Onko se laillista jos vaikka teen blogin jossa on mun piirrustuksia ja sitten otan tilaustöitä ihmisiltä? Eli tollasii yksittäis tilausii, sovitaan sähköpostilla ja ne laittaa rahan tilille ja mä piirrän? :) Eli verotonta hommaa, onko laillista?
laillista?
kyselisin vaa
3
946
Vastaukset
- rtkk
Ilmoita vaan veroilmoituksessa sarakkeessa muut tulot!
- ssdf
Laillista on ottaa tilaustöitä vastaan. Mutta ei, ei se tietenkään ole verotonta. Kaikki, mikä jää plussalle on veronalaista tuloa, mikä sinun pitää ottaa hinnoittelussasi tietysti huomioon. Kuluista pitää säästää kuitit ja muut tositteet vuosien ajan. Lisäksi saat maksaa arvonlisäverot, jos ylität vuodessa tietyn myyntisumman.
- rtkk
Voisi kysyä jostain Suomen kuvataiteiljaliitosta tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624519KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1623439Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582757- 1432676
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492644- 241913
- 241771
- 301646
- 1741610
- 421322