Olen aikoinani kiertänyt maailmaa riittävästi ja kokenut lomaromansseja tarpeeksi voidakseni sanoa, että kyllä suomalainen mies on kohtuullisen kysyttyä tavaraa kaikkialla. Siksi olen lukenut huvittuneena näiden "äitinpoikien" epätoivoista valitusta siitä, ettei naista muka saa.
Hyvät pojat, nainen on samanlainen joka paikassa ja jos saa Suomessa saa myös maailmalla. Näitä kun olen lukenut, olen huomannut, että teiltä saamattomilta on unohtunut yksi tärkeä asia mielestä: JOKAISTA IHMISTÄ PITÄÄ KUNNIOITTAA IHMISENÄ.
Tuon kun muistatte ja elätte reissuillanne ihmisiksi niin eiköhän se siitä.
Aika moista höpötystä
tyttöjen tähden
2
359
Vastaukset
- ljyitk
Ja sitten vielä itsetunto kohalleen niin eiköhän se siitä
- Onneksi kuitenkaan
kaikkia uskontoja tai yhteiskuntajärjestelmiä ei tarvitse kohdella tasavertaisina.
Ja hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313970- 203558
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173407- 793357
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613254- 493061
- 292925
- 802769
- 542677
- 192387