mitä shinyjä pokei teil on mul on bonsly, ponyta ja pichu
shiny pokemon
11
380
Vastaukset
- rndm.
Minun Shinyt: http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8355686/39190562
(Kakkonen oli vastaus kysymykseen "HeartGold vai SoulSilver?")vihreä Golbat Pearlissa ja vihreä Oddish Emeraldissa. En muutenkaan koskaan löydä shinyjä, mutta nuo kaks pokemonii löysin sattumalta.
- rndm.
flareon85 kirjoitti:
vihreä Golbat Pearlissa ja vihreä Oddish Emeraldissa. En muutenkaan koskaan löydä shinyjä, mutta nuo kaks pokemonii löysin sattumalta.
Mä oon ite nähny vaan yhden Shinyn sattumalta; Rhyhornin FireRedin Safari Zonella. Ja TOTTA KAI se lähti pakoon...
- Ninetales
rndm. kirjoitti:
Mä oon ite nähny vaan yhden Shinyn sattumalta; Rhyhornin FireRedin Safari Zonella. Ja TOTTA KAI se lähti pakoon...
Mul on vaan fearow ja raticate.
- actioni
Ninetales kirjoitti:
Mul on vaan fearow ja raticate.
melkein kaikki legut emeraldis Actionil
- actioni
actioni kirjoitti:
melkein kaikki legut emeraldis Actionil
Siis platinumis
- silver-riolu
Shiny Registeel Platinumissa. Ja mul oli kerran Shiny Sandshrew.....
- leroy87
pelipper, gyarados, golduck, raticate, ponyta, zubat, golbat, onix, gloom, tentacruel, phanpy, sneasel, starmie, snover, machoke ja se joku kala (lumineon?) ja muutama muu, ei ole nyt peliä kädessä joten en voi tarkistaa. Ei ole mitään "hyviä" pokeja mitä haluaisin (lucario, metagross, salamence, legut)
- B-B-B-B-BERRYYYNEKOOOH--
STARLY
- rndm.
Sua ei oo näkyny pitkään aikaan, ei ees xatis. 8
- berrynekoh--
rndm. kirjoitti:
Sua ei oo näkyny pitkään aikaan, ei ees xatis. 8
Tää on paska paikka ei jaksa käydä ja xätis ei jaksa ja sit ku vaivaudun siel ei oo kukaa 8<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402