Miten saisin pituutta nopeasti lisää?

`lyhyt13vuotiaspoika

Juuh elikkä mua häiritsee tää mun pituus,oon helvetin lyhyt.
Elikkä olen 1996 syntynyt 13 vuotias,täytin noin.kk sitten.

Olen VAIN 156-157 Cm Pitkä,joka häiritsee mua äärettömästi.
Isäni on vähän alle 180 cm,äiti taas 160 cm.

Jopa mun serkku jonka äiti on about 163 cm ja isä 175 cm on mua 5 cm pidempi. Ja huomattavasti painavempi. Syy on minun koska.

En voi syödä kasviksia,niistä tulee kurkku kipeäksi/huono olo.
En syö kuin 1-2 kertaa päivässä,en tiedä miksi.
En syö kalaa ollenkaan. En pidä siitä.

Serkku sanoi minua heikoksi joka loukkasi minua äärettömästi.

Miten saisin about 10 cm lisää tässä kesän aikana? =(

184

20434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et mitenkään

      Et mitenkään

      • horsepowerxxx se kasvattaa satavarmasti


      • LOLIHENTAI kirjoitti:

        horsepowerxxx se kasvattaa satavarmasti

        😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Oon siis elokuussa 11 ja olen jotain 133 pitkä ja oon ihan v1tun lyhyt ja haluaisin pitutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon siis elokuussa 11 ja olen jotain 133 pitkä ja oon ihan v1tun lyhyt ja haluaisin pitutta

        Oon 09/12 ja oon joku 138 et miten saisin lisää pituutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 09/12 ja oon joku 138 et miten saisin lisää pituutta

        Venyttele aamulla ja roiku jossakin aamulla noin about 5-10 min toimii mulla oon 11v ja teen noin joka aamu ja oon nyt 149cm 🤪 kohta oon 150cm👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 09/12 ja oon joku 138 et miten saisin lisää pituutta

        mä oon 09/12 ja oon 153 vaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä oon 09/12 ja oon 153 vaa

        normi mittane ei mitää oon 09/12 ja 156


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venyttele aamulla ja roiku jossakin aamulla noin about 5-10 min toimii mulla oon 11v ja teen noin joka aamu ja oon nyt 149cm 🤪 kohta oon 150cm👍

        jos tää toimii nii pakko kokeilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon siis elokuussa 11 ja olen jotain 133 pitkä ja oon ihan v1tun lyhyt ja haluaisin pitutta

        Haha ite saman ikäne ja 170cm tyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä oon 09/12 ja oon 153 vaa

        pääkii mä oon 152 ja koht 14


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        normi mittane ei mitää oon 09/12 ja 156

        Ite oon 08 ja 170 pitkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos tää toimii nii pakko kokeilla

        Jep toimii ainaki mulla oon 11v ja ennen Olin 141cm mut nyt kun kokeilin nii viikon päästä Olin 145cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon siis elokuussa 11 ja olen jotain 133 pitkä ja oon ihan v1tun lyhyt ja haluaisin pitutta

        sä joka oot 11 ja 133cm pitkä niin mis asut nimittäin voitas ehk olla kavereit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pääkii mä oon 152 ja koht 14

        Oon 150 ja 15💀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venyttele aamulla ja roiku jossakin aamulla noin about 5-10 min toimii mulla oon 11v ja teen noin joka aamu ja oon nyt 149cm 🤪 kohta oon 150cm👍

        Pituutta ei saa millään se on asia joka on riippuvainen geeneistä mitä kukin on saanut,
        Vanhemmiltaan , mikä siinä on niin vaikeaa että on pieni ?
        Sitä vois olla tyytyväinen sellaisena kun on ja että saa olla terve .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä oon 09/12 ja oon 153 vaa

        Miten mä saisin lisää pituutta oon 011/11 ja oon 142cm pitkä ja mun frendit on 155cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha ite saman ikäne ja 170cm tyttö

        Psakat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon siis elokuussa 11 ja olen jotain 133 pitkä ja oon ihan v1tun lyhyt ja haluaisin pitutta

        Olet normi pituinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pituutta ei saa millään se on asia joka on riippuvainen geeneistä mitä kukin on saanut,
        Vanhemmiltaan , mikä siinä on niin vaikeaa että on pieni ?
        Sitä vois olla tyytyväinen sellaisena kun on ja että saa olla terve .

        Itel on kasvu pyrähdys ja itekki 11/010 ja oon 140-141cm ja muut luokkalaiset jtn 145-160 niin yritän koklaa sitä roikkumis juttuu jos toimis koska teen mitä vaan et kasvaisin:) mut maidost meinaan oksentaa oon ny alkanu syömää jugurttei et jos auttais. Ja mul on siis ISO kasvupyrähdys meneillää et kasvoin puoles vuodes 6cm:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä oon 09/12 ja oon 153 vaa

        Lättyskii oon 11 Ja 149


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 09/12 ja oon joku 138 et miten saisin lisää pituutta

        Oon 010/12 ja 145 mun muut kaverit on jotaa 150 jotain ja mä oon pätkä 😭😭 haluisin myös lisää pituutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venyttele aamulla ja roiku jossakin aamulla noin about 5-10 min toimii mulla oon 11v ja teen noin joka aamu ja oon nyt 149cm 🤪 kohta oon 150cm👍

        Kokeilen huomenna vaik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        normi mittane ei mitää oon 09/12 ja 156

        Ite oon 13 vuotias ja 176cm pitkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pääkii mä oon 152 ja koht 14

        Olen 12vuotta vanha ja olen 162cm pitkä. Ja jos haluatte jotain vinkkejä niin syö paljon kasviksia niin susta tulee pitkä. Voisit vaikka pyytää vanhempiaan tekee vaikka kasvisgratiinia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha ite saman ikäne ja 170cm tyttö

        Turpa kii'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 09/12 ja oon joku 138 et miten saisin lisää pituutta

        saat pituutta kun kasvat lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 09/12 ja oon joku 138 et miten saisin lisää pituutta

        Mä oon 09 ja oon 180


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venyttele aamulla ja roiku jossakin aamulla noin about 5-10 min toimii mulla oon 11v ja teen noin joka aamu ja oon nyt 149cm 🤪 kohta oon 150cm👍

        Pakko koklaa ku oon 010/12 ja 147cm nii iha kiva ois kasvaa tällei enne 7lk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itel on kasvu pyrähdys ja itekki 11/010 ja oon 140-141cm ja muut luokkalaiset jtn 145-160 niin yritän koklaa sitä roikkumis juttuu jos toimis koska teen mitä vaan et kasvaisin:) mut maidost meinaan oksentaa oon ny alkanu syömää jugurttei et jos auttais. Ja mul on siis ISO kasvupyrähdys meneillää et kasvoin puoles vuodes 6cm:)

        No siis oon 010/12 ja oon 147cm ja kaverit jotai yli 155cm ja ois kiva enne 7lk kasvaa vaik ees 155cm? Nii testaan tota roikkumis juttuu ja maito hyi vittu, kasvikset hyi vittu jotenka syön sikan esim juustoo, jugurttei, jne ja näin tts et kuullemma jos syö raakaa perunaa ja porkkanaa nii pitäs kasvaa nii täs mä syön:) mut btw onneks toine paraskaveri on joku 140cm et mua lyhyempi mut silti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venyttele aamulla ja roiku jossakin aamulla noin about 5-10 min toimii mulla oon 11v ja teen noin joka aamu ja oon nyt 149cm 🤪 kohta oon 150cm👍

        Mä en voi roikkuu missään mut venytellä voin , ite oon 012/10 v nyt ja oon 154-156cm pitkä nyt ja haluisin kasvaa viel vähösen et saisin lisää vaatteit xDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 150 ja 15💀

        Brooo oon ite 10 ja pidempi ku sä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venyttele aamulla ja roiku jossakin aamulla noin about 5-10 min toimii mulla oon 11v ja teen noin joka aamu ja oon nyt 149cm 🤪 kohta oon 150cm👍

        Toimiiko toi oikeesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pääkii mä oon 152 ja koht 14

        😂vitu kääpiö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon siis elokuussa 11 ja olen jotain 133 pitkä ja oon ihan v1tun lyhyt ja haluaisin pitutta

        Ite oon 10 ja oon 144cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 150 ja 15💀

        Sama💀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pituutta ei saa millään se on asia joka on riippuvainen geeneistä mitä kukin on saanut,
        Vanhemmiltaan , mikä siinä on niin vaikeaa että on pieni ?
        Sitä vois olla tyytyväinen sellaisena kun on ja että saa olla terve .

        No jos ite oisit joku 150 haluaisit kyl et oisit pitempi💀💀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pääkii mä oon 152 ja koht 14

        Ite olen 010 ja 160cm elikkä 13v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos tää toimii nii pakko kokeilla

        toimiko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pituutta ei saa millään se on asia joka on riippuvainen geeneistä mitä kukin on saanut,
        Vanhemmiltaan , mikä siinä on niin vaikeaa että on pieni ?
        Sitä vois olla tyytyväinen sellaisena kun on ja että saa olla terve .

        Sekä on todettu että pidemmät ihmiset saavat herkemmin sydän vaivoja sun muita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 09/12 ja oon joku 138 et miten saisin lisää pituutta

        Söis ite oon 13 ja 180cm


      • Anonyymi

        Et sit yhtään nätimmin voinu puhuu hänelle. Toi oli aika röyhkeesti sanottu. Haista vittu ja opettele puhuu kauniimmi. Hitsit mikä toi sun nimiki on, Et mitenkään, ittekki keksisin paremma. Mee koskee ruohoo ihan oikeesti, hiton jonne! Hitto hommaa uus elämä ihan oikeesti, ketään ei jaksa kattoo sun naamaa eikä kuunnella sun paskan jauhomist!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haha ite saman ikäne ja 170cm tyttö

        Pakko dissaa sit muita vitun läski paska. Toisella alkaa kasvupyrähdys myöhemmin kuin sulla. Eikä tos oo mitään hauskaa!🤬😡


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep toimii ainaki mulla oon 11v ja ennen Olin 141cm mut nyt kun kokeilin nii viikon päästä Olin 145cm

        Siihen vaikuttaa myös kasvu hermoonit. Oon ite 13v ja mul pitäis alkaa talvella kasvupyrähdys. Ainakin toivottavasti!😌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Psakat

        Samaa mieltä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lättyskii oon 11 Ja 149

        Noh noh eipä tommosta kielen käyttöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toimiko

        Jos oikeesti toimi niin testaan koska ite oon 10v ja 130cm pitkä ja kaikki muut luokkalaiset on niinku joku140cm-160cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pääkii mä oon 152 ja koht 14

        Meikä
        o 14v ja 165cm


    • jalkoihin

      painot ja roiku kattolampusta seuraavat 3 viikkoa. Ehkä voisit venyä 10cm mutta en mene takuuseen.

      • rohkaisusta...

        Kiitos paljon.


      • jos
        rohkaisusta... kirjoitti:

        Kiitos paljon.

        oot vast 13v, kasvat viel vaik kui paljo, varsiki jos isäs ja äitis ton pitusia. Ootat vaa. Jos menkat ei oo alkanu ni sit ei ainakaa mitää huolta :DD Ja toi pituus on jo iha hyvä, tunnen sun ikäsen joka o 140cm.


      • hoppari1234
        jos kirjoitti:

        oot vast 13v, kasvat viel vaik kui paljo, varsiki jos isäs ja äitis ton pitusia. Ootat vaa. Jos menkat ei oo alkanu ni sit ei ainakaa mitää huolta :DD Ja toi pituus on jo iha hyvä, tunnen sun ikäsen joka o 140cm.

        Ei lyhyet nyt mitään karseita oo. Muista kuitenkin riittävä syöminen, jos et syö paljoo mitään niin et myöskää kasva...


      • rgrggeg
        jos kirjoitti:

        oot vast 13v, kasvat viel vaik kui paljo, varsiki jos isäs ja äitis ton pitusia. Ootat vaa. Jos menkat ei oo alkanu ni sit ei ainakaa mitää huolta :DD Ja toi pituus on jo iha hyvä, tunnen sun ikäsen joka o 140cm.

        OLEN POIKA EN TYTTÖ.


      • hk:n lenkki
        rgrggeg kirjoitti:

        OLEN POIKA EN TYTTÖ.

        No ei kyllä pojista tollasta olis kuvitellu (jos ei lukenu nimim.)... Kuulosti nimittäin ihan joltain pissistytön puheelta, ei millään pahalla... Mutta siis:

        Syöt ihan TAJUTTOMAN huonosti!! Kala ja kasvikset on tärkeitä ihmiselle, etkä varmasti tosta kasvakkaan enää tolla ruokamäärällä, vaan luut saa rusautettua poikki etu- ja keskisormella vielä sillonki ku oot 25-100


      • janne .
        jos kirjoitti:

        oot vast 13v, kasvat viel vaik kui paljo, varsiki jos isäs ja äitis ton pitusia. Ootat vaa. Jos menkat ei oo alkanu ni sit ei ainakaa mitää huolta :DD Ja toi pituus on jo iha hyvä, tunnen sun ikäsen joka o 140cm.

        Kuis monel pojal alkaa menkat?


      • hk:n lenkki kirjoitti:

        No ei kyllä pojista tollasta olis kuvitellu (jos ei lukenu nimim.)... Kuulosti nimittäin ihan joltain pissistytön puheelta, ei millään pahalla... Mutta siis:

        Syöt ihan TAJUTTOMAN huonosti!! Kala ja kasvikset on tärkeitä ihmiselle, etkä varmasti tosta kasvakkaan enää tolla ruokamäärällä, vaan luut saa rusautettua poikki etu- ja keskisormella vielä sillonki ku oot 25-100

        mää oon 17v poika ja oon 165cm ja 41kg koska oon idoli


      • Anonyymi
        rgrggeg kirjoitti:

        OLEN POIKA EN TYTTÖ.

        . /
        M.
        ) m ö m. L /.


      • Anonyymi
        jos kirjoitti:

        oot vast 13v, kasvat viel vaik kui paljo, varsiki jos isäs ja äitis ton pitusia. Ootat vaa. Jos menkat ei oo alkanu ni sit ei ainakaa mitää huolta :DD Ja toi pituus on jo iha hyvä, tunnen sun ikäsen joka o 140cm.

        Elikkäs Minä olen 9 vuotias Tyttö ja minä olen vasta 134cm haluaisin olla pitempi ja kasvaa tosi nopeasti


      • Anonyymi
        jos kirjoitti:

        oot vast 13v, kasvat viel vaik kui paljo, varsiki jos isäs ja äitis ton pitusia. Ootat vaa. Jos menkat ei oo alkanu ni sit ei ainakaa mitää huolta :DD Ja toi pituus on jo iha hyvä, tunnen sun ikäsen joka o 140cm.

        muista se oli poika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elikkäs Minä olen 9 vuotias Tyttö ja minä olen vasta 134cm haluaisin olla pitempi ja kasvaa tosi nopeasti

        9 vuotiaalle toi o aika paljo


      • Anonyymi
        jos kirjoitti:

        oot vast 13v, kasvat viel vaik kui paljo, varsiki jos isäs ja äitis ton pitusia. Ootat vaa. Jos menkat ei oo alkanu ni sit ei ainakaa mitää huolta :DD Ja toi pituus on jo iha hyvä, tunnen sun ikäsen joka o 140cm.

        Ap on a boy. Boys ei saada menkat! Olen yhäedelleenkin ulkomaalais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elikkäs Minä olen 9 vuotias Tyttö ja minä olen vasta 134cm haluaisin olla pitempi ja kasvaa tosi nopeasti

        Kuule, lapsirakas, minä olen sinun ikäisenä 129 cm. Ei mitään hätää, kunsinulla alkaa murros ikä , kasvat paljon. Ulkomaalais, en ole hyväkirjoittamaan suomiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9 vuotiaalle toi o aika paljo

        Yes, it is!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elikkäs Minä olen 9 vuotias Tyttö ja minä olen vasta 134cm haluaisin olla pitempi ja kasvaa tosi nopeasti

        Mä olen 10 vuotias ja olen 130 tarvisin apua kasvamisessa. Pliis vinkkejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen 10 vuotias ja olen 130 tarvisin apua kasvamisessa. Pliis vinkkejä

        Goblin


      • Anonyymi
        janne . kirjoitti:

        Kuis monel pojal alkaa menkat?

        Mietin itekin.


      • Anonyymi
        hoppari1234 kirjoitti:

        Ei lyhyet nyt mitään karseita oo. Muista kuitenkin riittävä syöminen, jos et syö paljoo mitään niin et myöskää kasva...

        Mä oon 011/11 ja oon 141cm pitkä:( Ja haluisin olla joku 147cm pitkä🥲Miten kasvaaann


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 011/11 ja oon 141cm pitkä:( Ja haluisin olla joku 147cm pitkä🥲Miten kasvaaann

        Oon sun ikänen ja 135. Haluun kasvaa, koska haluun hurjiin laitteisiin mut ehkä vielä joskus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9 vuotiaalle toi o aika paljo

        Mä olin 9 vuotiaan 10 cm tota pidempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elikkäs Minä olen 9 vuotias Tyttö ja minä olen vasta 134cm haluaisin olla pitempi ja kasvaa tosi nopeasti

        Mä oon 10 vuotias tyttö ja 134cm joten miten sais lisää pituutta


    • Diosoi

      Saatat kasvaa vielä täysikäsenäkin ei huolta, ite olin lyhyempi kuin sinä 13 vuotiaana. Nyt olen 180, enkä todennäköisesti kasva enää.

    • asdads

      Ei ole mitään hoppuspokkuskeinoa, ellet sitten ruuvipenkkiin halua ittees ripustaa,

      "En voi syödä kasviksia,niistä tulee kurkku kipeäksi/huono olo."
      Sori, hajosin.

      Mä oon 165 cm ja 16vuotta, enkä tästä kasva. Sä kasvat vielä, ole onnellinen

      • vdvxd

        Kasvuhormoni erittyy vain öisin joten pidä huolta että nukut tarpeeksi aina jotta pituuskasvu pysyisi normaalina.


      • kans 13v poika 96`
        vdvxd kirjoitti:

        Kasvuhormoni erittyy vain öisin joten pidä huolta että nukut tarpeeksi aina jotta pituuskasvu pysyisi normaalina.

        oon joku 140-145;o? mut eikyl kasvu pyrähdys tullu,.


      • Anonyymi
        kans 13v poika 96` kirjoitti:

        oon joku 140-145;o? mut eikyl kasvu pyrähdys tullu,.

        et oo noi lyhyt


      • Anonyymi

        Kuule, minun mom on 152, not panic!


    • ?=?=?

      Pituutta et saa mitenkään "itse" lisättyä. Kasvat pituutta sit kun kasvat - ite et sille mitään voi.

      Miten niin olet lyhyt? Jos oot 96 ja 156-157cm pitkä, ja muka oot mielestäs lyhyt, niin ihan vain tiedoksi
      -Mä olen 95 nyt 14 ja puol vuotias, ja olen 157cm.
      Ja en koe olevani lyhyt. Minun pituisiani on luokka täynnä, poikia ja tyttöjä.

      Ehkä se vaan susta tuntuu tolta, jos sulla ei ole muita kavereita kun semmosia hujoppeja. :)

      • Anonyymi

        Mulla on pelkkiä hujoppi kavereita :( ne on tyyliin 10 - 20 cm pitempiä kun mä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on pelkkiä hujoppi kavereita :( ne on tyyliin 10 - 20 cm pitempiä kun mä

        Joku tääl 2020


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku tääl 2020

        Joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku tääl 2020

        No jep


      • Anonyymi

        Tota mä olin tasan 13v 137cm
        ja nyt 15v 170cm
        ja kasvan viel 20cm sulla ei oo hätää kasvusta lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo

        Parempi vielä pistää! 2022!


    • Vittua .... ?

      Kloppi o 13v ja ihmettelee miks oot tollane kääpiö? Kasvikää sulla kuules viel ainaki 5vuotta....
      Sit rupeet stressii ottaa ku oot siinä 17-18 vuotiaana vielä alle 160.

      Itseasias yks faijan tuttu kasvo viel armeijassaki pituutta...

      Että täs sulle lohdutuksen sanoja.

    • sdfhgfhdfg

      mä oon 13 ja oon 139cm. eikä haittaa yhtää, päinvastoin, on helmee olla lyhyt, oo ylpee siit :P

    • asdasd2011

      helmee olla lyhyt nojaa en oikee usko tota ;) Ite oon 187-188cm ja kasvan viel hitusen pikku hiljaa edellee :) mut sä oot viel nyt varmaa 15v mut tota kyl sä tost viel kasvat, voit kasvaa viel jopa 20v. riippuu iha sun geeneistä, minkä pitust sakkii siel o, jos kaikki o lyhyit ni et kauheen pitkäst kasva mut ei sil ny nii välii^^

    • Pätkäjätkä

      Mä oon 14 v poika ja vaa joku 166-167cm :D

      • Anonyymi

        Mä oon 12 vuotias tyttö. Mun äiti on 168 j isä 173 joten oon pieni ja oon vaan 137cm pitkä enkä oo saanu kasvupyrähdyst viimiseen viiteen ja puoleen vuoteen joten alkaa jo vähä huolestuttaa vaikka oonki nuori tiedän että mä kasvan vielä ä, mitta se ärsyttää ku koulussa haukutaan pätkäks eikä kukaan puutu asiaan


        Toivoisin vaan et saisin ison kasvupyrähdyksen


      • Anonyymi

        Oot ikäseksesi mun mielestä liian pitkä ite oon 11v tyttö ja 138cm


      • Anonyymi

        Mä oon 15v ja 3kk
        Pituus 169-171cm
        syön ihan normaalisti herkuttelen viikonloppusin ja liikun joka päivä juon myös vettä ja maitoa tarpeeks!
        kannattaa myös yrittää syödä jotain kasviksia
        ehkä ton yhen tyypin maha ei oo tottunut kasviksiin kun mullaki alussa meni kuralle tai kovalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 12 vuotias tyttö. Mun äiti on 168 j isä 173 joten oon pieni ja oon vaan 137cm pitkä enkä oo saanu kasvupyrähdyst viimiseen viiteen ja puoleen vuoteen joten alkaa jo vähä huolestuttaa vaikka oonki nuori tiedän että mä kasvan vielä ä, mitta se ärsyttää ku koulussa haukutaan pätkäks eikä kukaan puutu asiaan


        Toivoisin vaan et saisin ison kasvupyrähdyksen

        Sinä on oikeasti lyhyt. Minä olin 10 vuotiaana 145!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 15v ja 3kk
        Pituus 169-171cm
        syön ihan normaalisti herkuttelen viikonloppusin ja liikun joka päivä juon myös vettä ja maitoa tarpeeks!
        kannattaa myös yrittää syödä jotain kasviksia
        ehkä ton yhen tyypin maha ei oo tottunut kasviksiin kun mullaki alussa meni kuralle tai kovalle

        Mä oon 11v ja 146cm joka on ihan sika ärsyttävää kun mun luokkalaiset on jotain 155 tai 160


    • 121213442423

      LOPETA TUPAKAN POLTTO

    • Apua neropateille
    • sä mitää tartte

      mitää pituutta tommonen tartte

    • samsamsamsmma

      Ite 14v täyttäny ja 158 cm -.-'

    • HemmetinHujoppi

      Meitsu on 15-vuotias poika ja olen noin 195 cm. Olin 13-vuotiaana noin 175 cm ja ei oikee ollu natsannu ku 9 luokkalaiset nälviku olin otsan verran pitempi ja sekin vielä et oli hirvee luikku, pelkkää luuta ja nahkaa. Ja mä kasvan vielä ainakin 15 cm. Vi**un kiva. No onneks lihakset on kasvanu sen verra, että vaihtu lempinimi Kuikelosta Kaapiksi.

    • ES tuo jumaltenijuom

      Jos ei oo viel alkanu menkat nii ei si mitöö hätää :D

    • helsinkiläinen poika

      Ite 14v ja 148cm... aika helmee..

    • nannu3

      Mä oon 10v ja syön ihan sairaasti Hedelmiä ja kasvoin 4cm ooon nyt 138-139 :)
      Eli vinkki kannattaa syödä kasviksia ja juoda maitoa !!!

      • nannu3

        eiku siis Hedelmiä ja maitoa :DD xD Kirjoitin vahingos kasviksia mt niitki :)


      • Anonyymi

        Mä oon 11v ja sun pitunen


    • meneeks mul hyvin?

      ite oon 14 ja 165 cm pitkä niin ja jätkä

      • vitulyhyt

        sul menee hyvi, haluisin sun pituutes. Mua taas kiusataan vittuillessaan mun lyhyyden takia. Joka päivä saan kuulla sanan vitu pätkä tai jotai. Eli 14 vuotias oon ja uskomattomat 150 CM. Joten olkaa onnellisia, teillä ei oo mitää pituusongelmaa.


    • 13 vuotias pätkä

      Olen 13 vuotias (syntynyt -00) tyttö ja olen 147cm! Lääkärissä pari vuotta sitten käytyäni olin kasvanut 2 vuodessa vain 2 milliä!!
      Repikää siitä.

    • pätkästä pitkä

      Taas on argeologi ollut asialla ja kaivanut vanhan ketjun esiin, mutta eipä mitään. Mut edelliselle, et lyhyet tytöt on juur ihan sairaan seksikkäitä. Eli ei kannata tyttöjen toivoakaan kasvavansa ainakaan yli 160 cm mittoihin. Ite oon 94 syntyny, ehkä jo kehtaa sanoa, mies ja noin 190 cm nykyisin. Mut itekin sillon 13 vuotiaana olin kyllä luokkalaisistani lyhyin. Hävetti kyllä aivan sairaasti silloin kun kaikki tytötkin oli pidempiä. Sitten kasvoin ja jos yhdeksännellä luokalla olin luokkalaisiani pidempi, ehkä jopa pisin. Silloin ei enää hävettänyt ihtään samaan malliin. Ja senkin jälkeen kyllä vielä kasvoin amiksen aikana aika paljon lisää...

    • Partzukki

      Syö säännöllisesti monia ruokia ja juo paljon nuku paljon ja liiku hyvin. Mene johonkin harrastukseen? Huolehdi terveydestäsi.

    • Partzukki

      Ensin pitää syödä paljon juoda paljon ja paljon nukkua säännöllisesti.

    • Raitis-Tuomas

      Hienoa, miltä nyt tuntuu kun olette vastanneet 6 vuotta vanhaan ketjuun c:

      • 154cm...jees

        Hahaha


      • Annoying.broster
        154cm...jees kirjoitti:

        Hahaha

        RUHAHAHAHAHAAA! Jos olisin tiennyt ehken olis wastannut! :D
        ...mutta woipahan nyt naureskella mokomalle!

        ZAU SILLE SEURAAVALLE ^▽^


      • Anonyymi

        Tuntuuhanse kivalta kattoo vähä vajaa 10vuotta vanhoi viestei :)


    • jokunen00000

      Jos oot poika niin kasvat lopullisen pituutesi vasta 17-18v. Joten älä vielä huolehdi.

      • kröhömkröm

        ÖÖ aloittaja on ens vuonna 20v


    • CODer

      ite oon 184cm 15v poika syöminen ja urheilu on tärkeää
      ja monet sanoo et kasvisten syönti ja nukkuminen auttaa ei ainakaan mun osalta mutta ei muista tiedä

    • Annoying.broster

      Nojjaa... kasvuhormonia voi joku lääketieteen pätevä päiviö ehotella. Ite en oo nii kowin warma. Pituutta tuut viel kasvaan ihan luultavasti. Ite tyttönä voin sanoo...lyhyetki jäbät on kiwoi ⌒.⌒ :3

    • Eplal

      Oon ite 9v ja 136cm Mä itse haluisin kasvaa 140cm

      • Anonyymi

        Oo onnellinen oon 10 vuotias ja 134


    • erresedfgsg

      Seiskalle mennessäni olin sua 14 centtiä lyhempi, siis 142, lukion ekalla 169 ja nyt noin 172 senttinen olen ollut toistakymmentä vuotta. Nouse varpaillesi jos haluat lisää pituutta turvallisella tavalla tai hae vaikka Tomi Putaansuulta Loordikumpparit.....Ei pituuskasvuunsa oikeen mitenkään voi vaikuttaa

    • Eplal

      Juo maitoa

    • K.J40606

      Nuku ilman tyynyä!

    • 16vtyttö

      oho.. kun mä olin 13v eli aika pieni tyttö olin jo 175cm pitkä. Saattaa johtua geeneistä, kun minulla ja serkullani on mallivartalo. Mutta jos ei kasva niin ei kasva.

    • suomi.ensin.kiitä.sitte
    • Anonyymi

      mä oon nyt 13 ja sä vrm 24 ku tosta on 11 vuotta ja oon 153-154cm pitkä ja vanhemmat on yhtä pitkii kun sulla. en oikeestaa haluu olla pitkä. kui pitkä oot nyt?

      • Anonyymi

        Xd 2020


    • Anonyymi

      Ärsyttää kuu oon 06/14 ja oon vaa 183cm

    • Anonyymi

      Mun yks luokka lainen joka on mun hyvä kaveri on 13v ja 6kk ha 194cm painaa 97kg
      ite oon 170cm ja painan 60kg
      eikä haittaa yks mun kaveri on 15slwpq9q9wowosowoqao

    • Anonyymi

      No ite oon 11.v tyttö ja n.148cm ptkä joten sinuna en nyt huolehtis yhtää

    • Anonyymi

      Oon pieni paitsi olen mun luokan
      4 pisin .

    • Anonyymi

      mä täytän kohta 13 ja olen 148 cm pitkä😪

      • Anonyymi

        Kasvat vielä. Onhan sulla aikaa!


      • Anonyymi

        Oon 11 ja oon jotai 151cm


    • Anonyymi

      Etpä mitenkään oot liian heikko sun pitää syödä paljon vitamiineja ja syödä niitä kasviksia ja sietää niitä ja kalaa vaikka et tykkäis siitä ja et saa syödä roskaruokaa!

    • Anonyymi

      Miten saisin 10cm lisää tämän kuukauden aikana

      • Anonyymi

        Et mitenkään.


    • Anonyymi

      Mene joka aamulla roikkumaan telineeseen noin 5min ja venyttele jalkojasi YouTubesta löytyy kun kirjoitat (miten saada pituutta venyttelemällä?)
      Ja hypi hyppynarua päivässä 50 krt.

    • Anonyymi

      Ite oon 12 ja 148

    • Anonyymi

      minkäs pitune nyt oot

    • Anonyymi

      Oli aika outo alotus, kun tyyppi oli vasta 13 ja senikästen poikien keskipituus on 155 cm. Ilmeisesti kasvuspurttia ei ollut vielä ollutkaan ja pituutta tulossa runsaasti lisää...

    • Anonyymi

      Ainakunnukut, kasvat. Kasvu tulee kunnukut. Nukusiis paljon. Näin sinä kasvaa. Minäen ole syntymä Suomessa, joten pahoitelen mahdollinen kirjoitusvirheet.

    • Anonyymi

      Ite oon kuulemma kait pitkä ::D oon 9v ja viimeksi ku mitattiin olin 147cm ja tosin täytän 10v elokuus 20 päivä :]

      • Anonyymi

        Oon 10 ja 4kk ja 134,4 joten oot aika pitkä et ei mitää en haluais olla pitkä koska nii mut haluun kaikkiin hurjiin laitteisiin joten haluun olla samalla pitkä


    • Anonyymi

      OON NY TAAS SE 9v TYYPPI JOKA OLI 147CM PITKÄ nii viel senverra et siistii oon kasvanu kuukaudessa 2 cm ja kuulemma normaalisti kasvaa 1-2 cm vuodessa :o ÖÖ EI LIITY ASIAAN MITENKÄÄ MUT MULLA ON AKNE JA SE KU TYYPIT KIUSII SIIT 88(

    • Anonyymi

      Edelleen minä täällä niin siis haluisin silti kasvaa pituutta

    • Anonyymi

      Syö ja elä terveellisesti ja juo vitusti maitoa

    • Anonyymi

      oon 13 ja 2 metriä pitkä ja kasvan vieläkin surullista meidän koulun tiseksi pisin oppilas on mua olkapäihin asti.

    • Anonyymi

      Ite oon kohta 12 ja oon ihan vitun lyhyt 136cm ja en tiiä mitä teen ku en jaksa enää olla lyhyt ja mua koko ajan vittu dissataan siit nii antakaa mulle vinkkei

    • Anonyymi

      Paskat olen 135cm 5lk

    • Anonyymi

      vittu tuo ei oo edes lyhyt ajattele muita ihmisiä jotka ovat oikeasti lyhyitä eikä tommosia ”normaali” mittaisia

    • Anonyymi

      ite täytän lokakuus 12 ja oon vaa 145,5 pitkä :(

    • Anonyymi

      Miten mä kasvan pituutta oon 11v ja 136cm nii miten kasvan pitutta mua kiusataa siitä että oon lyhyt kaikki luulee mua 7vks :(

    • Anonyymi

      varmasti kasvu pysähtyy kun polttaa tupakkaa jää pätkän kokoinen pätkä.
      ja kun menee ohi kasvukausi se on sitten siinä.

    • Anonyymi

      olen 12vuotta ja olen 158cm miten voin kasvaa

      • Anonyymi

        Jos olet tyttö, älä haaveile pituudesta. Kaikki tykkää pienistä ja siroista.
        Jos olet poika, ole ruoka-aikaan kotona.


    • Anonyymi

      Siis mä oon nyt kymmenen ja oon ihan sairaaan lyhyt taidan jäädä kääpiöks:( eli oon 134-136 ja painan 29 kiloo!!! Vaikka mä syön terveellisesti mua ärsyttää ihan v.... paljon. Harrastan luistelua mun äiti on 165 ja isä varmaan jotain 179. Äääääärrsyytttäää

    • Anonyymi

      miten kasvattaa jalka pohjan

    • Anonyymi

      miten kasvaa nopeasti

      • Anonyymi

        Kasvatat kunhan syöt ravitsevasti ja liikut riittvästi ja sit se riippu paljon geeneistä ja sit älä tupakoi


    • Anonyymi

      Venyttele

    • Anonyymi

      Oon 11v ja 160 miten voisin olla 170

    • Anonyymi

      Mä oon 130cm miten saisin ees 5cm lisää??

    • Anonyymi

      horsepower

    • Anonyymi

      Toivottavasti oot kasvanut pituutta sitten viime postauksen kun oot ihan pian 27v. :D

      Vituttais muaki jos olisin alle 170 cm viel aikusenaki

    • Anonyymi

      Mä oon 11. Vuotias tyttö ja oon 143 cm ja oon mun luokan lyhyin ja mun kaikki kaverit on yli 150 cm nii tarviin apuu.....

      • Anonyymi

        Oon 9v ja 142cm nii oonko normaali pitunen???


    • Anonyymi

      Kasvat pituutta vielä 4-5 vuotta, joten turhia murehdit. Ennen ihmiset olivat lyhyempiä huonon ruuan vuoksi. Syö riittävästi proteiinia ja muutenkin monipuolisesti, niin takaat maksimaalisen kasvun. Se keho kasvaa ruuasta tulevilla ravintoaineilla ja ilman niitä jäät pätikäksi kuten ihmiset ennenvanhaan.

      • Anonyymi

        Ihminen kasvaa keskimäärin 18 vuotiaaksi asti. Kasvupyrähdyksen aikana teini voi kasvaa jopa sentin kuukaudessa, kunhan saa riittävästi ravintoa ja riittävän monipuolista ravintoa.


    • Anonyymi

      Oon kymmenen ja oon 140 cm ja 32 mä kasvan vielä yli 160 senttiseksi

    • Anonyymi

      Olisi kiva tietää, kuinka pitkäksi kasvoit näiden 14v aikana?

    • Anonyymi

      Juu eli oon 11v ja olen vasta 134cm ja menen vitosella

    • Anonyymi

      naurattaa nää 9v ”eivittu oon nii lyhyt joku 140cm vaa miten voin kasvaa” bro sul on viel monii vuosii kasvaa ite olin joku alle 130cm sun ikäsenäs. neljä vuot myöhemmi oon 154cm enkä kasva edes 160 senttiseks. menkat alkanu jo vuos sit nii en kasva enää.😀

    • Anonyymi

      Minäkin olen tosi lyhyt ja haluaisin pituutta lisää

      • Anonyymi

        Lopeta vape ja tupakointi ja syö hyvin


    • Anonyymi

      En tiedä

    • Anonyymi

      Seksi

    • Anonyymi

      Ite oon 13vee pituus on 160

    • Anonyymi

      Oon ite 140cm pitkä oon 9v valuun olla pidempi lol🫠😁 kyl kasvat 100 varmasti joku 12cm lisää😁 asun kauhajoel

    • Anonyymi

      Mäki haluisin kasvaa pidemmäksi, oon 14-vuotias, 8 luokalla ja ainaki 143 tai pitempiki ja se häiritsee kun sua pidetään esim pienenä ipanana ja sillee, mä toivoisin olevani pitempi, että mutki otettais ehkä porukkaan mukaan

    • Anonyymi

      Kuinka helvetin vanha toi juttu on nyt on vuosi 2024?

    • Anonyymi

      Minua vituttaa pituuteni.

    • Anonyymi

      Oon ite 12 ja oon 161cm

    • Anonyymi

      Olen 125 cm

    • Mä oon 13v ja joku 160cm ehkä en tiiä mut kun venyttelee ja roikkuu jossain tangossa ettet ylöä maahan niin pitäisi pikkuhiljaa kasvaa pituutta. Kannattaa venytellä noin 5-10 min. Mäkin oon alkanu miettii miten saada pituutta vieläkin paremmin että voisin tehä tyttöihin vaikutuksen. Mä itte kylläkin treenaan lihaksia ja ennen treeniä pitää venytellä ettei reväytä mitään. Tämä kerrottiin minulle krosfitissä, se on vähän niinkuin salissa käyminen mutta ohjattua ja pienemmällä alueella.

    • Anonyymi

      Yritän itse kasvaa Olen kohta 13 Mut Solti Olen 145cm

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe