Hei!
Olen vakituisesti työssäkäyvä 24-vuotias nainen. Etsin yksiötä tai pientä kaksiota akselilta Myyrmäki-Kaivoksela-Martinlaakso-Malminkartano. Muitakin alueita voi toki ehdottaa. Toiveena olisi minimissä 29 m2 ja vuokra maksimissa 540 €/kk. Olen täysin savuton eikä minulla ole eläimiä. Myös luottotietoni ovat kunnossa.
Yksiö/kaksio Länsi-Vantaalta tai -Helsingistä
3
432
Vastaukset
- Benita1
Hej,
Kävisikö ateljeetyyppinen kimppakämppähuone (n. 45 m2). Huone on 2:ssa kerroksessa (kuvasssa kier yläk.odg) kun muut asuintilat ovat ensimmäisessä. Huoneessa on ovi portaiden alapäässä. Vuokra on 450 Euroa/kk.
Vuokralle olisi tarjolla erittäin hyväkuntoinen paritalo (197 m2) Vantaan Vapaalassa, Kierretiellä;
4-5 mh (joista 1-2 todella isoa), k, kph, 2wc, oh, varasto ja at. Vuokrataan jos löytyy 5 henkilön porukka (3 on ehkä löytynyt). Vapaala sijaitsee n. 12 km Helsingin keskustasta johon lähtee bussit heti vierestä. (Koska talo on erittäin hyväkuntoinen koira ei kylläkään kävisi)
t. Benita e-mail:[email protected]- mutta...
ajatus kimppakämpästä ei oikein houkuttele. :)
- yksiö 30m2
Vuokra 500€kk sisältää vesimaksun soita 040-8387115
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894