Kokemuksia noista ajofarkuista. Vettähän ei toki pidä mut mites pitääkö tuulta? Vähän kevlaria ja corduraa.
Halvat 99e stormilla...............
Dainesen farkut
Kevlar/cordura
3
910
Vastaukset
- Kevlar Jeans
Hommaa mielummin jotkin laadukkaammat: Mottowear tai Esquad. Vettä ja tuulta ne ei pidä mikään.
- Mikki65
Mulla Mottobikewearin farkut "kaupunkipörräilyyn". Ihan mukavat ja kyllä niillä pärjää maantielläkin sopivan lämpöisessä kesä-säässä. Mukavat päällä myös tauoilla. Taisin maksaa 129 egee... Eikä kaduta kauppa.
- Maksoi paljon
Ite ostin kauan aikaa sitten ajofarkut. Maksoi 300e tai yli.
Käytäs pelkästään niitä. Ei tulis mielenkään käyttää mitään koreteksia. Vettä pitää 10km sit tulee läpi mut sitten vedetaan sadehousut. 2kertaa tänä kesänä pitänyt tehä tuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368