Miten saisin pituutta nopeasti lisää?

`lyhyt13vuotiaspoika

Juuh elikkä mua häiritsee tää mun pituus,oon helvetin lyhyt.
Elikkä olen 1996 syntynyt 13 vuotias,täytin noin.kk sitten.

Olen VAIN 156-157 Cm Pitkä,joka häiritsee mua äärettömästi.
Isäni on vähän alle 180 cm,äiti taas 160 cm.

Jopa mun serkku jonka äiti on about 163 cm ja isä 175 cm on mua 5 cm pidempi. Ja huomattavasti painavempi. Syy on minun koska.

En voi syödä kasviksia,niistä tulee kurkku kipeäksi/huono olo.
En syö kuin 1-2 kertaa päivässä,en tiedä miksi.
En syö kalaa ollenkaan. En pidä siitä.

Serkku sanoi minua heikoksi joka loukkasi minua äärettömästi.

Miten saisin about 10 cm lisää tässä kesän aikana? =(

70

4139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et mitenkään

Et mitenkään

• LOLIHENTAI

horsepowerxxx se kasvattaa satavarmasti

• söpöliini_
        LOLIHENTAI kirjoitti:

horsepowerxxx se kasvattaa satavarmasti

😂😂😂😂

• Anonyymi

Oon siis elokuussa 11 ja olen jotain 133 pitkä ja oon ihan v1tun lyhyt ja haluaisin pitutta

• jalkoihin

painot ja roiku kattolampusta seuraavat 3 viikkoa. Ehkä voisit venyä 10cm mutta en mene takuuseen.

• rohkaisusta...

Kiitos paljon.

• jos
        rohkaisusta... kirjoitti:

Kiitos paljon.

oot vast 13v, kasvat viel vaik kui paljo, varsiki jos isäs ja äitis ton pitusia. Ootat vaa. Jos menkat ei oo alkanu ni sit ei ainakaa mitää huolta :DD Ja toi pituus on jo iha hyvä, tunnen sun ikäsen joka o 140cm.

• hoppari1234
        jos kirjoitti:

oot vast 13v, kasvat viel vaik kui paljo, varsiki jos isäs ja äitis ton pitusia. Ootat vaa. Jos menkat ei oo alkanu ni sit ei ainakaa mitää huolta :DD Ja toi pituus on jo iha hyvä, tunnen sun ikäsen joka o 140cm.

Ei lyhyet nyt mitään karseita oo. Muista kuitenkin riittävä syöminen, jos et syö paljoo mitään niin et myöskää kasva...

• rgrggeg
        jos kirjoitti:

OLEN POIKA EN TYTTÖ.

• hk:n lenkki
        rgrggeg kirjoitti:

OLEN POIKA EN TYTTÖ.

No ei kyllä pojista tollasta olis kuvitellu (jos ei lukenu nimim.)... Kuulosti nimittäin ihan joltain pissistytön puheelta, ei millään pahalla... Mutta siis:

Syöt ihan TAJUTTOMAN huonosti!! Kala ja kasvikset on tärkeitä ihmiselle, etkä varmasti tosta kasvakkaan enää tolla ruokamäärällä, vaan luut saa rusautettua poikki etu- ja keskisormella vielä sillonki ku oot 25-100

• janne .
        jos kirjoitti:

Kuis monel pojal alkaa menkat?

• LOLIHENTAI
        hk:n lenkki kirjoitti:

No ei kyllä pojista tollasta olis kuvitellu (jos ei lukenu nimim.)... Kuulosti nimittäin ihan joltain pissistytön puheelta, ei millään pahalla... Mutta siis:

Syöt ihan TAJUTTOMAN huonosti!! Kala ja kasvikset on tärkeitä ihmiselle, etkä varmasti tosta kasvakkaan enää tolla ruokamäärällä, vaan luut saa rusautettua poikki etu- ja keskisormella vielä sillonki ku oot 25-100

mää oon 17v poika ja oon 165cm ja 41kg koska oon idoli

• Anonyymi
        rgrggeg kirjoitti:

OLEN POIKA EN TYTTÖ.

. /
        M.
        ) m ö m. L /.

• Anonyymi
        jos kirjoitti:

Elikkäs Minä olen 9 vuotias Tyttö ja minä olen vasta 134cm haluaisin olla pitempi ja kasvaa tosi nopeasti

• Diosoi

Saatat kasvaa vielä täysikäsenäkin ei huolta, ite olin lyhyempi kuin sinä 13 vuotiaana. Nyt olen 180, enkä todennäköisesti kasva enää.

• asdads

Ei ole mitään hoppuspokkuskeinoa, ellet sitten ruuvipenkkiin halua ittees ripustaa,

"En voi syödä kasviksia,niistä tulee kurkku kipeäksi/huono olo."
      Sori, hajosin.

Mä oon 165 cm ja 16vuotta, enkä tästä kasva. Sä kasvat vielä, ole onnellinen

• vdvxd

Kasvuhormoni erittyy vain öisin joten pidä huolta että nukut tarpeeksi aina jotta pituuskasvu pysyisi normaalina.

• kans 13v poika 96`
        vdvxd kirjoitti:

Kasvuhormoni erittyy vain öisin joten pidä huolta että nukut tarpeeksi aina jotta pituuskasvu pysyisi normaalina.

oon joku 140-145;o? mut eikyl kasvu pyrähdys tullu,.

• Anonyymi
        kans 13v poika 96` kirjoitti:

oon joku 140-145;o? mut eikyl kasvu pyrähdys tullu,.

et oo noi lyhyt

• ?=?=?

Pituutta et saa mitenkään "itse" lisättyä. Kasvat pituutta sit kun kasvat - ite et sille mitään voi.

Miten niin olet lyhyt? Jos oot 96 ja 156-157cm pitkä, ja muka oot mielestäs lyhyt, niin ihan vain tiedoksi
      -Mä olen 95 nyt 14 ja puol vuotias, ja olen 157cm.
      Ja en koe olevani lyhyt. Minun pituisiani on luokka täynnä, poikia ja tyttöjä.

Ehkä se vaan susta tuntuu tolta, jos sulla ei ole muita kavereita kun semmosia hujoppeja. :)

• Anonyymi

Mulla on pelkkiä hujoppi kavereita :( ne on tyyliin 10 - 20 cm pitempiä kun mä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on pelkkiä hujoppi kavereita :( ne on tyyliin 10 - 20 cm pitempiä kun mä

Joku tääl 2020

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku tääl 2020

Joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku tääl 2020

No jep

• Anonyymi

Tota mä olin tasan 13v 137cm
        ja nyt 15v 170cm
        ja kasvan viel 20cm sulla ei oo hätää kasvusta lol

• Vittua .... ?

Kloppi o 13v ja ihmettelee miks oot tollane kääpiö? Kasvikää sulla kuules viel ainaki 5vuotta....
      Sit rupeet stressii ottaa ku oot siinä 17-18 vuotiaana vielä alle 160.

Itseasias yks faijan tuttu kasvo viel armeijassaki pituutta...

Että täs sulle lohdutuksen sanoja.

• sdfhgfhdfg

mä oon 13 ja oon 139cm. eikä haittaa yhtää, päinvastoin, on helmee olla lyhyt, oo ylpee siit :P

• asdasd2011

helmee olla lyhyt nojaa en oikee usko tota ;) Ite oon 187-188cm ja kasvan viel hitusen pikku hiljaa edellee :) mut sä oot viel nyt varmaa 15v mut tota kyl sä tost viel kasvat, voit kasvaa viel jopa 20v. riippuu iha sun geeneistä, minkä pitust sakkii siel o, jos kaikki o lyhyit ni et kauheen pitkäst kasva mut ei sil ny nii välii^^

• Pätkäjätkä

Mä oon 14 v poika ja vaa joku 166-167cm :D

• Anonyymi

Mä oon 12 vuotias tyttö. Mun äiti on 168 j isä 173 joten oon pieni ja oon vaan 137cm pitkä enkä oo saanu kasvupyrähdyst viimiseen viiteen ja puoleen vuoteen joten alkaa jo vähä huolestuttaa vaikka oonki nuori tiedän että mä kasvan vielä ä, mitta se ärsyttää ku koulussa haukutaan pätkäks eikä kukaan puutu asiaan

Toivoisin vaan et saisin ison kasvupyrähdyksen

• Anonyymi

Oot ikäseksesi mun mielestä liian pitkä ite oon 11v tyttö ja 138cm

• Anonyymi

Mä oon 15v ja 3kk
        Pituus 169-171cm
        syön ihan normaalisti herkuttelen viikonloppusin ja liikun joka päivä juon myös vettä ja maitoa tarpeeks!
        kannattaa myös yrittää syödä jotain kasviksia
        ehkä ton yhen tyypin maha ei oo tottunut kasviksiin kun mullaki alussa meni kuralle tai kovalle

• 121213442423

LOPETA TUPAKAN POLTTO

• Apua neropateille
    • sä mitää tartte

mitää pituutta tommonen tartte

• samsamsamsmma

Ite 14v täyttäny ja 158 cm -.-'

• HemmetinHujoppi

Meitsu on 15-vuotias poika ja olen noin 195 cm. Olin 13-vuotiaana noin 175 cm ja ei oikee ollu natsannu ku 9 luokkalaiset nälviku olin otsan verran pitempi ja sekin vielä et oli hirvee luikku, pelkkää luuta ja nahkaa. Ja mä kasvan vielä ainakin 15 cm. Vi**un kiva. No onneks lihakset on kasvanu sen verra, että vaihtu lempinimi Kuikelosta Kaapiksi.

• ES tuo jumaltenijuom

Jos ei oo viel alkanu menkat nii ei si mitöö hätää :D

• helsinkiläinen poika

Ite 14v ja 148cm... aika helmee..

• nannu3

Mä oon 10v ja syön ihan sairaasti Hedelmiä ja kasvoin 4cm ooon nyt 138-139 :)
      Eli vinkki kannattaa syödä kasviksia ja juoda maitoa !!!

• nannu3

eiku siis Hedelmiä ja maitoa :DD xD Kirjoitin vahingos kasviksia mt niitki :)

• Anonyymi

Mä oon 11v ja sun pitunen

• meneeks mul hyvin?

ite oon 14 ja 165 cm pitkä niin ja jätkä

• vitulyhyt

sul menee hyvi, haluisin sun pituutes. Mua taas kiusataan vittuillessaan mun lyhyyden takia. Joka päivä saan kuulla sanan vitu pätkä tai jotai. Eli 14 vuotias oon ja uskomattomat 150 CM. Joten olkaa onnellisia, teillä ei oo mitää pituusongelmaa.

• 13 vuotias pätkä

Olen 13 vuotias (syntynyt -00) tyttö ja olen 147cm! Lääkärissä pari vuotta sitten käytyäni olin kasvanut 2 vuodessa vain 2 milliä!!
      Repikää siitä.

• pätkästä pitkä

Taas on argeologi ollut asialla ja kaivanut vanhan ketjun esiin, mutta eipä mitään. Mut edelliselle, et lyhyet tytöt on juur ihan sairaan seksikkäitä. Eli ei kannata tyttöjen toivoakaan kasvavansa ainakaan yli 160 cm mittoihin. Ite oon 94 syntyny, ehkä jo kehtaa sanoa, mies ja noin 190 cm nykyisin. Mut itekin sillon 13 vuotiaana olin kyllä luokkalaisistani lyhyin. Hävetti kyllä aivan sairaasti silloin kun kaikki tytötkin oli pidempiä. Sitten kasvoin ja jos yhdeksännellä luokalla olin luokkalaisiani pidempi, ehkä jopa pisin. Silloin ei enää hävettänyt ihtään samaan malliin. Ja senkin jälkeen kyllä vielä kasvoin amiksen aikana aika paljon lisää...

• Partzukki

Syö säännöllisesti monia ruokia ja juo paljon nuku paljon ja liiku hyvin. Mene johonkin harrastukseen? Huolehdi terveydestäsi.

• Partzukki

Ensin pitää syödä paljon juoda paljon ja paljon nukkua säännöllisesti.

• Raitis-Tuomas

Hienoa, miltä nyt tuntuu kun olette vastanneet 6 vuotta vanhaan ketjuun c:

• 154cm...jees

Hahaha

• Annoying.broster
        154cm...jees kirjoitti:

Hahaha

RUHAHAHAHAHAAA! Jos olisin tiennyt ehken olis wastannut! :D
        ...mutta woipahan nyt naureskella mokomalle!

ZAU SILLE SEURAAVALLE ^▽^

• jokunen00000

Jos oot poika niin kasvat lopullisen pituutesi vasta 17-18v. Joten älä vielä huolehdi.

• kröhömkröm

ÖÖ aloittaja on ens vuonna 20v

• CODer

ite oon 184cm 15v poika syöminen ja urheilu on tärkeää
      ja monet sanoo et kasvisten syönti ja nukkuminen auttaa ei ainakaan mun osalta mutta ei muista tiedä

• Annoying.broster

Nojjaa... kasvuhormonia voi joku lääketieteen pätevä päiviö ehotella. Ite en oo nii kowin warma. Pituutta tuut viel kasvaan ihan luultavasti. Ite tyttönä voin sanoo...lyhyetki jäbät on kiwoi ⌒.⌒ :3

• Eplal

Oon ite 9v ja 136cm Mä itse haluisin kasvaa 140cm

• erresedfgsg

Seiskalle mennessäni olin sua 14 centtiä lyhempi, siis 142, lukion ekalla 169 ja nyt noin 172 senttinen olen ollut toistakymmentä vuotta. Nouse varpaillesi jos haluat lisää pituutta turvallisella tavalla tai hae vaikka Tomi Putaansuulta Loordikumpparit.....Ei pituuskasvuunsa oikeen mitenkään voi vaikuttaa

• Eplal

Juo maitoa

• K.J40606

Nuku ilman tyynyä!

• 16vtyttö

oho.. kun mä olin 13v eli aika pieni tyttö olin jo 175cm pitkä. Saattaa johtua geeneistä, kun minulla ja serkullani on mallivartalo. Mutta jos ei kasva niin ei kasva.

• suomi.ensin.kiitä.sitte
    • Anonyymi

mä oon nyt 13 ja sä vrm 24 ku tosta on 11 vuotta ja oon 153-154cm pitkä ja vanhemmat on yhtä pitkii kun sulla. en oikeestaa haluu olla pitkä. kui pitkä oot nyt?

• Anonyymi

Xd 2020

• Anonyymi

Ärsyttää kuu oon 06/14 ja oon vaa 183cm

• Anonyymi

Mun yks luokka lainen joka on mun hyvä kaveri on 13v ja 6kk ha 194cm painaa 97kg
      ite oon 170cm ja painan 60kg
      eikä haittaa yks mun kaveri on 15slwpq9q9wowosowoqao

• Anonyymi

No ite oon 11.v tyttö ja n.148cm ptkä joten sinuna en nyt huolehtis yhtää

• Anonyymi

Oon pieni paitsi olen mun luokan
      4 pisin .

• Anonyymi

mä täytän kohta 13 ja olen 148 cm pitkä😪

• Anonyymi

Kasvat vielä. Onhan sulla aikaa!

• Anonyymi

Etpä mitenkään oot liian heikko sun pitää syödä paljon vitamiineja ja syödä niitä kasviksia ja sietää niitä ja kalaa vaikka et tykkäis siitä ja et saa syödä roskaruokaa!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Monen päivän Marttiinan ja Hannun erospekulaatiot meni hukkaan

Tunnen suurta vahingoniloa että te suurimmat ja fanaattisimmat Mara vihaajat olette täällä antikliimaksissa viettäneet monta kesäpäivää iloiten heidän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      4162
    2. Luksusrouva hotellissa jo

Siellä se Sohvi Bambin kanssa hotellissa taas pyörii. Lemppasiko Stefu taas rouvan ja laukut kahdella kierteellä kerien ulkoruokintaan?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      2102
    3. Tarvitsen sinua

Mies. Ja sinä tiedät sen.
      Ikävä
      102
      2092
    4. Cowboy Pikkarainen

Mitä toi sen cowboy insta video tarkoittaa..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1757
    5. Tuomo Ylipulli kuollut

Aika vähälle jäänyt huomio, oli vasta 56v. Mikähän sairaus lie ollut, eipähän se sivullisille kuulu, ihmetyttää vaan nämä urheilijoiden kuolemat niin
      Maailman menoa
      55
      1696
    6. Toivottavasti Martina antaa Hannulle vielä toisen mahdollisuuden

Martina lähti reissuun varmasti myös selvittämään omia ajatuksiaan ja tunteitaan. Reissun jälkeen ehkä sitten päättää, miten suhteen käy. Toivottavast
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1573
    7. Hannu festareilla, Martina paniikissa Marbellassa

Vanhalle Maralle taisi tulla hätä kun Hannu festareilla eikä yksin kotona itkemässä, piti alkaa mielisteleen Möllille ja vielä ihan julkisesti -nolo!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1536
    8. Tiedoksi nainen,

Minulle ei ole koskaan annettu pakkeja, tästä lähdetään ......
      Ikävä
      87
      1315
    9. Maran ruho ihan loppu

Mut silti jaksaa laittaa videota storyyn. Ihme ettei laittanut et oli niin siisti pyörälenkki.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      51
      1251
    10. Martinan valkopesu taas

Lukee tätä palstaa. Ei ollut mitenkään suunnittelut reissua, eli lähti ex tempore. Täällä kirjoiteltu miksei koskaan tee mitään lastensa kanssa. Nyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1038
    Aihe