Hei!
Olen vakituisesti työssäkäyvä 24-vuotias nainen. Etsin yksiötä tai pientä kaksiota akselilta Myyrmäki-Kaivoksela-Martinlaakso-Malminkartano. Muitakin alueita voi toki ehdottaa. Toiveena olisi minimissä 29 m2 ja vuokra maksimissa 540 €/kk. Olen täysin savuton eikä minulla ole eläimiä. Myös luottotietoni ovat kunnossa.
Yksiö/kaksio Länsi-Vantaalta tai -Helsingistä
3
409
Vastaukset
- Benita1
Hej,
Kävisikö ateljeetyyppinen kimppakämppähuone (n. 45 m2). Huone on 2:ssa kerroksessa (kuvasssa kier yläk.odg) kun muut asuintilat ovat ensimmäisessä. Huoneessa on ovi portaiden alapäässä. Vuokra on 450 Euroa/kk.
Vuokralle olisi tarjolla erittäin hyväkuntoinen paritalo (197 m2) Vantaan Vapaalassa, Kierretiellä;
4-5 mh (joista 1-2 todella isoa), k, kph, 2wc, oh, varasto ja at. Vuokrataan jos löytyy 5 henkilön porukka (3 on ehkä löytynyt). Vapaala sijaitsee n. 12 km Helsingin keskustasta johon lähtee bussit heti vierestä. (Koska talo on erittäin hyväkuntoinen koira ei kylläkään kävisi)
t. Benita e-mail:[email protected]- mutta...
ajatus kimppakämpästä ei oikein houkuttele. :)
- yksiö 30m2
Vuokra 500€kk sisältää vesimaksun soita 040-8387115
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368