mitä shinyjä pokei teil on mul on bonsly, ponyta ja pichu
shiny pokemon
11
350
Vastaukset
- rndm.
Minun Shinyt: http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8355686/39190562
(Kakkonen oli vastaus kysymykseen "HeartGold vai SoulSilver?")vihreä Golbat Pearlissa ja vihreä Oddish Emeraldissa. En muutenkaan koskaan löydä shinyjä, mutta nuo kaks pokemonii löysin sattumalta.
- rndm.
flareon85 kirjoitti:
vihreä Golbat Pearlissa ja vihreä Oddish Emeraldissa. En muutenkaan koskaan löydä shinyjä, mutta nuo kaks pokemonii löysin sattumalta.
Mä oon ite nähny vaan yhden Shinyn sattumalta; Rhyhornin FireRedin Safari Zonella. Ja TOTTA KAI se lähti pakoon...
- Ninetales
rndm. kirjoitti:
Mä oon ite nähny vaan yhden Shinyn sattumalta; Rhyhornin FireRedin Safari Zonella. Ja TOTTA KAI se lähti pakoon...
Mul on vaan fearow ja raticate.
- actioni
Ninetales kirjoitti:
Mul on vaan fearow ja raticate.
melkein kaikki legut emeraldis Actionil
- actioni
actioni kirjoitti:
melkein kaikki legut emeraldis Actionil
Siis platinumis
- silver-riolu
Shiny Registeel Platinumissa. Ja mul oli kerran Shiny Sandshrew.....
- leroy87
pelipper, gyarados, golduck, raticate, ponyta, zubat, golbat, onix, gloom, tentacruel, phanpy, sneasel, starmie, snover, machoke ja se joku kala (lumineon?) ja muutama muu, ei ole nyt peliä kädessä joten en voi tarkistaa. Ei ole mitään "hyviä" pokeja mitä haluaisin (lucario, metagross, salamence, legut)
- B-B-B-B-BERRYYYNEKOOOH--
STARLY
- rndm.
Sua ei oo näkyny pitkään aikaan, ei ees xatis. 8
- berrynekoh--
rndm. kirjoitti:
Sua ei oo näkyny pitkään aikaan, ei ees xatis. 8
Tää on paska paikka ei jaksa käydä ja xätis ei jaksa ja sit ku vaivaudun siel ei oo kukaa 8<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684531Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004028- 523542
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul362832Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262593Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602502- 462384
- 391927
- 471908
- 301656