Santai Bali

vielä varaamatta

Olemme menossa syksyllä toistamiseen Balille, ehkä viikoksi hotelli Santaihin. Kaikki tieto em. hotellista olisi tervetullutta.
(ruoka, hinnat, palvelu, ranta, allas ja kaikki mitä mieleen tulee)

1

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Balifani

Olimme huhtikuulla viimeksi Balilla viikko Santaissa.Sitä ennen useana vuonna ja sinne on aina yhtä ihana mennä.Santai on hotelli jossa voi todella rentoutua.Aivan ihana henkilökunta jotka pitävät sinusta hyvää huolta Ruoka on Balin parhaita onhan pääkokki tosi ammattitaitoinen.Hänen luomuksiaan saa nauttia myös ravintola Riossa Kutalla tämä tarjoaa mm.Brasilialaista ruokaa Santain hinnat on mielestäni edulliset mitä on ollut muissa saman luokan hotelleissa.Ruoka on jopa hyvinkin edullista siellä käy ruokavieraita muista lähihotelleista.Tunnelma mikä siellä on niin sitä on vaikea kuvailla se vain vie sydämen ja sinne on päästävä uudelleen.Allas on mukava ja siellä käytetään kloorin asemasta koneellista puhdistusta missä vesi on todella puhdasta ja egolokisesti kestävää.Omistajat muutenkin yrittävät säästää luontoa omissa ratkaisuissaan kun kehittävät hotellia.Ranta on rauhallinen aivan ihanteellinen snorklausta harrastavalle mutta auringon ottoon on allas parempi joka on aidan toisella puolen.Tämä ranta on kivinen siinä ei ole kiva löhöillä.Lähellä on hyvät sukellus mahdollisuudet ja voi suorittaa sukelluskurssejakin.
      Minä ainakin pidän tosi paljon tästä paikasta mutta jos haluaa kovaa biletystä niin paikka ei ole oikea.Jos haluaa rentoutua ja rauhoittua hyvän ruuan juoman paikallisen musiikin ja luonnon äänien kera niin sinne.Aamulla on kahvi/tee odottamassa bungalovin terassilla kun heräät istut siinä seuraten auringon nousua ja kalastajien paluuta mereltä mitä voi vielä toivoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2992
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1699
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1632
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe