti pitää sen ~70 km/h vauhdin rajoittamattomana..
Eli jos joku jotain tajusi ja vois jeesii ni olis just mahtava juttu.
Kiitos jo etukäteen.
Sähköinen rajoitin
AceOfSpades_AOS
4
896
Vastaukset
- mirkouu
Onko mitään muuta viriä kuten putkesta pillikuristin otettu tai jotain..!!??
- huuha
Vaihda kevyemmät rullat variaattoriin ,huiput tippuu mutta lähtee räväkämmin ja kiipee mäet paremmin.
-Vmax - AceOfSpades_AOS
huuha kirjoitti:
Vaihda kevyemmät rullat variaattoriin ,huiput tippuu mutta lähtee räväkämmin ja kiipee mäet paremmin.
-VmaxOon ajatellu vaihtaa 5,5 tai 6,0 rulliin ku eix kymco agi 50 vakiorullat oo 8,0-8,5?
- ostin
AceOfSpades_AOS kirjoitti:
Oon ajatellu vaihtaa 5,5 tai 6,0 rulliin ku eix kymco agi 50 vakiorullat oo 8,0-8,5?
5 grammaset katotaan viikonloppuna miten käy huippujen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897