Eikä pidä loukkaantua,ihan huumorilla poimittuja :)
"Koiranetissä on kennelnimi"
Ihan tosi?Minä kun luulin että niitä on siellä tuhansia =)
"kuvittelin että siit yhestä hypystä selviydyn helposti...mut toisin kävi."
Melkein kuin kuuluisat viimeiset sanat :)
"siellä kuule paskanmarjapensaiden katveessa oon lapsuuteni viettänyt ison kallion juurella."
Ohhoh,olipa ankea lapsuus :)
"Ylläpito laittaa hullut aisoihin.
Ennustit juuri tulevaisuutesi!!"
Ah,näkis vaan ja kuulis kolinaa ;)
"Toleranssissa in pal uusi oieit hänel"
Ja sama suomeksi?:)
"En minä mitään mummia haudasta ala kaivamaan ei tarvitse, muistan hänen opetuksensa ja juttunsa muutoinkin!"
Hyvä juttu,luulisin että laki kieltäisi vainajien ylöskaivamisen..ja tuskimpa hän ohjeitaan enää kertoisi? :)
"Olen nähnyt millaisia hulluja tuolla ulkona on ja on ilmeistä että perässäsi kulkee vakava tapaus."
Hmm...eihän kaikilla ole huumori messissä!!!
"Vahdi sit saatana niitä marjojas ja jätä toi ajattelu muille.
Ööh?Tarviiko jonkun marjoja vahtia...kamerakauppaan ja äkkiä.
"Laitoin sähkäriä Turun näyttelyyn
ja kysyin onko siellä nettiyhteys sekä käskin raportoimaan mahdollisista puskakirjoittajista. "
Kova poika käskemään,mahtoi näyttelytoimikunnalla olla kiire kun kiikaroivat mitä ihmiset tekivät kännyköillään ym ;)
On tää niin kiva palsta,näitä kuolemattomia saisi kerättyä vaikka millä mitalla jos jaksaisi.
Viikon parhaita =)))
97
362
Vastaukset
- Myy-Pikkuinen
NUO OLI HYVIÄ!!!!! =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- nIINpå
Niin
Ei tässä joka
Kirjoittanut: davalyan / 10.8.09 / klo 14:02
sanan painoa kannata erikseen pohtia...mutta eiköhän tuo tarkoittanut sitä että tappelusta olisi saattanut kehkeytyä aikamoinen jos koira ei olisi omistajaa totellut???? - ehdottomasti paras =)
"laitoin sähkäriä turun näyttelyyn ja kysyin onko siellä nettiyhteys........."
mitähän tuokin raukan päässä on oikein liikkunut, sähköpostilla kysyy onko jossain näyttelyssä nettiyhteys =))))))) - palsta?
Loan heittoa ja kettuilua! Mikä siinä on niin kivaa? Piiri pieni pyörii, lapset siinä hyörii..
sinäkin huumorin kukka käteen....nämähän on ihan yksittäisiä lauseita sielä täältä,monet aika hauskoja ilman sitä kokonaisuutta joka nyt ei aina ole niin hauska.
- yksittäiset
davalyan kirjoitti:
sinäkin huumorin kukka käteen....nämähän on ihan yksittäisiä lauseita sielä täältä,monet aika hauskoja ilman sitä kokonaisuutta joka nyt ei aina ole niin hauska.
lauseet ilman asiayhteyttä ovat hauskoja, suorastaan naurettavia, mutta kommentoinkin palstaa yleisesti. Olen kai niitä tiukkapipoja jotka eivät nauti toisten dissaamisesta.. Huumoria peliin, eli vittu te ootte kypsää porukkaa!! Näinkö? ;))))))
yksittäiset kirjoitti:
lauseet ilman asiayhteyttä ovat hauskoja, suorastaan naurettavia, mutta kommentoinkin palstaa yleisesti. Olen kai niitä tiukkapipoja jotka eivät nauti toisten dissaamisesta.. Huumoria peliin, eli vittu te ootte kypsää porukkaa!! Näinkö? ;))))))
vitsinä heitit niin vaikka noinkin ;))
- sillä
davalyan kirjoitti:
vitsinä heitit niin vaikka noinkin ;))
mä en ihan pienestä ala ilkeilemään kun mä oon se "hyvis" :))
sillä kirjoitti:
mä en ihan pienestä ala ilkeilemään kun mä oon se "hyvis" :))
Niinhän me kaikki ollaan,mitä nyt vaan ei aina kemiat sovi yhteen =)
- on paha
davalyan kirjoitti:
Niinhän me kaikki ollaan,mitä nyt vaan ei aina kemiat sovi yhteen =)
sanoa mitään kun ketään ei (mitä luultavimmin) tunne livenä. Nettipersoona taas voi olla ihan vain joku rooli.. jos jotakuta leikittää. Who knows. Sitten vasta jyvät akanoista eroitetaan kun nokakkain nähdään ja tutustutaan..
hulvattoman hauskoja.
Tässä totaalisesti repesin
"Vahdi sit saatana niitä marjojas ja jätä toi ajattelu muille.
Samoin tää joka mielestäni kilpailee Vuoden Oivalluksesta.
"Laitoin sähkäriä Turun näyttelyyn
ja kysyin onko siellä nettiyhteys sekä käskin raportoimaan mahdollisista puskakirjoittajista. "
Onneksi en tiennyt tuota silloin elonäyttelyssä, olisin taatusti kysynyt aina kun tuloksia haettiin tulospalveluun. . . . . .onks paljon puskakirjoittajia jäänyt haaviin;)))))- riittää,,
* Toi on enemmän kuin totta *
- Totuuden asiantuntia ,-)
* Joo ja meillä on alusta asti väitetty lyhytkarvaisia kääpiö boksereiksi ja bläkkäreitä kääpiö rotikoiksi
* Yksikin väitti olevansa tiedemies ja tietävänsä että noita kääpiömuotoja on noissa roduissa, ja niille on keksitty omat rotunimet?! :-DD
- Kaikkea sitä täytyy väittää.
* mutta elämäni huvittavin tapaus tällä saralla oli eräs nainen joka väitti yhtä pyreneittenmastiffiani bernhardinkoiraksi
- Ei sitten kovin suuria huvituksia ole elämässä ollut.
* Näinhän se pitääkin olla, jokainen kirjoittelee mihin haluaa ja mitä haluaa, myös kukkasista.
- Neron leimahdus. Ai hitsi,naurattaa... :D
Täytyy sanoa,että välillä on niin mainioita juttuja ja vastauksia,että niistä voisi tehdä vaikka kirjan.
Ja ihan yleisestikkin nettipalstoilla.- sitten,,,
davalyan kirjoitti:
vaikka kirjasarjan kasattua =)
kirjoittaa salanimellä,on siinä kyllä aikamoinen työsarka jollekin))))
- Tässä lisää
"pienen harkinnan jälkeen Rouva meni ja kusaisi isännän sängyn."
Hyvä että harkitsi, muuten olisi saattanut isommankin asian tehdä.
"Sitä kun luin meinasi nauraessa päästä pissit pöksyihin. Ja nyt vielä kun tässä ilmassa ei kuiva edes sisällä mikään muu kuin kukkamulta."
Kannattaa kokeilla ulkona kuivattamista
"oletko huomannut kun se säiliö laajenee, niin pito heikkenee;))))"
Voi kauhistus
"Paksu yövoide kasvoilla ja nauha suojaa ettei mene hiuksiin:
Se on menoo nyt:)"
Herää kauhea mieli kuva - lisää.
"voithan jättää kokonaan maksamatta,tai vaatia vähän rahallesi vastinetta"
Hyvä neuvo maksuhaluttomalle
"On tässä kuule monilla lapsilla se äiti ja isi mielummin baarissa"
Hui, rankka mude.
"Mies joka tykkää viinasta ei ikinä käytä naisiin niin paljoa rahaa etteikö sitä riittäisi viinaan vielä enemmän"
Väärän laisia miehiä tuttuina? - käsityksesi
asiallisesta keskustelusta?
Vastaa siinä tapauksessa kysymykseeni: Miksi et kopioinut yhtäkään Umalehtisen viestiä?
Koen loukkaavana sen että revit asiayhteydestään yhden lausahdukseni ja ivailet sen avulla.
Mieti omalle kohdallesi jos jokin aiemman viestisi osanen tuotaisiin palstalle ja sitä pilkattaisiin.
Onko niin että mielestäsi saat pilkata meitä ns puskiksia jos sinua se sattuu huvittamaan?- Myy-Pikkuinen
yksi minunkin kirjoitus...ja ihan hauska toteamus Davlta siihen. =)
- että siksi
nuissa ei oo umalehtisen tekstejä,ku ne pitäs kopsata kaikki ku ne on niiiin kualemattomii ja uskomattomii sekä äidin kielellisesti väärin kirjoitettuja.
- voin vain arvailla
että siksi kirjoitti:
nuissa ei oo umalehtisen tekstejä,ku ne pitäs kopsata kaikki ku ne on niiiin kualemattomii ja uskomattomii sekä äidin kielellisesti väärin kirjoitettuja.
mutta toimitin aloituksen ylläpidolle, he saavat ratkaista miten pitkälle Davalyan voi mennä yrittäessään aiheuttaa eripuraa palstalla.
Ei noi mitään pelkkiä puskisten viestejä olleet,oli esim myyn,sikran ja jonkun muunkin lauseita.
Tämäkö susta on hauskaa,että tulet ihan positiiviseen ketjuun kiukuttelemaan?Yhdessä noissa vastauksissa on siteerattu umaakin,ole hyvä ja lue ;)- Jos muiden
davalyan kirjoitti:
Ei noi mitään pelkkiä puskisten viestejä olleet,oli esim myyn,sikran ja jonkun muunkin lauseita.
Tämäkö susta on hauskaa,että tulet ihan positiiviseen ketjuun kiukuttelemaan?Yhdessä noissa vastauksissa on siteerattu umaakin,ole hyvä ja lue ;)pilkkaaminen on sinusta positiivista kysyn mikä sitten mieleståäsi on negatiivista.
Sinun viesteistäsi saisi mielenkiintoisen koosteen myös. - Myy-Pikkuinen
Jos muiden kirjoitti:
pilkkaaminen on sinusta positiivista kysyn mikä sitten mieleståäsi on negatiivista.
Sinun viesteistäsi saisi mielenkiintoisen koosteen myös.nois kirjoituksis häiritsee? Nehän on mageita. =))))))))))))))))))
Jos muiden kirjoitti:
pilkkaaminen on sinusta positiivista kysyn mikä sitten mieleståäsi on negatiivista.
Sinun viesteistäsi saisi mielenkiintoisen koosteen myös.ketjussa pilkataan?Kerro yksikin nimi?Huomaatko,että lähes kaikki muut on ottaneet tän ihan positiivisesti,vain sinä keuhkoat kuin kala ilman kiduksia.
- kooste
davalyan kirjoitti:
ketjussa pilkataan?Kerro yksikin nimi?Huomaatko,että lähes kaikki muut on ottaneet tän ihan positiivisesti,vain sinä keuhkoat kuin kala ilman kiduksia.
omista viesteistäsi, jätä muut kirjoittajat rauhaan.
- ""--""
kooste kirjoitti:
davan tarinoista aikamoinen menestys)
""--"" kirjoitti:
davan tarinoista aikamoinen menestys)
itseäni siteerannut niin jokuhan siitäkin olisi itkenyt ;))Juupa joo.
- ""--""
davalyan kirjoitti:
itseäni siteerannut niin jokuhan siitäkin olisi itkenyt ;))Juupa joo.
eipä taida montaa aloitusta löytyä,ilman veetuilua))
""--"" kirjoitti:
eipä taida montaa aloitusta löytyä,ilman veetuilua))
tai en ainakaan ole huomannut?!
Kaikesta pitää aina vääntää sota pystyyn,oli aihe kuinka viaton vaan :)kooste kirjoitti:
"
"
Se oli sitten ankea lapsuus mulla, kun asuin tuollaisessa paikassa, täälä kyllä selviää kaikki asiat...itse en kyllä tuota asuin ympäristöäni mitenkään ankeena pitänyt, päinvastoin......takapihalla kasvoi komeita isoja pensaita tuota Terttuseljaa (paskanmarjaa), ja tuo iso kallio oli mahtava leikkipaikka lapsille...kuitenkin oltiin reilun kilsanpäässä kaupungin keskustasta, ja kouluunkin vain parisataametriä......
Kai se sit oli ankee lapsuus ainakin asuinympäristön osalta, kun hän niin toteaa.....;((((Sikra kirjoitti:
"
"
Se oli sitten ankea lapsuus mulla, kun asuin tuollaisessa paikassa, täälä kyllä selviää kaikki asiat...itse en kyllä tuota asuin ympäristöäni mitenkään ankeena pitänyt, päinvastoin......takapihalla kasvoi komeita isoja pensaita tuota Terttuseljaa (paskanmarjaa), ja tuo iso kallio oli mahtava leikkipaikka lapsille...kuitenkin oltiin reilun kilsanpäässä kaupungin keskustasta, ja kouluunkin vain parisataametriä......
Kai se sit oli ankee lapsuus ainakin asuinympäristön osalta, kun hän niin toteaa.....;((((kysehän ei ollut siitä missä lapsuutesi vietit...tuskin kalliolla paskamarjan alla?vaan siitä,miltä yksittäinen lause kuullosti.
Tiedän sulla ennen olleen huumorintajua,minne kadotit sen?- on outoa
davalyan kirjoitti:
kysehän ei ollut siitä missä lapsuutesi vietit...tuskin kalliolla paskamarjan alla?vaan siitä,miltä yksittäinen lause kuullosti.
Tiedän sulla ennen olleen huumorintajua,minne kadotit sen?jos se koostuu muihin kohdistuvasta pilkasta.
- issu56
Jos muiden kirjoitti:
Sinun viesteistäsi saisi mielenkiintoisen koosteen myös.niinpä ja enemmänkin kuin mielenkiintoisen...ivailu olisi niissä pääosissa!
- issu56
davalyan kirjoitti:
ketjussa pilkataan?Kerro yksikin nimi?Huomaatko,että lähes kaikki muut on ottaneet tän ihan positiivisesti,vain sinä keuhkoat kuin kala ilman kiduksia.
luet mukaan noihin kaikkiin...??? Ainakin mut voit suosista heittää laskuista pois, sillä mun mielestä alopituksesi on aikalailla rimaa alittava!!!
- issu56
kooste kirjoitti:
voisi tehdä, mutta eipä taida kanttinsa siihen riittää.
- issu56
Sikra kirjoitti:
"
"
Kai se sit oli ankee lapsuus ainakin asuinympäristön osalta, kun hän niin toteaa.....;((((oli meidän leikkipaikkana silloin kersana Vörkkärillä ja siellä myös oli veneet talviteloilla.
Saaressa mun yksi lempipaikoistani oli iso kivi, jolle itseni lisäksi kukaan muu ei uskaltanut kiivetä. Siinä oli tietyt kolot, joihin varpaitten oli osuttava niin, ettei pudonnut alla olleeseen kivikkoon. Tuolta kiveltä oli uskomattomat näköalat... issu56 kirjoitti:
luet mukaan noihin kaikkiin...??? Ainakin mut voit suosista heittää laskuista pois, sillä mun mielestä alopituksesi on aikalailla rimaa alittava!!!
ekat vastaukset ketjuun...niin joo,tietty mä pakotin ihmiset kirjoittamaan positiivisesti ;)))
Yksilöi muuten että mikäs sua tässä loukkaa????on outoa kirjoitti:
jos se koostuu muihin kohdistuvasta pilkasta.
kesti sen kamalan "PILKAN"paitsi pari rekattua joilla entinen huumorintaju taitaa vedellä viimeisiään???
Oon mä näitten ladyjen kanssa muutaman vuoden kirjoitellu postia,aika alta riman "pippelijutut"niitä kyllä huvittaa,heh heh :)- Myy-Pikkuinen
issu56 kirjoitti:
silleesti. sun mielestä kaikki muu on rimaa alittavaa paitsi ne niin ihanat kukat jotka ollaan täällä nähty jo miljoona kertaa. hippasen huumorii peliin ja tuo nyreys helvataan. ei niis kukissakaan mitään vikaa ole mut samoja, aina vaan samoja ruusuja ym...
Sikra kirjoitti:
"
"
Kai se sit oli ankee lapsuus ainakin asuinympäristön osalta, kun hän niin toteaa.....;((((pakko jotenkin päästä sulle veetuilemaan, syytä en tiedä enkä osaa edes arvata.
Kas kun ei yhtään ivailua alotuksessa lähtenyt turun suuntaan, ei tainnut uskaltaa...- Enkä pidä aloituksestasi
davalyan kirjoitti:
kesti sen kamalan "PILKAN"paitsi pari rekattua joilla entinen huumorintaju taitaa vedellä viimeisiään???
Oon mä näitten ladyjen kanssa muutaman vuoden kirjoitellu postia,aika alta riman "pippelijutut"niitä kyllä huvittaa,heh heh :)Teit pilkkaa minunkin viestistäni joka näyttää asiayhteydestä eroitettuna aivan muulta kuin alunperin on ollut.
- Virtuaalikoneistaja
davalyan kirjoitti:
ekat vastaukset ketjuun...niin joo,tietty mä pakotin ihmiset kirjoittamaan positiivisesti ;)))
Yksilöi muuten että mikäs sua tässä loukkaa????minä tiedän se on nikki.
- Virtuaalikoneistaja
Enkä pidä aloituksestasi kirjoitti:
Teit pilkkaa minunkin viestistäni joka näyttää asiayhteydestä eroitettuna aivan muulta kuin alunperin on ollut.
Sitä sattuu joskus, sellaista se on elämä tällä palstalla, tuollaiset pikku piruilut ovat hyvin viattomia verrattuna monen vuoden vihaan ja kaunaan ja jatkuvaan haukkumiseen ja nälvimiseen.
Haukullinen kirjoitti:
pakko jotenkin päästä sulle veetuilemaan, syytä en tiedä enkä osaa edes arvata.
Kas kun ei yhtään ivailua alotuksessa lähtenyt turun suuntaan, ei tainnut uskaltaa...niitä uman siteerattuja löytyy tästä ketjusta,samoin monen muun...onko sullekkin ne issun kuuluisat vaihdevuodet iskeneet vai mikä mättää???Sullakin oli ennen huumorintajua...ei sen puoleen,tiedän ton systeemin,puolustetaan kaveria vaikka oltaisiin eri mieltä,viimeiseen hengenvetoon asti ;))))
issu56 kirjoitti:
voisi tehdä, mutta eipä taida kanttinsa siihen riittää.
huvittavia lauseyhteyksiä löytyy varmaan munkin kirjoitushistoriasta ;)))))Kunhan nyt otinkin vaan ekalta sivulta löytyviä.
Haukullinen kirjoitti:
pakko jotenkin päästä sulle veetuilemaan, syytä en tiedä enkä osaa edes arvata.
Kas kun ei yhtään ivailua alotuksessa lähtenyt turun suuntaan, ei tainnut uskaltaa...Turun suuntaanhan sen on kumarrettava...
Sikra kirjoitti:
Turun suuntaanhan sen on kumarrettava...
Haukullisen ja issun suuntaan ;))))Mä tiedän systeemin,turha mulle on koittaa syytää paskaa....muihin,joihinkin se ehkä uppoaa.
Sikra kirjoitti:
Jauhavat että pitää yrittää olla sovussa ja riidat on lopetettava, no toteuttavat sitä hyökkäämällä sormet sauhuten jokaiseen meidän tekemään aloitukseen ja jos sekään ei tehoa tehdään näitä aloituksia joissa suuntaavat piikkejä jo jokaiseen muuhun paitsi itseensä, tässäkin joku rekkaamaton sai tosi inhottavan kohtelun kyseltyään apuja määrättyjen koirien jäljitykseen.
- alkaa vähän
davalyan kirjoitti:
niitä uman siteerattuja löytyy tästä ketjusta,samoin monen muun...onko sullekkin ne issun kuuluisat vaihdevuodet iskeneet vai mikä mättää???Sullakin oli ennen huumorintajua...ei sen puoleen,tiedän ton systeemin,puolustetaan kaveria vaikka oltaisiin eri mieltä,viimeiseen hengenvetoon asti ;))))
kerrassaan oksettamaan sun sukupuolielimillä höystetyt juttusi.
Kurkis taas housuihisi, sieltä se löytyy mitä sanaa meille muille naisille niin kovasti tarjilet. HYI! - Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
Jauhavat että pitää yrittää olla sovussa ja riidat on lopetettava, no toteuttavat sitä hyökkäämällä sormet sauhuten jokaiseen meidän tekemään aloitukseen ja jos sekään ei tehoa tehdään näitä aloituksia joissa suuntaavat piikkejä jo jokaiseen muuhun paitsi itseensä, tässäkin joku rekkaamaton sai tosi inhottavan kohtelun kyseltyään apuja määrättyjen koirien jäljitykseen.
siin on hyviä juttuja, äänet kannattaa pitää pienellä, ei kuitenkaan kokonaan pois päältä. =)
http://www.nettikivaa.com/flashit/katso/18-optical-illusions/ - Myy-Pikkuinen
Sikra kirjoitti:
sä luulotatinen taas kuvittelet. Oudosti te ja "jotkut" puskikset ootte aina uman kimpussa. mitä mieltä olet, onko umalla paljon vihulaisia puskiksii. siis sellasii joita se on ihan "verisesti" loukannut tääl netissä?
- Myy-Pikkuinen
Sikra kirjoitti:
heitä villi arvaus että kuin montaa puskista uma on loukannut ihan henkilökohtaisesti?
- minä ainakin
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
heitä villi arvaus että kuin montaa puskista uma on loukannut ihan henkilökohtaisesti?
yhden "puskiksen" tiedän. Ja sinäkin tiedät.
- Myy-Pikkuinen
minä ainakin kirjoitti:
puskiksista joita uma on loukannut? No en ehkä tiedä...puskiksii on vähän hankala tunnistaa...kerro kuka? =)
davalyan kirjoitti:
Oon mä näitten ladyjen kanssa muutaman vuoden kirjoitellu postia,aika alta riman "pippelijutut"niitä kyllä huvittaa,heh heh :)Omasta puolestani sen verran,että en noita "heittoja"ole ajatellut mitenkään muuna kuin sellaisina.En edes ajattele,missä yhteydessä ne on heitetty,saati millä tarkoituksella...
Ne on vaan ihan "heittoja" .
Kyllä tässä voisi välillä itsekkin pähkinöitä nekkuun vetää,jos niikseen ottaa.
Kun kotipaikkakuntaa niin kovasti aina kiusataan :D :D :D
Mutta ylipäätään yritän jättää nenuun vedot vähemmälle,ja pistää ne pähkynät enemminkin hiukan sinne nekun alle :D- Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
sinullekkin yks ajatus mikä tuli mieleen. milloin sinä olet alkanut välittään puskiksista, tai yleensä muista kirjoittajista? ;)
- on kyllä
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
sinullekkin yks ajatus mikä tuli mieleen. milloin sinä olet alkanut välittään puskiksista, tai yleensä muista kirjoittajista? ;)
ollu ainakin mulle ihan ystävällinen. Ehkä siksi kun en häntä härki enkä hauku. Kandeis ottaa siis mallia!!
- Myy-Pikkuinen
minä ainakin kirjoitti:
arvaan jo pienessä mielessäni. =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Myy-Pikkuinen
on kyllä kirjoitti:
ollu ainakin mulle ihan ystävällinen. Ehkä siksi kun en häntä härki enkä hauku. Kandeis ottaa siis mallia!!
aivan niin, mutta kerroppa sille että uma on ihan mukava kirjoittaja täällä ja olet uman kamu, katotaan kuin sun käy ;) no eihän se enään kuitenkaan tuon jälkeen toimi...ei täällä muutkaan sitä juurikaan hauku, kunhan vastailee ilkeilyihin ilkeilyllä.
- vastailen
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
aivan niin, mutta kerroppa sille että uma on ihan mukava kirjoittaja täällä ja olet uman kamu, katotaan kuin sun käy ;) no eihän se enään kuitenkaan tuon jälkeen toimi...ei täällä muutkaan sitä juurikaan hauku, kunhan vastailee ilkeilyihin ilkeilyllä.
kyllä ihan kaikille jos sille päälle satun oli se kuka vaan, ja lähes poikkeuksetta olen ihan mukavaa palautetta saanut.
Tietysti on niitä toopeja jotka joko heti alkavat wattuilemaan, tai sitten eivät ole näkevinään tälläistä kurjaa puskista.. Mutta kukin tavallaan.
Ei mulla ole kenestäkään pahaa sanottavaa, mutta en kyllä voi itseäni kenenkään kamuksikaan kutsua.. tai sitten olen kaikkien kamu jos vain kelle kelpaa.
Ja jos ei kelpaa niin nou hätä, en mä täällä olekaan ystäviä ettimässä. Kunhan vaan tapan aikaa höpisemällä omiani.
Heh, mä oon Sveitsi, puolueeton ;))) - Myy-Pikkuinen
vastailen kirjoitti:
kyllä ihan kaikille jos sille päälle satun oli se kuka vaan, ja lähes poikkeuksetta olen ihan mukavaa palautetta saanut.
Tietysti on niitä toopeja jotka joko heti alkavat wattuilemaan, tai sitten eivät ole näkevinään tälläistä kurjaa puskista.. Mutta kukin tavallaan.
Ei mulla ole kenestäkään pahaa sanottavaa, mutta en kyllä voi itseäni kenenkään kamuksikaan kutsua.. tai sitten olen kaikkien kamu jos vain kelle kelpaa.
Ja jos ei kelpaa niin nou hätä, en mä täällä olekaan ystäviä ettimässä. Kunhan vaan tapan aikaa höpisemällä omiani.
Heh, mä oon Sveitsi, puolueeton ;)))tuskin kovin moni muukaan on kamuja täällä etsimässä tai hakemassa. kyllähän jotkut puskikset on mukavia, mut niitä on aika harvassa. =))
- pitäis
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
valehdella uman puolest ko se ei ole mukava vaan täysin päin vastainen kurttu
- kukat
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
silleesti. sun mielestä kaikki muu on rimaa alittavaa paitsi ne niin ihanat kukat jotka ollaan täällä nähty jo miljoona kertaa. hippasen huumorii peliin ja tuo nyreys helvataan. ei niis kukissakaan mitään vikaa ole mut samoja, aina vaan samoja ruusuja ym...
on sata kertaa kauniinpaa kateltavaa ko sun miljoonaan kertaan luetut jatkuvat vttuilut.
- ja,
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
eik sul o muut miäles ku toi
* uma uma uma uma uma* jätä sääki jo rauhaa toi kurppa. - Myy-Pikkuinen
pitäis kirjoitti:
valehdella uman puolest ko se ei ole mukava vaan täysin päin vastainen kurttu
taas puskista? eikö pokka pidä nicillään mitään laittaa. juuh uma on mukavempi kuin te kukkatädit, minullekkin tälläiselle kakaralle kirjoittaa aina asiallisesti.
- Myy-Pikkuinen
ja, kirjoitti:
eik sul o muut miäles ku toi
* uma uma uma uma uma* jätä sääki jo rauhaa toi kurppa.sekoilet
- Myy-Pikkuinen
kukat kirjoitti:
on sata kertaa kauniinpaa kateltavaa ko sun miljoonaan kertaan luetut jatkuvat vttuilut.
rouvat nirppanokat taas liikenteessä. en mä vidduile kirjoitan miten tuo homma oikeesti on. pystytkö sä vastaan siihen miks umalla on niin paljon puskis vihullisii?
alkaa vähän kirjoitti:
Kurkis taas housuihisi, sieltä se löytyy mitä sanaa meille muille naisille niin kovasti tarjilet. HYI!olit kirjoittanut minunkin puolesta. Yrjöä ei vielä näy ja Toivokin män jo :)))
- mutta,
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
rouvat nirppanokat taas liikenteessä. en mä vidduile kirjoitan miten tuo homma oikeesti on. pystytkö sä vastaan siihen miks umalla on niin paljon puskis vihullisii?
totuusha on se että sä joko vidduilet, tai nualeskelet kenen p..settä millonki, sellai kiaroo kasvant pentu sä olet.
Sinä siäl puskis hillut, ja sit rekattuna oot nii kiäli ruskeen ummukkankii persuuksii nualemas. - nirppanokaksi
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
nimittely on muuta kuin vidduilua? Korjaa ensin omat tapasi, ja vasta sitten ala muita opastamaan ja arvostelemaan. Itse sinä olet se pahin mussuttaja palstalla. Ehkä se onkin juuri tarkoituksesi, eli olla se ilkein ja teräväkielisin. Voi että!
- Myy-Pikkuinen
nirppanokaksi kirjoitti:
nimittely on muuta kuin vidduilua? Korjaa ensin omat tapasi, ja vasta sitten ala muita opastamaan ja arvostelemaan. Itse sinä olet se pahin mussuttaja palstalla. Ehkä se onkin juuri tarkoituksesi, eli olla se ilkein ja teräväkielisin. Voi että!
vidduilua, niin miten sä reaalielämässä tulet toimeen ihmisten kaa?
- Myy-Pikkuinen
mutta, kirjoitti:
totuusha on se että sä joko vidduilet, tai nualeskelet kenen p..settä millonki, sellai kiaroo kasvant pentu sä olet.
Sinä siäl puskis hillut, ja sit rekattuna oot nii kiäli ruskeen ummukkankii persuuksii nualemas.kyllä se nyt vaan on niin että sinä olet se puskis. älä viitsi aliarvioida muita kirjoittajia ihan noin paljoo. juu ja kiitos vaan mut en nuole perseitä, ne maistuu paskalle...
molossi kirjoitti:
Omasta puolestani sen verran,että en noita "heittoja"ole ajatellut mitenkään muuna kuin sellaisina.En edes ajattele,missä yhteydessä ne on heitetty,saati millä tarkoituksella...
Ne on vaan ihan "heittoja" .
Kyllä tässä voisi välillä itsekkin pähkinöitä nekkuun vetää,jos niikseen ottaa.
Kun kotipaikkakuntaa niin kovasti aina kiusataan :D :D :D
Mutta ylipäätään yritän jättää nenuun vedot vähemmälle,ja pistää ne pähkynät enemminkin hiukan sinne nekun alle :Dne oli tarkoitettu,ilman yhteyttä asiaan jos toiseenkaan =)Ja ilman VAKAVAA ajatusta taustalla.
alkaa vähän kirjoitti:
Kurkis taas housuihisi, sieltä se löytyy mitä sanaa meille muille naisille niin kovasti tarjilet. HYI!ihanks mä tässä ketjussa käytin sanaa "pippeli" UUUUHHHH =(((((
- Ihme juttu?
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
taas puskista? eikö pokka pidä nicillään mitään laittaa. juuh uma on mukavempi kuin te kukkatädit, minullekkin tälläiselle kakaralle kirjoittaa aina asiallisesti.
Miksi kuvittelet kaikkia kirrjoittajias kukkatädeiksi?
Olet todella lapsellinen luulotellessasi ja arvaillessasi.
Etkö tosiaankaan ymmärrä että täällä on muitakin kirjoittajia sinun ja kukkatätien lisäksi?
Onko Virtuaalikoneistajakin kukkatäti, hänhän kirjoittaa palstalle myös rekkaamattomana. - miltä maistuvat
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
kyllä se nyt vaan on niin että sinä olet se puskis. älä viitsi aliarvioida muita kirjoittajia ihan noin paljoo. juu ja kiitos vaan mut en nuole perseitä, ne maistuu paskalle...
ellet ole kokeillut?
LOL! - veit,
miltä maistuvat kirjoitti:
ellet ole kokeillut?
LOL!Veit sanat suustani, pentu puhu itteinsä pussiin. *LOL* *LOL* *LOL*
- sinulta on
Ihme juttu? kirjoitti:
Miksi kuvittelet kaikkia kirrjoittajias kukkatädeiksi?
Olet todella lapsellinen luulotellessasi ja arvaillessasi.
Etkö tosiaankaan ymmärrä että täällä on muitakin kirjoittajia sinun ja kukkatätien lisäksi?
Onko Virtuaalikoneistajakin kukkatäti, hänhän kirjoittaa palstalle myös rekkaamattomana.jäänyt huomaamatta eräs tärkeä seikka; me olemme luusereita! siis kuten kaimani (rekkaamaton) kutsuu meitä tuolla toisaalla =D siis "hei luuseri, täällä toinen" =D
- tuo niin
miltä maistuvat kirjoitti:
ellet ole kokeillut?
LOL!tavatonta ole, sillä onhan anaalijutut nykyisin muotia vaikka nehän kuulemma aiheuttavat suusyöpää!
Tosin, suurin osa kai kuitenkin putsaa alapään ennen kuin lipaisee ;))))) - mutta näköjään tuo
tuo niin kirjoitti:
tavatonta ole, sillä onhan anaalijutut nykyisin muotia vaikka nehän kuulemma aiheuttavat suusyöpää!
Tosin, suurin osa kai kuitenkin putsaa alapään ennen kuin lipaisee ;)))))yksi luuseri ei putsaa :/ yök, kaikkea sitä, ei taida olla kovinkaan siisti ihminen kyseessä...
- kullakin.
mutta näköjään tuo kirjoitti:
yksi luuseri ei putsaa :/ yök, kaikkea sitä, ei taida olla kovinkaan siisti ihminen kyseessä...
Tosin syöväthän koiratkin patskoa, joten voihan joku ihminenkin siihen tuntea vetovoimaa..
- .
mutta näköjään tuo kirjoitti:
yksi luuseri ei putsaa :/ yök, kaikkea sitä, ei taida olla kovinkaan siisti ihminen kyseessä...
Hänhän käyttää sanomalehteä, ja kuvittelee kai sillä saavansa tarvittavan hygienian.
- Kyselen vain
Mitä eroa on sinun keräämilläsi viestilainauksilla ja Onnittelija-Onervan vastaavilla?
Minä en näe mitään eroa.- *--*
monta muutakin multinikkiä kun vain dava,olet varmaan huomannut ne,,,,,,
- ?????
taas tantereen tömisemään,eikö enään muita aiheita ole??
- *--*)
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
kaunis kimppu,ihanko itse olet käynyt poimimassa?
- Myy-Pikkuinen
*--*) kirjoitti:
kaunis kimppu,ihanko itse olet käynyt poimimassa?
netista löytämiä voi sano että itse on poimittu, niin sitten. mut mun mielestä myös tuo oli kaunis, mut sen ruusun oisin jättänyt pois. leikkokukat on mukavii ei siinä mitään ja varsinkin itse poimitut luonnosta. =)
- ihminen!
Täytyy uusi
Kirjoittanut: Virtuaalikoneistaja / Eilen / klo 22:38
Varmaan googlettaa, en ole aikaisemmin tpoivonut kenellekkään rankkahapposadetta, enkä kyllä happorankkasadettakaan, syöpää sensijaan olen joskus jollekkin toivonut. ---------
-------Näin herttainen ja positiivinen ihminen hän on.------------ Virtuaalikoneistaja
siinähän on näköjään kirjoitusvirhe.
Enkä minä tuota kyllä eilen kirjoittanut, onko sinulla enemmänkin noita minun kuolemattomiani siellä koneesi kätköissä, voisit laittaa niitä Davalle niin saa helpommin etusivun täyteen. - Myy-Pikkuinen
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
siinähän on näköjään kirjoitusvirhe.
Enkä minä tuota kyllä eilen kirjoittanut, onko sinulla enemmänkin noita minun kuolemattomiani siellä koneesi kätköissä, voisit laittaa niitä Davalle niin saa helpommin etusivun täyteen.noi tallentaa kaiken koneellensa. niillon sellanen pakkoliike nimeltä copy/paste. =)
- K
Siis tähänkö on tämä palsta mennyt että te yhet saavatte rauhoissa täällä vittuilla ja provota toisia kirjoittelijoita. Olisko Jo aika kaikkien joita nuo on ivannut niin NYT ottaa yhteys ypeehen soittamalla. Alkaa huolettaan tuo perimmäinen tarkoitus tällä palstalla.
- arkipiru
Mistä siihen YP:hen yhtettä ottaisin???
Siitäkö, että joku osaa kertoa asiat valaistuin mielin, kuten dawa nyt, vaiko siitä että, joku EI osaa suhtautua asioihin huumorilla, kuten sinä AINA???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184001Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261464- 931298
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3131241Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi611184Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721130- 451104
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253961- 86895
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48838