Seinäjoen seudulla hääpaikka?

morssian

Olisiko kenelläkään tiedossa hienoa ja hyvää hääpaikkaa seinäjoen seudulla? ei siis tarvitse olla seinäjoella vaan voi olla jollakin viereisellä paikkakunnalla. Suunnitteilla häät mutta ongelmana on löytää hyvä ja sopiva hääpaikka.

5

2669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti Ekola
    • googlettamallakin löytyy

Onhan noita hääjuhlienpitopaikkoja Etelä-Pohjanmaalla :)
      Itse olen ollut muutamissa häissä Ilmajoella, Seinäjoella ja Lapualla, tässä vähän niitä paikkoja. Googleen laittamalla luulisi löytyvän yhteystietoja/kotisivuja.
      - Jussin Kestikartano, Ilmajoki
      - Herkoolin kartano, Ilmajoki
      - Koskenkorvan Trahteeri, Ilmajoki
      - Vanha Loukasmäki, Ilmajoki
      - Huissin urheilutalo, Ilmajoki
      - Jussin Jokisaunat, Ilmajoki
      - Tuomilehdon tila, Ilmajoki

- Upan kartano, Seinäjoki
      - Törnävän kartano, Seinäjoki
      - Seinäjoen Kampustalo, Seinäjoki

- Vanha Paukku, Lapua

Löysin myös oheisen viestiketjun, johon on lisäilty Seinäjoen alueen ja lähialueen hääjuhlapaikkoja. Toivottavasti on apua.

http://www.naimisiin.info/yhteiso/lofiversion/index.php/t12842.html

Itselläkin häät v. 2011 ja hääpaikkaa etsitään samalta alueelta ;)

• Morsmaikku -84

Kaveri oli pari viikkoa sitten häissä Hotelli Sorsanpesässä vai onkohan vielä Stuertti nimellä. Sanoivat, että oli aivan mielettömän upeat tilat ja ruuat. Kävin niitten nettisivuilla ja paikanpäällä. Kannattaa käydä katsomassa. Mekin ollaan suunniteltu syksylle 2011 häitä ja haluttaisiin pitää juhlat myös tuolla.

• Nenu11

Kalajaisjärven leiri-kurssikeskus Ilmajoella. Järven rannalla. Koristelemalla itse paikan siitä saa tosi nätin. Edullinen ja mahtuu max. 100 vierasta. Pitopalvelu talon puolesta ja juhlia saa vaikka koko yön. Juomat saa tuoda itse ja vieraat voivat majoittua paikan päälle.

• mecoinfo

Seinäjoella on paljon hyviä juhlapaikkoja. Jos haluat varmistaa itsellesi laadukkaan äänentoiston seinäjoelta tai maakunnasta,
      mene osoitteeseen www.mediaconnects.fi. Voimme myös neuvoa sinulle parhaita paikkoja järjestää häitä.
      Tuotamme häihisi tai muihin juhliisi äänentoistoa, valaistusta ja voimme kuvata laadukkailla kameroilla "koostevideon" häistäsi ja valokuvata myös.
      Ota rohkeasti yhteyttä, idearikas uudehko yritys jolla ideoita piisaa. Voit myös kirjoittaa sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai soittaa numeroon 0440777153. -Meco

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe