Lapsissamme virtaa monikulttuurinen veri, isovanhempia löytyy mm. Irlannista, Englannista ja Espanjasta. Lasten äidinkieli on englanti, koska
se on lasten isän ja minun yhteinen kieli (emme siis puhu lapsille juurikaan omia äidinkieliämme, eli espanjaa ja iiriä). Olen itse asunut Suomessa 14-vuotiaasta, mieheni taas vietti varhaislapsuutensa täällä mutta muutti sittemmin vanhempiensa kanssa näiden kotimaahan Espanjaan. Lapsemme puhuvat sujuvasti myös suomea, tosin vain kodin ulkopuolella. Iiriä ja espanjaa he puhuvat "auttavasti", eli sen verran kuin isovanhemmat vaativat osaamaan heidän äidinkieliään.
Olemme asuneet myös Irlannissa ja Englannissa kun esikoinen oli vauva, ehkä myös tulevaisuudessa suuntaamme muualle...
No, tuossa oli vähän pakollista taustatietoa ennen kuin päästään itse nimiin. Haluamme lapsimme mahd. kansainväliset nimet, ja kivoja ehdotuksia syyskuussa syntyvälle kuopukselle tultiin kyselemään :)
Isompia lapsia on kaikkiaan kuusi:
Laura Elisabeth (18)
Eva Lydia (13)
Anna Aurora (11)
Elias Julian (10)
Noah Samuel (7)
Adele Isabella (6)
Kuopuksen sukupuoli ei ole tiedossa, eli sekä tytön että pojan nimiä kiitos! Varsinkin kansainväliset ja suomalaisille helpot pojannimet on hakusessa :s
T: Aileen ja Adrian lapsineen
KANSAINVÄLISIÄ nimiä
10
5017
Vastaukset
- Primrose
Amos, Hugo, Leon, Simon
tytölle Irene, Maria, Paula, Sara - NimiTäti
Jakob Alexander.
Liam Oliver.
Gabriel Benjamin.
Joshua Nicolas.
Adam Zachary.
Daniel Dominick.
Emily Helena.
Sophie Charlotte.
Ella Natalie.
Sarah Alissa.
Leah Gabriella.- mun ehdotukset
Lucas Oliver
Jerry Daniel
Max Benjamin
- Mauriina
Ette kertoneet yhtä olennaista tietoa, nimittäin mikä on uskontonne. Sillähän on hyvin tärkeä merkitys nimen valinnassa. Kristillisiä nimiä näkyy teillä olevan muilla lapsilla.
Poika voisi olla vaikka:
Alexis
Anton
Aron
Benedict
Benjamin
Cecil
Christian
Cyril
Daniel
Eric
Filip
Frans
Henric
Hugo
Ian
Ivar
Isaiah
Jan
John
Jonah
Jeremy
Joel
Justin
Justus
Karl
Konstantin
Kevin
Linus
Magnus
Marius
Neil
Nestor
Oliver
Paul
Peter
Samson
Sebastian
Simon
Timon
Timothy
Thomas
Ulric
Vadim
Valentin
William
tytär taas:
Adrianne
Agnes
Alette
Alma
Amanda
Beata
Bettina
Bernadette
Bianca
Birgitta
Brigida
Bridget
Cecily
Christina
Daria
Diana
Dorothy
Elvira
Esther
Felicity
Gaia
Gina
Harriet
Hermione
Hilary
Hulda
Inez
Irene
Iris
Joanna
Judy
Juliet
Katherine
Kirsten
Leona
Lilia
Lucia
Margareth
Maria
Mary
Mathilda
Megan
Minette
Naomi
Nelly
Olive
Olga
Paula
Perpetua
Priscilla
Ramona
Rebecca
Ruth
Sally
Salome
Sarah
Silvia
Suzanne
Tara
Thekla
Theresa
Tilda
Una
Ursula
Veronica
Vivia- nimilistoja
Järkyttäviä nämä kopsatut,pitkät nimilistat.Etkö todellakaan voi poimia muutamia itsellesi mieluisia nimiehdotelmia? Ei listojasi kukaan jaksa kahlata läpi.
- Mauriina
nimilistoja kirjoitti:
Järkyttäviä nämä kopsatut,pitkät nimilistat.Etkö todellakaan voi poimia muutamia itsellesi mieluisia nimiehdotelmia? Ei listojasi kukaan jaksa kahlata läpi.
muualta kuin omasta päästäni. Kummallista on se, että laitoin nimet allekkain, mutta ne julkaistaan nyt peräkkäin ja tietysti nyt ilman pilkkuja. Ehdotukset on tarkoitettu ap:lle joka toivoakseni etsii nimeä tositarkoituksella. Ei teidän muiden tarvitse näitä luetteloita lukea.
- AILEENÄ
Mauriina kirjoitti:
muualta kuin omasta päästäni. Kummallista on se, että laitoin nimet allekkain, mutta ne julkaistaan nyt peräkkäin ja tietysti nyt ilman pilkkuja. Ehdotukset on tarkoitettu ap:lle joka toivoakseni etsii nimeä tositarkoituksella. Ei teidän muiden tarvitse näitä luetteloita lukea.
katosivat mm. kappalejaot : o
ja kaikki meni pötköön eikä alekkain. - Mauriina
Mauriina kirjoitti:
Nyt ovat taas nimet allekkain. Todella kummallista!
- mamma90
Mauriina kirjoitti:
Nyt ovat taas nimet allekkain. Todella kummallista!
Nora
Elena
Sofia
Julia
Nadia
Joanna
Susann
Stina
Lilah
- Ani..
Pojalle:
Etunimi: Saska, Misha, Lukas/Lucas, Elis, Herman, Martin, Emil, Johan, Jason, Jonas..
Toinen nimi: Aleksander, Johann, Herman, Mikhael..
Tytölle:
Etunimi: Nadja, Nanna/Nana, Olga, Isla, Iris..
Toinen nimi: Marie/Maria, Mirella, Marina, Iris, Julia, Sofia/Sofie, Judit(h), Edit(h), Sylvia/Silvia..
Toivottavasti piditte jostain nimestä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693