Kaverillani on liukukantinen puhelin, jonka mallista hänellä ei ole hajuakaan. Puhelin on todella pieni ja äärettömän söpö, ja ajattelin katsella josko vastaavaa löytyisi käytettyjen markkinoilta. Puhelin on kaiken kaikkiaan hieman suurempi kuin tikkuaski, ja suht paksu. Tämä ko. puhelin on vaalea, sellaisen helmenhohtoisen värinen, ei muita värejä.
Siinä on värinäyttö ja liukukansi, liukukannen alla on melko pienet näppäimet (verrattuna esim. uudemman 6130 näppäimiin). Puhelimessa on 2mpix kamera.
Kellään tietoa mikä malli on kyseessä? Yritin selata Nokian sivuilta vanhentuneita malleja muttei löytynyt vastaavaa, eikä sitten myöskään uusista malleista. Hämmentävää..
Mikä on tämä liukukantinen malli?
3
369
Vastaukset
- 7373
http://www.gsmarena.com/nokia-phones-1.php
Tästä voit katsoa itsekin. Kerro sitten mikä oli?- Ap.
Taitaa olla 6111, siltä se ainakin kovasti näyttää. Tuota en löytänyt Nokian omilta sivuilta.
7373 se ei ole, se on yks mun lemppari-Nokia ja harmittaa kun sitä ei saa enää mistään!
Kiitos linkistä! - ........
Ap. kirjoitti:
Taitaa olla 6111, siltä se ainakin kovasti näyttää. Tuota en löytänyt Nokian omilta sivuilta.
7373 se ei ole, se on yks mun lemppari-Nokia ja harmittaa kun sitä ei saa enää mistään!
Kiitos linkistä!Tuo sinun kuvaus sopii täysin tuohon nokia 6111. Ihana puhelin ja tosiaan pieni ja hieno. Mulla ollut sellainen käytössä neljä vuotta, nyt se on tuolla laatikossa varaluurina. Tykkäsin siitä kyllä älyttömästi, kertaakaan ei ollut huollossa ja toimi hyvin. Ja ennenkaikkea se ulkonäkö, niin naisellinen!
Ei sitä mistään enää saa. Nyt mulla on 3600slide, mukavan pieni tämäkin. Vaihdoin tähän paremman kameran toivossa, on ehkä hiukan parempi. Mutta, tuossa 6111 oli yllättävän hyvä kamera, varsinkin hyvässä valossa ihan lähikuvia kun otti, niin ei olis monikaan uskonut, millä on otettu.
Samanlaisia hienoja pieniä puhelimia nokialta on toiveissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537820- 614380
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233912Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383218Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482933
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422731- 492484