Just Ranskasta

palannut kertoo

Perkele mikä pettymys Pariisin-matka!

Mitättömän näköisiä länttänöitä-

Ja nyt sitten löytyivät naiset, jotka pitävät (ainakin viihdemielessä) vielä enemmän pikimustista miehistä kuin Suomalaiset.

Mutta anyway, kylläpä näytti Suomalainen lentoemo hyvältä kerrankin...ainoat kauniit Ranskalaisnaiset ovat Algerialais-Marokkolaista -alkuperää.

Todistakaa tosin jos voitte.

11

1103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • me ollaan tulevaisuus
      • Ei nyt sentään

        Minä olen minä - minä en metrolla aja. Enkä bussilla.

        Keskustassa ei mitään ongelmia, punaisilla kaikki jalankulkijat kävelevät tien yli eivätkä autoilijat edes tööttää. Sisvistyskansa kuitenkin.

        Naiset vain kauhean näköisiä haahkoja. Missä lie Bardot ja Deneuve, ei niitä enää ainakaan ole.

        Paskaa palvelua tietysti saa, mutta eihän Pariisi muuten Pariisi olisikaan.

        Noista lähiöjutuista en tiedä mitään.


      • arkikauraa

        "Pariisin metro on jännä kokemus. On nimittäin aika outoa, kiusallista ja hieman pelottavaakin olla ainoa valkoihoinen siellä."

        Mitäs jännää siinä nyt sitten on? Siinä on taas härmän poika maailmalla. :D "Äiti, näillä kaikilla ei ookaan siniset silmät, nyt pelottaa". Hahahhahahhahahah.... Naurattaa kun kuvittelen sua tärisemässä jossain metron nurkassa. Ja paikalliset vaivaantuneina ympärillä: "voi ei, taas joku avohoitotapaus, kun silmät pyörii noin päässä ja tärisee lämpimässä..."


    • pariisi, pariisi

      Minuun rakastunut algerialaismies on muuttamassa Pariisiin veljensä firmaan töihin. Minua pyytelee muuttamaan myös.
      No olisin ainakin tuomassa sinne Pariisin katukuvaan kauneutta :)

      • karvainen ranne

        algerialaiset sun muut marokkolaiset ovat suurin syy siihen, miksi Ranska on nykyään melkein sisällissodassa. Ettekö te omasta mielestänne kauniit suomalaiset naiset saa muita kuin niitä sovinistisia kehitysmaan barbaareja?


    • miksi mietit näitä

      On se kumma, että joillakin on valtava tarve arvostella muita ihmisiä.
      Antakaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat. Jokainen syntyy tänne sen näköiseksi kuin syntyy ja se kauneus on todellakin katsojan silmissä.
      Jotkut sanovat esim. aasialaisia kauniiksi, minun mielestäni aasialaiset eivät ole kauneutta nähneetkään vaan ovat niitä aasialaisen näköisiä.
      Mutten silti heitä mollaa lättänaamoiksi ja rumiksi.
      Ihminen on ihminen, kunhan käyttäytyy asiallisesti ja arvokkaasti.

      • kuule näin

        mutta olisit saatana kertonut minulle ennen matkaani.

        PASKAHOUSU!


      • kuule näin

        mutta olisit saatana kertonut minulle ennen matkaani.

        PASKAHOUSU!


      • miksi mietit näitä
        kuule näin kirjoitti:

        mutta olisit saatana kertonut minulle ennen matkaani.

        PASKAHOUSU!

        Sovitaan vaan mutta kerro ensin ennen matkaasi minne suuntaat.
        Ja hei, eikö kuitenkin ne nähtävyydet: rakennukset, puistot, tornit jne. ollut näkemisen arvoisia.
        Ja jos oikeasti ajattelet matkaasi huomaat, että ihan mukavahan se olikin.
        Voisit muuten kirjoittaa asiallisemmin jättäen kirosanat ja ton viimeisen joutavan sanan pois.


    • arabi jämpti

      reilun ihminen komentia saatiin viihdoikin.

      vive l egualite des chances.

      fraternite, egualite,liberte

    • EiHel

      Eurooppalaiset naiset ja arabinaiset ovat kauniita, mutta mongolidit ovat naamaltaan kuin rekkamies vetäisisi housut alas ja pyllistäisi: se näky muistuttaa itä-aasialaisen naamaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe