Ajattelinpa pistää tänne tällaisen kysymyksen, koska varmasti on muitakin l-naisia, jotka seurasi kiinnostuneena Bad Girls -nimistä TV-sarjaa, joka tuli jokunen vuosi sitten Neloselta.
Eli mitenkähän sarjaa saisi katsottua netistä? Olen kyllä löytänyt blinkx.remote-sivuston, mutta sieltä ei löydy esim. kolmatta tuotantokautta. tvduck.com-sivuston kautta löytyvät kutakuinkin kaikki jaksot, mutta linkit eivät välttämättä toimi Suomessa (esim. YouTube-linkit). Osa linkeistä taas on sellaisia, että kun niitä klikkaa, niin pitää ensin tilata jotain sähköpostiin tai pahimmassa tapauksessa maksullisesti kännykkään, jotta voisi katsoa jaksoja netistä.
Löytyisikö siis mitään ilmaista sivustoa, joka täydentäisi tuota blinkx.remote-sivustoa?
Ihan mielenkiinnosta kysyisin myös, että kuinka paljon täällä on Bad Girls -faneja? Helen ja Nikki olivat ihana pari (Nikki oli mun suosikki) ja kyllä sarjassa riitti muitakin katseenkestäviä naisia. ;) Myös juoni oli suurimmaksi osaksi hyvä, vaikka ylilyöntejä joskus tulikin.
Bad Girls -TV-sarja
11
1138
Vastaukset
- ...
http://www.surfthechannel.com/show/2873.html
Warning: Megavideoa pystyy katsomaan ilmaiseksi vaan 72min kerrallaan, sen jälkeen odoteltava 54min. Mutta muut linkit ovan todella hitaita lataamaan.
Enjoy :)- :(
Kiitos linkistä! Olin tuolla sivulla joskus käynytkin, mutta en katsonut sitä kautta mitään. Mutta näyttää toimivat ihan ok. Tosin mun tuurilla juuri tuo kolmas kausi ei näy senkään kautta. Damn!
- Pari osaa nähnyt hetero
Parin osan perusteella: Miksi niin moni nainen siellä on homo, bi tai lesbo? Onko se joku lesbojen yms. sarja?
- Daa-a-a
se on yms'ten sarja.
Miksi Kylmässä ringissä niin moni äijä homoilee? Onks se joku homojen yms. sarja? - ihan
vankilasarja, joka on tarkoitettu kaikenlaisten ihmisten katsottavaksi. Vaikka jotkut (itse asiassa suht harva) sarjan hahmoista onkin lesboja, niin se ei suinkaan ole sarjan pääasia. Mielestäni sarja kuvaa hyvin brittiläistä vankeinhoitolaitosta, tuo esille sen epäkohtia, päämääriä jne. Eli yhteiskunnallinen puoli on aika hyvin esillä, vaikka jossain muussa sarjassa sitä tuskin tuotaisiin kovinkaan paljon esiin. Lisäksi sarja on ennen kaikkea ihmissuhdesarja, jossa kuvataan todella kauniisti ystävyyttä ja rakkautta ja vähemmän kauniisti vihaa, pelkoa ja pahuutta.
Tästäpä sainkin idean, että pitää minunkin etsiä sarja käsiini netistä. Se oli aikoinaan yksi mun lempisarjoista. - muutaman osan nöhnyt het
Daa-a-a kirjoitti:
se on yms'ten sarja.
Miksi Kylmässä ringissä niin moni äijä homoilee? Onks se joku homojen yms. sarja?En ole nähny osaakaan kylmää rinkiä. Jos niillä on todella Britanniassa noin ankeita vankiloita naisille suomalaisten rikollisnaisten luxus-hotellit on ihan toista luokkaa.
ihan kirjoitti:
vankilasarja, joka on tarkoitettu kaikenlaisten ihmisten katsottavaksi. Vaikka jotkut (itse asiassa suht harva) sarjan hahmoista onkin lesboja, niin se ei suinkaan ole sarjan pääasia. Mielestäni sarja kuvaa hyvin brittiläistä vankeinhoitolaitosta, tuo esille sen epäkohtia, päämääriä jne. Eli yhteiskunnallinen puoli on aika hyvin esillä, vaikka jossain muussa sarjassa sitä tuskin tuotaisiin kovinkaan paljon esiin. Lisäksi sarja on ennen kaikkea ihmissuhdesarja, jossa kuvataan todella kauniisti ystävyyttä ja rakkautta ja vähemmän kauniisti vihaa, pelkoa ja pahuutta.
Tästäpä sainkin idean, että pitää minunkin etsiä sarja käsiini netistä. Se oli aikoinaan yksi mun lempisarjoista.Näin pari osaa ja jo niissä ehti olla yksi homonainen, binaisia ja joitakin lesboja.
Eli kyllä niitä oli aika paljon. - Daa-a-a
Pari osaa nähnyt hetero kirjoitti:
Näin pari osaa ja jo niissä ehti olla yksi homonainen, binaisia ja joitakin lesboja.
Eli kyllä niitä oli aika paljon.Mitä eroa on homonaisella ja lesbolla?
Daa-a-a kirjoitti:
Mitä eroa on homonaisella ja lesbolla?
En ole varma. Se yksi nuorempi nainen, jonka näin oli homonainen ja siitä nousi hirveä meteli. Siis sen pitää olla pahempaa kuin lesbon.
- tyhmä huomio
En ole varma. Se yksi nuorempi nainen, jonka näin oli homonainen ja siitä nousi hirveä meteli. Siis sen pitää olla pahempaa kuin lesbon.
Onpa älytön kommentti.
- pari osaa nähnyt hetero
''homonainen'' on luultavast niin homo homo, että se on jotenkin tehnyt itsestään naisen kaltaisen. Se haluttiinkin siirtää miesten vankilaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232