Hei!
Olen vakituisesti työssäkäyvä 24-vuotias nainen. Etsin yksiötä tai pientä kaksiota akselilta Myyrmäki-Kaivoksela-Martinlaakso-Malminkartano. Muitakin alueita voi toki ehdottaa. Toiveena olisi minimissä 29 m2 ja vuokra maksimissa 540 €/kk. Olen täysin savuton eikä minulla ole eläimiä. Myös luottotietoni ovat kunnossa.
Yksiö/kaksio Länsi-Vantaalta tai -Helsingistä
3
429
Vastaukset
- Benita1
Hej,
Kävisikö ateljeetyyppinen kimppakämppähuone (n. 45 m2). Huone on 2:ssa kerroksessa (kuvasssa kier yläk.odg) kun muut asuintilat ovat ensimmäisessä. Huoneessa on ovi portaiden alapäässä. Vuokra on 450 Euroa/kk.
Vuokralle olisi tarjolla erittäin hyväkuntoinen paritalo (197 m2) Vantaan Vapaalassa, Kierretiellä;
4-5 mh (joista 1-2 todella isoa), k, kph, 2wc, oh, varasto ja at. Vuokrataan jos löytyy 5 henkilön porukka (3 on ehkä löytynyt). Vapaala sijaitsee n. 12 km Helsingin keskustasta johon lähtee bussit heti vierestä. (Koska talo on erittäin hyväkuntoinen koira ei kylläkään kävisi)
t. Benita e-mail:[email protected]- mutta...
ajatus kimppakämpästä ei oikein houkuttele. :)
- yksiö 30m2
Vuokra 500€kk sisältää vesimaksun soita 040-8387115
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2416746Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664154Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371379Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061