Santai Bali

vielä varaamatta

Olemme menossa syksyllä toistamiseen Balille, ehkä viikoksi hotelli Santaihin. Kaikki tieto em. hotellista olisi tervetullutta.
(ruoka, hinnat, palvelu, ranta, allas ja kaikki mitä mieleen tulee)

1

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Balifani

      Olimme huhtikuulla viimeksi Balilla viikko Santaissa.Sitä ennen useana vuonna ja sinne on aina yhtä ihana mennä.Santai on hotelli jossa voi todella rentoutua.Aivan ihana henkilökunta jotka pitävät sinusta hyvää huolta Ruoka on Balin parhaita onhan pääkokki tosi ammattitaitoinen.Hänen luomuksiaan saa nauttia myös ravintola Riossa Kutalla tämä tarjoaa mm.Brasilialaista ruokaa Santain hinnat on mielestäni edulliset mitä on ollut muissa saman luokan hotelleissa.Ruoka on jopa hyvinkin edullista siellä käy ruokavieraita muista lähihotelleista.Tunnelma mikä siellä on niin sitä on vaikea kuvailla se vain vie sydämen ja sinne on päästävä uudelleen.Allas on mukava ja siellä käytetään kloorin asemasta koneellista puhdistusta missä vesi on todella puhdasta ja egolokisesti kestävää.Omistajat muutenkin yrittävät säästää luontoa omissa ratkaisuissaan kun kehittävät hotellia.Ranta on rauhallinen aivan ihanteellinen snorklausta harrastavalle mutta auringon ottoon on allas parempi joka on aidan toisella puolen.Tämä ranta on kivinen siinä ei ole kiva löhöillä.Lähellä on hyvät sukellus mahdollisuudet ja voi suorittaa sukelluskurssejakin.
      Minä ainakin pidän tosi paljon tästä paikasta mutta jos haluaa kovaa biletystä niin paikka ei ole oikea.Jos haluaa rentoutua ja rauhoittua hyvän ruuan juoman paikallisen musiikin ja luonnon äänien kera niin sinne.Aamulla on kahvi/tee odottamassa bungalovin terassilla kun heräät istut siinä seuraten auringon nousua ja kalastajien paluuta mereltä mitä voi vielä toivoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe