Olisiko kenelläkään tiedossa hienoa ja hyvää hääpaikkaa seinäjoen seudulla? ei siis tarvitse olla seinäjoella vaan voi olla jollakin viereisellä paikkakunnalla. Suunnitteilla häät mutta ongelmana on löytää hyvä ja sopiva hääpaikka.
Seinäjoen seudulla hääpaikka?
5
2785
Vastaukset
- Antti Ekola
Hei!
Olin itse juuri valokuvaamassa eräät häät. Vihkiminen Lakeuden Ristissä ja juhlat Alavuden nuorisoseuralla. 30km Seinäjoelta.
http://www.netikka.net/antti.ekola - googlettamallakin löytyy
Onhan noita hääjuhlienpitopaikkoja Etelä-Pohjanmaalla :)
Itse olen ollut muutamissa häissä Ilmajoella, Seinäjoella ja Lapualla, tässä vähän niitä paikkoja. Googleen laittamalla luulisi löytyvän yhteystietoja/kotisivuja.
- Jussin Kestikartano, Ilmajoki
- Herkoolin kartano, Ilmajoki
- Koskenkorvan Trahteeri, Ilmajoki
- Vanha Loukasmäki, Ilmajoki
- Huissin urheilutalo, Ilmajoki
- Jussin Jokisaunat, Ilmajoki
- Tuomilehdon tila, Ilmajoki
- Upan kartano, Seinäjoki
- Törnävän kartano, Seinäjoki
- Seinäjoen Kampustalo, Seinäjoki
- Vanha Paukku, Lapua
Löysin myös oheisen viestiketjun, johon on lisäilty Seinäjoen alueen ja lähialueen hääjuhlapaikkoja. Toivottavasti on apua.
http://www.naimisiin.info/yhteiso/lofiversion/index.php/t12842.html
Itselläkin häät v. 2011 ja hääpaikkaa etsitään samalta alueelta ;) - Morsmaikku -84
Kaveri oli pari viikkoa sitten häissä Hotelli Sorsanpesässä vai onkohan vielä Stuertti nimellä. Sanoivat, että oli aivan mielettömän upeat tilat ja ruuat. Kävin niitten nettisivuilla ja paikanpäällä. Kannattaa käydä katsomassa. Mekin ollaan suunniteltu syksylle 2011 häitä ja haluttaisiin pitää juhlat myös tuolla.
- Nenu11
Kalajaisjärven leiri-kurssikeskus Ilmajoella. Järven rannalla. Koristelemalla itse paikan siitä saa tosi nätin. Edullinen ja mahtuu max. 100 vierasta. Pitopalvelu talon puolesta ja juhlia saa vaikka koko yön. Juomat saa tuoda itse ja vieraat voivat majoittua paikan päälle.
- mecoinfo
Seinäjoella on paljon hyviä juhlapaikkoja. Jos haluat varmistaa itsellesi laadukkaan äänentoiston seinäjoelta tai maakunnasta,
mene osoitteeseen www.mediaconnects.fi. Voimme myös neuvoa sinulle parhaita paikkoja järjestää häitä.
Tuotamme häihisi tai muihin juhliisi äänentoistoa, valaistusta ja voimme kuvata laadukkailla kameroilla "koostevideon" häistäsi ja valokuvata myös.
Ota rohkeasti yhteyttä, idearikas uudehko yritys jolla ideoita piisaa. Voit myös kirjoittaa sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai soittaa numeroon 0440777153. -Meco
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1182728- 872391
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651870- 561797
- 1681749
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581576Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461566- 1231383
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3871306Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281279