Olemme lähdössä torreen kaveriporukalla elokuun lopussa.(kaikki alle 30v) onko hyviä bileitä? missä kannattaa käydä/nähdä kaikki info kelpaa..otimme all inclusive paketin, mitä mieltä olette siitä/kuinka toimii?
Torremolinos
5
1258
Vastaukset
- muistoja:)
En ole kyllä alle 30, mutta voin sanoa, että hyviä bileitä siellä on, kun kävin siellä ollessani alle 30v. Kannattaa kysyä matkatoimiston oppaalta, missä on bilepaikkoja, koska on voinut muuttua siitä, kun itse siellä kävin. Hyvä meno siellä oli. Me käytiin siellä rannassa vaikka missä kippolassa ja kuppilassa, saa juomaa ja bilettää ja sitten siellä kaupungilla oli joku mesta, jonka nimeä en kyllä muista, mutta siellä jytisi. :)
- delsolin poika
puerto marina ykköspaikka koko costalla!!!viikonloppuisin tuhansia kävijöitä!
- Jarppes
Saako sieltä helposti essoja/Lunta?
- ikuisesti costalaine
ei ole kuin yksi kunnon mesta, puerto marina! myös eläintarha ja malagan peli kannattaa tsekata...
- Touhu-Tane
Menkää Finn-Pubiin. Siellä tiedetään. Juna-asemalta suoraan kohti rantaa.
Sieltä se löytyy. Ensimmäinen iso rannansuuntainen katu.
Tane
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035708Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652552Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2391542- 941323
- 1241077
- 66837
- 64833
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8811- 71762
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731