Mistä tavallisia kivoja poikia?

espoost

Oon 17v. tyttö ja en oo seukannu tai pussannu poikaa ikinä. Haluisin tutustuu johonki rehtii kunnollisee tavispoikaa. Sellaseen luotettavaa ja ihanaan. Oon iha kiva tyyppi ainakin omasta mielestäni ei siin mitää mut jotenki mä oon ajautunu sellasee tilanteesee et kokemus pojista on lähes täys nolla. Oon ehk hieman ujo ja ulkonäkö sellane ok. Taidan olla vaa sulautunu massaan ja haluisin tapaa niit kivoi poikii, jotka kans ehk on vaa tavallisii muiden mielest, mut miten löytää niitä ja tutustuu? Tää kuulostaa nyt vähän hassult ja yksinkertaselt mut onks kellää hyvii ideoit miten vois tapaa poikii?iha vaa niit söpöi kunnon tyyppei.

Oon menos just lukion tokalle ja vanhojen tanssitki huolestuttaa. Kuulemma aika moni poika on jo varattu ja kaikkee. Haluisin todella mennä tanssii mut ent tiiä et miten kysyy. Yleensä siin ympäril on kauheesti kaikkii muit ihmisii enk haluu mennä kysyy sillee et kaikki kuulee et jos saan pakit tai et juorutaan kuinka "toi kysy tota". Tähänki toivoisin et jos jollai ois jotai ideaa ni jakais neuvoja. Nää kaikki jutut (eka suudelma, poikaystävä, vanhat yms.) oikeesti ahdistaa vaik ei se joka hetki päässä ookkaa. Mut aina sillo ku käy nukkuu ni sit vaa toivois et ois joku ja et ei ois ainoo 17v. joka ei oo ees pussanu poikaa. Eli pliis ei mitää tyhmii vastauksii ja kertokaa kans et jos jollai on samankaltasii kokemuksii ni tietäis et ei ois yksin tällases tilantees.

14

1313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikaaa92 17vv

      moi täällä ois yks tavis poika. harmi vaan ku asun niin kaukana espoosta=)

    • derfeind

      Mä sovin tohon kuvaukseen loistavasti, kai :) Lukion kolmannelle olen menossa, vanhojen tanssit tanssittu viime keväänä. Mulki oli sillon vähän samanlaiset tunnelmat kuin sul. Asun Espoon keskustas, jos kiinnostaa ;) Profiilikuva odottaa hyväksyntää. Mesen saat, jos haluut.

    • 17v...

      tääl ainaki ois yks tavis, mut asun aika kaukana espoosta :( voi olla aika vaikee löytää tavallisia poikia kun nykynuoret on suurin osa fruittareita/räppäreitä. ja mul on suunnilleen sama ongelma ku sulla, mut oon vaa poika (eli ei oo tyttöystävää ja en oo tyttöö pussanu jne)

    • ............

      Niimpä... olisipa tuollaisia tyttöjä täälläkin päin maailmaa. Sovin kuvaukseesi varsin mainiosti. Tosiaan me tavikspojat taidetaan olla aika harvassa nykyään. Ei itsellänikään ole pahemmin kokemusta seurustelusta ym. ja kyllähän se toisinaan harmittaa. Näen kuitenkin sen sillä lailla että voinhan minä tässä odotella, jos sitten joskus se kiva, söpö, tavallinen tyttö tulisi vastaan.

      Omasta mielestä oon ihan ok näköinen, urheilullinen, koht hyvä koulussa. Mutta koska juominen ei ole pahemmin kiinnostanut, menee siihen sitten se tyttöjen kiinnostus. Sen sitä saa kun ei tee asioita vain ollakseen "cool".

      • espoost

        Muakaa ei oo noi juomahommat paljoo kiinnostanu. Ei jotenki innosta olla ryyppäämäs jossai puskas perjantaisin(ja leveillä sillä). Se katotaa jotenki oudoks et jos sellanen ei kiinnosta. Kiva kuulla et todella on viel poikii, jotka ei lähde mukaa sellasee vaa näytön vuoks yms.

        Mun kaveripiiris on iha kivoi tyttöi eikä nekää juo. Mut voi olla et just siit johtuu nykyää et jos ei seukkaa tai jotai. Mikä on kyl tosi tyhmää. Et ei mul ainakaa kiinnostus mee jos poika ei dokaa! Iha varmasti on sunki alueel sellasii tyttöi jotka ei juo.

        Huvittavaa et sä sanoit et oispa tollasii tyttöi siel päin. Mä taas ajattelen et voiks tollasii fiksui poikii todella olla viel olemas :).


    • Poikaespoosta18ikänen

      Täällä olis yks semmonen aika tavispoika, nallekarhu ja romantikko. 18 ikää, asun Rantaradan varressa melkeen Espoossa, ja kaipais jotain söpöä, ujoa tyttöä kainaloon. Meseä ja kuvaa pyytämällä.. :) ;)

      • agasgaga

        Kelpaisko sulle just 13v täyttännyt kiva poika?


      • espoost
        agasgaga kirjoitti:

        Kelpaisko sulle just 13v täyttännyt kiva poika?

        Oot ehkä vähän liian nuori :D


      • derfeind
        agasgaga kirjoitti:

        Kelpaisko sulle just 13v täyttännyt kiva poika?

        On tääki touhu menny kummalliseks. 13-vuotiaat vikittelee itseään vanhempia naishenkilöitä (, mutta se voidaan varmaan laittaa väsymyksen piikkiin). Siskoni on suunnilleen 13 vuotta ja menee nukkumaan ennen klo 2300. Sun ikästen pitäis muuten saada unta vähintään se 8 tuntia, joten älä valvo tänään.


      • derfeind
        derfeind kirjoitti:

        On tääki touhu menny kummalliseks. 13-vuotiaat vikittelee itseään vanhempia naishenkilöitä (, mutta se voidaan varmaan laittaa väsymyksen piikkiin). Siskoni on suunnilleen 13 vuotta ja menee nukkumaan ennen klo 2300. Sun ikästen pitäis muuten saada unta vähintään se 8 tuntia, joten älä valvo tänään.

        Kuva löytyy nyt.


    • Anonyymi

      Mäki oon 17.v tyttö ja sinkku ja haluisin seurustella? Onko täällä ketään sinkku poikaa, joka asui etelä- suomes?

      • Anonyymi

        Olen Etelä - Suomesta


      • Anonyymi

        Oon sinkku poika ja joo asun, mite pystys puhuu sul ja mis päi etelä suomee asut?


    • Anonyymi

      moi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe