Olen siitä onnellisessa asemassa että saan omistaa maailman parhaan koira eli tipsun. Pian kaksi vuotias tipsutyttömme ei todellakaan ole välttämättä mikään rotumääritelmän luonnekuvaukseen sopiva!
Tyttömme on niin hellyydenkipeä, tulee syliin, rakastaa rapsutuksia, eikä silti ole mikään eroahdistuskoira.
Ei hauku juuri lainkaan, hyvin harvoin. Lenkillä voi pitää vapaana, tulee (lähes ;) )aina pyynnöstä luokse! Saunookin meidän kanssa...kauhistelijoille tiedoksi, että eläinlääkärin mukaan ei vaarallista! Kynnet leikataan sylissä selällään maaten, silmät kiinni aivan rentona! (osa kiitos kasvattajalle) Tulee kaikkien kanssa toimeen hevosista kaneihin.
Mutta tipsustahan saa helposti pomon perheeseen jos ei vaivaudu pennusta asti tekemään pelisääntöjä selväksi. Itse kävin tipsuni kanssa pentukurssilla koirakoulussa ihan sen takia, että kyseessä on tiibetinspanieli!
Nyt tekisi kovasti mieli toista tipsua, mutta epäilen, löydänkö toista näin ihanaa rodun edutajaa.
Kertokaahan omista ihanuuksistanne.
TIPSU maailman ihanin
koira
2
481
Vastaukset
- tipsuperhe
totta puhut! Luulin aina, etten ole "koiraihminen" kunnes tutustuin Tipsuun:) Nyt meillä on kaksi omaa ja 6 pentua:) Myyntiin
ks meidän tibsu www. nerogold.fi top ykkönen.. ihana, eikö vain! - ttölli
Itselläni ei ole tipsua, mutta hankimme varmaan kohta. Oon 10v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728